Haussa oli DSG vaihteinen kaksilitrainen diiseli, mutta sopivaa ei löytynyt, joten takaisin kotiin palattiin 43 tkm ajetulla, reilut kaksi vuotta vanhalla, nelipaikkaisella, 103 kW moottorilla ja manuaalivaihteistolla varustetulla yksilöllä.
Tehdas varustelu on normi CC varusteiden lisäksi varsin kattava:
Kaukosäädettävä Webasto kahdella akulla (lämmitys ja tuuletus)
RNS510 kosketusnäyttönavigaattori, Dynaudio ja bluetooth handsfree
Monitoimiratti
DCC - säätöalusta
Irrotettava vetokoukku
Tummennetut lasit
Xenon valot kaarretoiminnolla
Automaatti-ilmastointi


Vakionopeussäädin autosta kuitenkin puuttui ja sen askartelin paikalleen joululomalla. Homma meinasi muodostua hankalaksi, kun uuden rattiakselin ohjainlaitteen ohjelmointi ei onnistukaan ennakkotiedoista poiketen VDCS:llä. No vikavaloshown jälkeen paikallinen VW liike hoiti ohjelmoinnin vartissa.
Lisäksi autoon hankittiin hieman lisää ohituskiihtyvyyttä Kalectron dieselohjelmoinnin muodossa. Strategiset mitat ovat nyt 175 hv / 420 Nm
Suunnitelmissa on vielä jonkinlainen madallus ja kevytmetallivanteet pitäisi kiikuttaa maalarille.
Sittenhän sen taas voikin laittaa myyntiin.