Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)
Valvoja: ffp jäsenet
Sinun moottorin hv lukemissä kiinnittäisin erityistä huomiota nyt öljykanaviin.
Pikku seevaus isommalla terällä ei varmasti ole kiertokangelle öljyn toimittavalle reiälle pahitteeksi.
En tiedä onko Suomen niemellä kenelläkään käytössä hiomatahnaa millä voi kanavia suurentaa, oli joskus aikoinaan kasissa juttu aiheesta tosin alumiini kansien kanavien porttauksen suhteen. Prässitunkilla painoivat paksun taikinan läpi edestakaisin kunnes tulos aikaansaatu.
Tällaisella jankilla olisi erinomaisen hyvä jyntätä nuo öljykanavien paskat ja valupurseetkin pois kuleksimasta.
Tuo tapin kaivama potero on kyllä erikoinen jos vain tässä yhdessä männässä. Tapin kun kuvaisi niin onkohan lie enää ehjä?
Ootko kuinka välyksen kattonu mäntä/tappi, öljy väliin ja jos alkaa itsekseen omastsa painosta liikkumaan niin ok??? näin itse tehnyt mutta en tiedä siten onko tähänkin joku ohjearvo kun kuitenkin kaksi eri lämpölaajenemiskertoimen metallia lähekkäin...
Kiva kirjoitella kun ei saa omien romujen kanssa mitään aikaiseksi :;)
Pikku seevaus isommalla terällä ei varmasti ole kiertokangelle öljyn toimittavalle reiälle pahitteeksi.
En tiedä onko Suomen niemellä kenelläkään käytössä hiomatahnaa millä voi kanavia suurentaa, oli joskus aikoinaan kasissa juttu aiheesta tosin alumiini kansien kanavien porttauksen suhteen. Prässitunkilla painoivat paksun taikinan läpi edestakaisin kunnes tulos aikaansaatu.
Tällaisella jankilla olisi erinomaisen hyvä jyntätä nuo öljykanavien paskat ja valupurseetkin pois kuleksimasta.
Tuo tapin kaivama potero on kyllä erikoinen jos vain tässä yhdessä männässä. Tapin kun kuvaisi niin onkohan lie enää ehjä?
Ootko kuinka välyksen kattonu mäntä/tappi, öljy väliin ja jos alkaa itsekseen omastsa painosta liikkumaan niin ok??? näin itse tehnyt mutta en tiedä siten onko tähänkin joku ohjearvo kun kuitenkin kaksi eri lämpölaajenemiskertoimen metallia lähekkäin...
Kiva kirjoitella kun ei saa omien romujen kanssa mitään aikaiseksi :;)
Korjaus edelliseen " valuhuokoset ja valujäämät raakavaluosuuksille ja näiden yhtymäkohdat koneistettuihin linjoihin joissa sana purse on kuvaavampi". Tyydyttikö korjaus vai keskitytkö vain "viisastelemiseen" ;)
Vaihtoehtoisena puhdistusmenetelmänä toimisi hyvin em. taikina joka vie tuon rajapinnan mahdolliset miinat mennessään eivätkä ole sitten siellä esim.pelkällä välyksellä toimivassa hytikassa harmina kun on se 8500rpm taulussa nopeuden ollessa lähellä 200mph.
Tieto on voimaa ja tiedon pimittäminen ylivoimaa vai miten se meni kun aletaan puhua 400kw paketeista.
Voihan olla jonkun mielestä hevostelua öljykanavien rassaamiset ja kaikenmaailman pohdiskelut aiheesta mutta jos näillä säästyy yksikin mojahdus niin hinta on tällekkin laskettavissa ja omaa kättä joutuu taskuun laittamaan vain korjatakseen nyyttien asentoa ;)
Saa käyttää korjausajankin ja rahan Esim; pannun nuolemiseen ja viinan juomiseen;)
Tai vastaavasti näin keväisin pihan haravointiin joka käy oikein hyvin kuntoliikunnastakin jos ei ihan ole keskivartalo rantakunnossa ;)))))))))))
Amen
Vaihtoehtoisena puhdistusmenetelmänä toimisi hyvin em. taikina joka vie tuon rajapinnan mahdolliset miinat mennessään eivätkä ole sitten siellä esim.pelkällä välyksellä toimivassa hytikassa harmina kun on se 8500rpm taulussa nopeuden ollessa lähellä 200mph.
Tieto on voimaa ja tiedon pimittäminen ylivoimaa vai miten se meni kun aletaan puhua 400kw paketeista.
Voihan olla jonkun mielestä hevostelua öljykanavien rassaamiset ja kaikenmaailman pohdiskelut aiheesta mutta jos näillä säästyy yksikin mojahdus niin hinta on tällekkin laskettavissa ja omaa kättä joutuu taskuun laittamaan vain korjatakseen nyyttien asentoa ;)
Saa käyttää korjausajankin ja rahan Esim; pannun nuolemiseen ja viinan juomiseen;)
Tai vastaavasti näin keväisin pihan haravointiin joka käy oikein hyvin kuntoliikunnastakin jos ei ihan ole keskivartalo rantakunnossa ;)))))))))))
Amen
-
- -
- Viestit: 367
- Liittynyt: 7.8.2007 11:37
- Viesti:
Peksi: mä ymmärrän sähköistä samanverran kuin sika satelliitista. Pitäis kysyä asiasta johtosarjan tekijältä. En meinaan osallistunu siihen millään muotoa. Anturit pistin kiinni ja merkkasin ykk yms rautapuolen jutut :)
http://www.pim-engineering.com/yhteystiedot.php <--täältähän voit toki asiaa udella.
Näillä näkymin heinäkuun puolessa välin alkaa auton säätö, jos duunikiireiltä kerkeen tekemään auton muuten ajokuntoon. Että voipi olla, että Treellä nähdään vielä loppukesästä ;)
http://www.pim-engineering.com/yhteystiedot.php <--täältähän voit toki asiaa udella.
Näillä näkymin heinäkuun puolessa välin alkaa auton säätö, jos duunikiireiltä kerkeen tekemään auton muuten ajokuntoon. Että voipi olla, että Treellä nähdään vielä loppukesästä ;)






Kolme päivää säätörinkiä ja pimppistä. Moottori toimii kuin unelma ja säätöpuolella bensakartta alkais olla alueella. Dynossa sit sytkäpuoli... Pientä rötäämistä kiihdytyspumpun säätöjen takia ja ahtopainekartassa hieromista. Muutaman rajumman vedon jälkeen täytyy todeta, että taitanee olla koneessa höyryä :D
Alusta ja jarru jumppaa ohjelmassa...
Uudet Cupran Brembot löyty virittäjäystävälliseen hintaan :)
Volvon 305mmx28mm levyt (vaatinee pikkusen sorvia ja porakonetta, oli ainut levy, jossa offset järkevä)
KW v3 kynätolppat saapuivat myös. Kiitokset www.modificars.fi
keskittävät speisserit joutus kanssa sorvailemaan, kun ottaa vanteen puolat kiinni satulaan.

Uudet Cupran Brembot löyty virittäjäystävälliseen hintaan :)
Volvon 305mmx28mm levyt (vaatinee pikkusen sorvia ja porakonetta, oli ainut levy, jossa offset järkevä)
KW v3 kynätolppat saapuivat myös. Kiitokset www.modificars.fi
keskittävät speisserit joutus kanssa sorvailemaan, kun ottaa vanteen puolat kiinni satulaan.


Jep jep siitähän se sitten kun pääsee kokeilemaan ja säätelemään. En itse uskonut (ymmärtänyt) tuota iskareiden sisään/ulosjousto merkitystä ennenkuin oli uudet vaimentimet alla, merkki tosin GAZ..
Tuntuu että on ensimmäistä kertaa harrastepelissä alusta jota voi säätään oikeasti vastaamaan kulloistakin tarvetta
Tuntuu että on ensimmäistä kertaa harrastepelissä alusta jota voi säätään oikeasti vastaamaan kulloistakin tarvetta
Jarrusatuloiden tukiraudat ja keskittävät speisserit valmiit. Sit tänään kiikutin vanhat vetoakselit Vilppulaan Karpiolan pajalle. Vetarit vaihtuu jämäkämpiin, eli sisään transportterin nivel ja ulos TT Audin nivel. Näiden ansiosta vetoakseleista saadaan 5mm paksummat.
Etuakseliin jämäkämpää "puslaa"

Etuakseliin jämäkämpää "puslaa"

Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa