VR6 FAQ/jutustelut/kysymykset tänne
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
-
- -
- Viestit: 22
- Liittynyt: 10.1.2013 18:05
Mr.redeylle tiedoksi että kävin auton alla ryömimässä kattomassa tota suodatinta, kovasti näyttää kyllä samanlaiselta kuin tuo motonetinkin. Mutta kun ei tuota viitsi huvikseen irrotella kun ei ole uutta osaa valmiiksi hankittuna. Niin täytyy nyt vielä sanoa että omasta mielestäni olen kysellyt ihan asiallisesti, jos tämä nyt jollain on mennyt tunteisiin niin sille en voi mitään.
Tosiaan multa Ventosta hajos ne laatikon niitit, nyt ajattelin seuraavaan laatikkoon ne korvata kovemmilla pulteilla. Minkälaiset pultit käyn pulttikaupasta ostamassa? Osaako kukaan auttaa?
Edit:
http://viewitem.eim.ebay.fi/ARP-RING-GEAR-BOLT-KIT-2043002-VOLKSWAGEN-02A-RING-GEAR-W12-POINT-NUTS/380592863550/item Tosta lähtis?
Edit:
http://viewitem.eim.ebay.fi/ARP-RING-GEAR-BOLT-KIT-2043002-VOLKSWAGEN-02A-RING-GEAR-W12-POINT-NUTS/380592863550/item Tosta lähtis?
Viimeksi muokannut Elementti, 5.3.2013 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tilaa ARP:n pultit siihen.
Jos englanti taipuu niin tuosta.
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... he-12v-VR6
E: Siitä vielä kuvallista materiaalia. http://www.youtube.com/watch?v=R-5LLTVoKmk
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... he-12v-VR6
E: Siitä vielä kuvallista materiaalia. http://www.youtube.com/watch?v=R-5LLTVoKmk
Nettiautossa oli kerran yksi jossa oli. Siinä muistaakseni ilmanputsarin tienoille tehty keruusäiliö. Näytti kyllä vähän hutaistulta toteutukselta.
Edit: Tuollainen löyty googlen kuvahaulla: KLIKS
Edit: Tuollainen löyty googlen kuvahaulla: KLIKS
Tuosta videosta tuli mieleen, että mistäs noi muovipalat saa mitä se irrottelee tossa tuolta moniurahihnan alta? Ja mistähän saisi uudet sisälokarit ja noi muovihelmat? MUovihelmat alkaa oleen vähän huonossa hapessa ja edessä sisälokarit riekaleina, niin voisi ne vaihdella samalla kun lokarit vaihtaa.
Mielellään siis kohtuu hintaisena ja jos uutena saa niin se olisi hyvä juttu.
Mielellään siis kohtuu hintaisena ja jos uutena saa niin se olisi hyvä juttu.
Mikä voisi olla omassa verkussa vikana kun auto käy vain kolmella pytyllä? Tulpat ja tulpanjohdot juuri vaihdettu, coilpack vaihdettu myös eilen uuteen. Vähän vaikutti ehkä tuo coilpackin vaihto käyntiin mutta ei käy vieläkään kunnolla. Kampiakselin asentotunnistimen irroittaminen ei vaikuttanut käyntiin, eli voisiko vika olla siinä?
Mutta eikö tuo ICM ole tuossa coilpackissa eli sekin on sitten uusi. Ja munkin mielestä ei auton pitäisi lähteä edes käyntiin jos tuon tunnistimen irroittaa. Vikakoodit luettiin ja tuli muistaakseni vain lambdasta ja abs antureista mutta täytyy ne katsoa vielä uudelleen.
Viimeksi muokannut jusbe69, 14.3.2013 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minusta ICM on siinä alumiinimötikässä. Jos VW:ltä hakee, niin tulee ICM mukana. Mutta jotkut vara-osa firmat myy vain itse puolapakettia.
Saatko selville mitkä pytyt on pois pelistä?
Esim eturivi tai takarivi vai ihan randomit?
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... of-the-ICM
oliko ton näkönen paketti. ei muista ulkoa... Reilu vuosi sitten itse sitä tutkailin...
Saatko selville mitkä pytyt on pois pelistä?
Esim eturivi tai takarivi vai ihan randomit?
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... of-the-ICM
oliko ton näkönen paketti. ei muista ulkoa... Reilu vuosi sitten itse sitä tutkailin...
Ei sit kyllä ICM ole tai puolapaketti.
Tuleeko suuttimille virtaa ja toimiiko ne? Jos ne toimii ok. Niin joko Ecu on sökö tai sit johdoissa ECU-ICM on vikaa.
Luulis että nokan ja kampuran asentotunnistimet tiputtais kaikki pois pelistä, eikä vaan toista riviä. Ja noista pitäisi kyllä vikakoodi tulla.
Tuleeko suuttimille virtaa ja toimiiko ne? Jos ne toimii ok. Niin joko Ecu on sökö tai sit johdoissa ECU-ICM on vikaa.
Luulis että nokan ja kampuran asentotunnistimet tiputtais kaikki pois pelistä, eikä vaan toista riviä. Ja noista pitäisi kyllä vikakoodi tulla.
Jos englanti taipuu niin tuosta.
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... he-12v-VR6
E: Siitä vielä kuvallista materiaalia. http://www.youtube.com/watch?v=R-5LLTVoKmk
Ei muuten mene lähelläkään niinkuin tuossa videossa ainakaan mulla...
Ilmastoidussa ei ole muuta lisänä kuin tuo ilmastoinnin kennon varovainen edestä poisotto, ellei halua täyttää uudestaan järjestelmää.
Itse jäin tuohon tukipalkin poisotto vaiheeseen, kun yksi pultti pyöri vain tyhjää. Huomenna on sen verran kiireinen päivä, että pitää tiistaina jollain rälläkällä koittaa irroittaa sitä.
Itse jäin tuohon tukipalkin poisotto vaiheeseen, kun yksi pultti pyöri vain tyhjää. Huomenna on sen verran kiireinen päivä, että pitää tiistaina jollain rälläkällä koittaa irroittaa sitä.
Meneekö tuollainen veeraan: http://www.autovaruste.fi/shop/index.ph ... ts_id=5869
Mikä tuosta tekee sellaisen, että ei sovi GTi:hin? Onko tuollaisesta mitään hyötyä? Ja miten tollane asennetaan tonne, miten tulee kiinni?
Mikä tuosta tekee sellaisen, että ei sovi GTi:hin? Onko tuollaisesta mitään hyötyä? Ja miten tollane asennetaan tonne, miten tulee kiinni?
http://www.wiechers-sport.de/ löytyy kaikkia. Taitaa joku niitä myydä suomessakin.
Alapoikkituen laitossa pitää muistaa, apukuskinpuoleinen alatukivarrenpultti ei mahdu tulemaan pois, ellei konetta tunkkaa ylöspäin.
Alapoikkituen laitossa pitää muistaa, apukuskinpuoleinen alatukivarrenpultti ei mahdu tulemaan pois, ellei konetta tunkkaa ylöspäin.
Mistähän noita vois Suomesta saada? Miten tuo yläpäihin tuleva tanko tulee kiinni siis?
Kysytään nyt samalla, että kannattaako ostaa käytetty puskuri ja hioa siitä maali pois ja maalata uusiks vai motonetistä uusi puskuri ja siihen? Käytetyn saisi n.20e halvemmalla kuin motonetin. Sekä mistä voisi saada noita sisälokareita ja helmoja sekä vielä takapuskuriin se hinauslenkin suojamuovi? Ainakin osanumerot olisi kiva saada noille.
Kysytään nyt samalla, että kannattaako ostaa käytetty puskuri ja hioa siitä maali pois ja maalata uusiks vai motonetistä uusi puskuri ja siihen? Käytetyn saisi n.20e halvemmalla kuin motonetin. Sekä mistä voisi saada noita sisälokareita ja helmoja sekä vielä takapuskuriin se hinauslenkin suojamuovi? Ainakin osanumerot olisi kiva saada noille.
en kyllä itse suosittele tota autovarusteen tukea. säästää nekin rahat vaikkapa eibach flatbariin tai johonkin wiechersiin.
ihan täysi rakennussarja. itsellä ei mahtunut iskaritolppien väliin vaikka säädöt oli minimissä. jouduin siis lyhentämään sentin molemmista päistä sitä alutankoa. no,myöskään ne rinkulat tangon päissä eivät olleet tarpeeksi suuret jotta olisvat mahtuneet siihen iskarin kupin ympärille. suurensin sitten niitä kovametallilla jonka jälkeen tanko istui jo paikoilleen jotenkin. no mallailin sitten vähän paisaria yms paikoilleen jolloin totesin että ottaa siihen kiinni.
ihan täysi rakennussarja. itsellä ei mahtunut iskaritolppien väliin vaikka säädöt oli minimissä. jouduin siis lyhentämään sentin molemmista päistä sitä alutankoa. no,myöskään ne rinkulat tangon päissä eivät olleet tarpeeksi suuret jotta olisvat mahtuneet siihen iskarin kupin ympärille. suurensin sitten niitä kovametallilla jonka jälkeen tanko istui jo paikoilleen jotenkin. no mallailin sitten vähän paisaria yms paikoilleen jolloin totesin että ottaa siihen kiinni.
Löyty toi suomen pään wiechersin myyjä. Hinnathan noissa laadukkaammissa on jonkun verran isommat :).
Tuohon vielä jos joku osaisi jotain sanoa?
Kysytään nyt samalla, että kannattaako ostaa käytetty puskuri ja hioa siitä maali pois ja maalata uusiks vai motonetistä uusi puskuri ja siihen? Käytetyn saisi n.20e halvemmalla kuin motonetin. Sekä mistä voisi saada noita sisälokareita ja helmoja sekä vielä takapuskuriin se hinauslenkin suojamuovi? Ainakin osanumerot olisi kiva saada noille.
Tuohon vielä jos joku osaisi jotain sanoa?
Onko joku muuten onnistunu vaihtamaan tuota syyläriä ilman, että ilmastoinninkennoa pitäisi poistaa? Itse olen nyt siinä tilanteessa, että ilmastoinninkenno on ainoa asia, joka estää syylärin irti lähtemisen. Pitääkö sitä vaan irroittaa toi ilmastoinninkenno edestä ja käydä taas täyttämässä järjestelmä?
Edit: Mitä tuolta konetilasta kannattaisi suojata jos sinne heittäisi pinelinet ja huuhtelis sen jälkeen varovasti?
Edit: Mitä tuolta konetilasta kannattaisi suojata jos sinne heittäisi pinelinet ja huuhtelis sen jälkeen varovasti?
kyllä pitäisi sen verran helposti olla löysää kompuralta lähtevässä letkussa kun irrotat vaan kiinnikkeet siitä keulapalasta(kumiklemmari tms). kuivaimen letkulle pitäis olla semmonen lovi siinä keulapalassa,että sitä kennoa pääsee vääntelemään. omast mielestäni ei pitäis tyhjentää sitä ilmastointia.
Sain taivuteltu kennoa sen verran, että sain syylärin takaa pois, mutta sitten iski seuraava ongelma. Eli mulla ei ole mun omistus aikana ikinä pyörinyt se toinen flekti, joka on sen hihnan päässä. Ajattelin, että vaihdan katkenneen hihnan samalla kun vaihdan syyläriä, mutta kappas hihna oli ehjänä lähtenyt irti, noh siinä sitten ihmettelin, että mikä on kun hihnat ei pysy siinä. Tässä on syy: Klik 1 Klik 2
Eli tuo rulla on lähtenyt tuosta irti. Tuon pitäisi ilmeisesti lukittua koloihin mitä on tuossa tuulettimessa. Saako noita rullia erikseen jostain?
Eli tuo rulla on lähtenyt tuosta irti. Tuon pitäisi ilmeisesti lukittua koloihin mitä on tuossa tuulettimessa. Saako noita rullia erikseen jostain?
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
no tuotanoinniin väittäisin että jos ne olisi vaikkapa tehtaalla laittaneet liimaa väliin tai tehneet pyörän kiinteeksi siihen flektiin niin eipä näitä tarvitsisi korjailla. kyllä se sillä liimalla pysyy,eikä ole yhtään kyseenalainen korjaus kyseisessä paikassa. mutta jos haluaa uudet ostaa niin mikäs siinä.
mulla tekee ihan samaa, eli tekee painetta paisariin ja hukkaa nestettä kuukaudessa sen verran että syttyy valo palamaan mittaristoon. Paisarissa ei haise pakokaasu ja lämmöt pysyy normaalissa. Vuotaa hieman termarinkotelosta ja paisarilta lähtevästä letkusta.
Lämpöö lykkää sisälle ihan normaalisti.
niin ja sitten vielä että mistä firmasta sais tilattua jomin säädettävän alustan sopuhintaan ?
Ja käykö vr6:seen sama alusta ku muissakin mk3 golffeissa
Lämpöö lykkää sisälle ihan normaalisti.
niin ja sitten vielä että mistä firmasta sais tilattua jomin säädettävän alustan sopuhintaan ?
Ja käykö vr6:seen sama alusta ku muissakin mk3 golffeissa
apua tarvis, kone pitää vähän erilaista ääntä kun on yleensä pitänyt, tömäjää kierrosten laskiessa.. tyhjäkäyntikierrokset vähän heittelee ja suurin vika kun risteykseen tullessa vapaalla rullailee niin kierrokset käy tosi alhaalla ja auto sammuu kokonaan välillä. tämä on tapahtunut n 5km ajon jälkeen aina muutaman kerran nyt. pari viikkoa sitten alko käymään vajaalla mutta tulppien vaihdon jälkeen alko taas pelaamaan. nyt on denson tulpat, virranjakajan sisälle katottu ja näyttää ok, jokanen tulppa antaa kipinää ja muutenkin käy kaikki pytyt, kaasuttaessa ainakin tuntuu ihan normaalilta..
kaasuläppä putsattu.. vikakoodit saan lukuun vasta viikon kahen päästä joten auttavia neuvoja kaivataan..
auto tosiaan vr6 golf vm92. ajettu 268 ja jakopääremontti tehty kuulemma, jos autoliikkeeseen nyt voi ikinä luottaa niin n 250tkm..
putsasin vielä ilmanputsarista kaasuläppään ja tyhjäkäyntimoottoriinasti kaikki letkut, ei vaikuttanut käymiseen kriittisellä tavalla voi olla et käy vähän paremmin.. mutta silti tuntuu että kuuluis sellasta ratastamista voisko jakopääs olla jotain..
kaasuläppä putsattu.. vikakoodit saan lukuun vasta viikon kahen päästä joten auttavia neuvoja kaivataan..
auto tosiaan vr6 golf vm92. ajettu 268 ja jakopääremontti tehty kuulemma, jos autoliikkeeseen nyt voi ikinä luottaa niin n 250tkm..
putsasin vielä ilmanputsarista kaasuläppään ja tyhjäkäyntimoottoriinasti kaikki letkut, ei vaikuttanut käymiseen kriittisellä tavalla voi olla et käy vähän paremmin.. mutta silti tuntuu että kuuluis sellasta ratastamista voisko jakopääs olla jotain..
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
Heippa taas kaikille tämän ominaisuusrikkaan automallin ystäville! :D
En ole vieläkään saanut tuossa ylempänä esillä ollutta ABS-vikaa korjattua omasta veeärrästä. Tänään kokeilin toisella ABS-ohjainboksilla kun sellaisen sain hankittua, mutta eipä sillä ollut mitään vaikutusta. Vika on ja pysyy. Seuraavaksi taidan vaihtaa taka anturit "varmuuden vuoksi" vaikkei vian niissä pitäisi olla. Onko kellään muulla näyttänyt vikakoodi ja vilkkukoodi ABS-pumpun vikaa vaikka ollutkin vain anturivika?
Myydään palstalla myynnissä tuo ylimääräinen ohjainlaite, jos jollain tarvetta niin ottakaa yhteyttä! http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=179482
En ole vieläkään saanut tuossa ylempänä esillä ollutta ABS-vikaa korjattua omasta veeärrästä. Tänään kokeilin toisella ABS-ohjainboksilla kun sellaisen sain hankittua, mutta eipä sillä ollut mitään vaikutusta. Vika on ja pysyy. Seuraavaksi taidan vaihtaa taka anturit "varmuuden vuoksi" vaikkei vian niissä pitäisi olla. Onko kellään muulla näyttänyt vikakoodi ja vilkkukoodi ABS-pumpun vikaa vaikka ollutkin vain anturivika?
Myydään palstalla myynnissä tuo ylimääräinen ohjainlaite, jos jollain tarvetta niin ottakaa yhteyttä! http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=179482
Onko Suomessa yhtäkään remmiahdettua vr6:sta? Olisi kiva kuulla vähän kokemuksia...
Edit: Ja kestääkö vakiokytkin miten paljon? Esim 300hp/400Nm. Kitin sivuilla kovin vakuuttavat, että pitäisi kestää, koska remmillä ei tule teho piikkejä, onko asia näin?
Edit: Ja kestääkö vakiokytkin miten paljon? Esim 300hp/400Nm. Kitin sivuilla kovin vakuuttavat, että pitäisi kestää, koska remmillä ei tule teho piikkejä, onko asia näin?
Viimeksi muokannut S4mmy, 27.3.2013 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pumpun johdot ja rele kunnossa?
Tuossa kun sähkökuvia kattelen, niin pumpulle tulee sähkö yksinkertaisuudessaan releeltä ja releelle ohjaus abs-boksilta (ojainboksin liitinpinni nro 15 -> pumpun releen pinni 6/65)
Tuon suluissa olevan välin eheys kannattaa mitata.
Näkyy tuossa pumpussa olevan jokin sensorikin (G101,pumpun liitinpinnit 2 ja 3), sähkökuvassa kuvattu vastuksena, ei mitään hajua toiminta-arvosta...
Menee pumpulta johdot ohjainboksille liitinpinnit 31 ja 49. Noidenkin johtojen eheys kannattaa tarkistaa.
Eli pumpun liittimen pinnistä nro.2 -> abs-ohj.boxin liitinpinni nro. 49
ja pumpun liittimen pinnistä nro.3 -> abs-ohj.boxin liitinpinni nro. 31
Tarkasta nuo em. välit.
Tuossa kun sähkökuvia kattelen, niin pumpulle tulee sähkö yksinkertaisuudessaan releeltä ja releelle ohjaus abs-boksilta (ojainboksin liitinpinni nro 15 -> pumpun releen pinni 6/65)
Tuon suluissa olevan välin eheys kannattaa mitata.
Näkyy tuossa pumpussa olevan jokin sensorikin (G101,pumpun liitinpinnit 2 ja 3), sähkökuvassa kuvattu vastuksena, ei mitään hajua toiminta-arvosta...
Menee pumpulta johdot ohjainboksille liitinpinnit 31 ja 49. Noidenkin johtojen eheys kannattaa tarkistaa.
Eli pumpun liittimen pinnistä nro.2 -> abs-ohj.boxin liitinpinni nro. 49
ja pumpun liittimen pinnistä nro.3 -> abs-ohj.boxin liitinpinni nro. 31
Tarkasta nuo em. välit.
S4mmy Mulla on kesäks tulossa eaton m62 corradoon ;D Ja mikä mukavinta sen saa jopa ihan lailliseksi peliksi. Ja mulla on jo valmiiks vaihettu tommonen kytkinpaketti http://www.ebay.com/itm/XTD-STAGE-2-STR ... 8b&vxp=mtr pitäis kestää johonki 350-400hp ja 650Nm asti jos en iha väärin muista.
Voitkos pistää enemmän tietoo tuosta sun projektista YV:llä? Olis kiva tietää vähän yllättäviä kuluja yms.
Tälläistä olen itse katsellut: http://www.carlicious-parts.com/epages/ ... ducts/0101
Tai sitten tuolta tuo stage 3 paketti. Onko kellään tietoa noista, että ovatko laadukkaita?
Edit: Mihin oikeen meinaat ton eatonin mahduttaa? :D
Tälläistä olen itse katsellut: http://www.carlicious-parts.com/epages/ ... ducts/0101
Tai sitten tuolta tuo stage 3 paketti. Onko kellään tietoa noista, että ovatko laadukkaita?
Edit: Mihin oikeen meinaat ton eatonin mahduttaa? :D
Ja myyntihinta kasvaisi 500e:llä :). Noista saa nykyisin niin vähän myydessä, että ei tota kannata enää miettiä siten, että minkä arvonen auto on :D. Pidetään toi auto nyt käyttiksenä niin kauan kunnes on varaa ostaa toinen auto viereen. Tuskinpa tosta luovutaan vielä pitkään aikaan, ihan liikaa rahaa menny siihen tähän mennessä :).
Kuinkas noi männät ja veivit tälläsessä 300tkm ajetussa alkaa yleensä oleen? Kannattaako ne vaihtaa samalla jos tuollaista remmiä meinaa asennella?
Kuinkas noi männät ja veivit tälläsessä 300tkm ajetussa alkaa yleensä oleen? Kannattaako ne vaihtaa samalla jos tuollaista remmiä meinaa asennella?
Tuolla nettisivuilla tulee kokonaishinnaksi ~4000€ ja samalla myyjällä eBayssä Der Preis für ein komplettes Kit beträgt 3250€.
Kai tuo sama on.
Tuohon konkurssiin sama uusia koko kone.
Kai tuo sama on.
Tuohon konkurssiin sama uusia koko kone.
Ei siis tossa linkisä suoraan mutta sieltä ku eteenpäin lukee
Tiedä sitten, kysymällähän se selviäis.
Der Preis für ein komplettes Kit beträgt 3250€ = The price for a complete kit is 3250 €
Tiedä sitten, kysymällähän se selviäis.
Viimeksi muokannut Sebastian, 27.3.2013 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taitaa olla tämä sarja, ainakin hinnan perusteella: http://www.carlicious-parts.com/epages/ ... ID=5221756
Siitä paras remmiahdin :)
http://www.ccr-racing.com/shop/supercha ... -213p.html
http://www.ccr-racing.com/shop/supercha ... -213p.html
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
Mikäs tuosta Ikonen tekee paremman? :)
Edit: Missäs kannattas noi vakio nokka-akselit käydä hiotuttamassa vähän jyrkemmiksi?
Edit 2: Tuli vähä katottuu enemmän tietoo tosta Ikosen linkittämästä paketista. Mistäs noita sais tilattua ja mielellään tuota stage 2:sta ainakin, jotta pääsis sinne 300humman tienoille, mielellään jopa paremmalle puolelle. Noi Ikosen linkkaamat sivut on todella huonosti toteutetut IMO.
Edit: Missäs kannattas noi vakio nokka-akselit käydä hiotuttamassa vähän jyrkemmiksi?
Edit 2: Tuli vähä katottuu enemmän tietoo tosta Ikosen linkittämästä paketista. Mistäs noita sais tilattua ja mielellään tuota stage 2:sta ainakin, jotta pääsis sinne 300humman tienoille, mielellään jopa paremmalle puolelle. Noi Ikosen linkkaamat sivut on todella huonosti toteutetut IMO.
Viimeksi muokannut S4mmy, 28.3.2013 13:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Eipä mitään, mukava välillä pähkäillä vikoja :)
Siinä abs-ohj.boksin liittimessä pitäis olla ne pinnit numeroitu helekutin pienillä numeroilla niin niistä on hyvä (kiva) tihrustaa oikea pinni...
Vähä arvelen jotta joudut ton hydr.yksikön vaihtamaan, mut eihän sitä koskaan tiedä :)
Jäin vaan miettimään tota G101-sensoria, jotta millä periaatteella se nyt tuota pumppua kyttää.
Jos kerta pumppu pyörii kun kytkee suoraan jännitteen siihen niin voiko toi sensori olla sitte sökö, mutta sekin vissii tuola pumpun sisuksissa niin ei pysty korjaamaan.
Siinä abs-ohj.boksin liittimessä pitäis olla ne pinnit numeroitu helekutin pienillä numeroilla niin niistä on hyvä (kiva) tihrustaa oikea pinni...
Vähä arvelen jotta joudut ton hydr.yksikön vaihtamaan, mut eihän sitä koskaan tiedä :)
Jäin vaan miettimään tota G101-sensoria, jotta millä periaatteella se nyt tuota pumppua kyttää.
Jos kerta pumppu pyörii kun kytkee suoraan jännitteen siihen niin voiko toi sensori olla sitte sökö, mutta sekin vissii tuola pumpun sisuksissa niin ei pysty korjaamaan.
Sattu tuolla Ikosen linkkaamilla sivuilla tollane silmään: http://www.ccr-racing.com/shop/supercha ... -184p.html
Olisko kellään mietteitä tuosta? Itse olen vielä toistaiseksi ihan ulapalla näitten remmiahtimien toiminnoista yms.
Olisko kellään mietteitä tuosta? Itse olen vielä toistaiseksi ihan ulapalla näitten remmiahtimien toiminnoista yms.
Tuossa tulee ilmeisesti yksi hihnapyörä mukana. Onkohan se mille tehoille/paineille tehty? Mistä noita saa tilattua kun tuolla ei ainakaan ole suoraan mitään ostoskori tyylistä ratkaisua, pitääkö se ottaa s.postilla noihin yhteyttä?
Kukahan Suomessa osaisi tehdä tuollaiselle ohjelman siten, että katsastukseen saisi takaisin vakio ohjelman, jotta pystyy ohittamaan tuon ahtimen.
Kukahan Suomessa osaisi tehdä tuollaiselle ohjelman siten, että katsastukseen saisi takaisin vakio ohjelman, jotta pystyy ohittamaan tuon ahtimen.
-
- -
- Viestit: 328
- Liittynyt: 22.11.2010 11:35
Kellään vanhasta muistista mitään patenttivastausta ongelmaan.
Airbag paikoillaan, päällisin puolin näyttää ehjältä ja johdot kinni. Mistä kannattaa alkaa sörkkimään vai uutta bägiä etsimään?
Address 15: Airbags Labels: 1H0-959-656.lbl
Part No: 1H0 959 656
Component: AIRBAG IS 55 V00
VCID: F1E28207BBB2BAC
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Airbag paikoillaan, päällisin puolin näyttää ehjältä ja johdot kinni. Mistä kannattaa alkaa sörkkimään vai uutta bägiä etsimään?
Onkos kellään kokemuksia tälläisistä? http://www.ebay.com/itm/Schaltwegverkur ... 3a70283f1c
Jooh, asiaha olis nii että pihaan tulossa tollanen MK3 2.9l VR6 Syncro Golffi. Siitä kiinnostais nyt tietää kaikenlaitasta tietoo. VR jakopääongelmat on kyllä tiedossa.
Mutta tässä olis jotain:
-Kestääkö voimansiirto hyvin näissä? Kuulin jostain että neliveto hajoais ja olis hävyttömän kallis korjata?
-Halpoja virityskonsteja?
Ei nyt väsyneenä muuta muistanu mutta kaikennäköstä nippelitietoa otetaa ilolla vastaa, esim. vanteiden pulttijako tms. Ja mielenkiinnon vuoks, voiko turbottaa ilman että joutuu johonkin useemman tuhannen päästötesteihin?
Mutta tässä olis jotain:
-Kestääkö voimansiirto hyvin näissä? Kuulin jostain että neliveto hajoais ja olis hävyttömän kallis korjata?
-Halpoja virityskonsteja?
Ei nyt väsyneenä muuta muistanu mutta kaikennäköstä nippelitietoa otetaa ilolla vastaa, esim. vanteiden pulttijako tms. Ja mielenkiinnon vuoks, voiko turbottaa ilman että joutuu johonkin useemman tuhannen päästötesteihin?
S4mmy kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia tälläisistä? http://www.ebay.com/itm/Schaltwegverkur ... 3a70283f1c
Äkkiseltään näyttäisi että itse kabiinin puolelle tuleva keppi on vain vakiota lyhyempi.
Eli periaatteees saman saa aikaiseksi kun vaan lyhentää nykyistä keppiä? Mitenköhän tollasen hieman epätarkan liikkeen voisi saada tosta kepistä kuriin? Vaihde sisälläkin keppi heiluu aika paljon puolelta toiselle, eikä sen liika rata ole enää kovin tarkka.
Mistähän noita vahvempia veivejä ja mäntiä voisi saada? Katselin ebaystä niin wisecon männät on n.600-800e satsi ja H-profiili veivit melkein toisen mokoman. Saisiko noita jostain vähän halvemmalla yhtä kestäviä? Minkähän kokoisena noi männät kannattaisi ottaa? Vakio poraus on kai 81mm? Kuinka paljon isompi koneen iskutilavuudesta tulee vaikkapa 83mm:llä porauksella ja onko siinä mitään käytännön eroa, että onko 81mm vai vaikka tuo 83mm?
Voi olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta vasta näitä virittely hommia ekaa kertaa tekemässä niin haluaa varmistaa, että en tee mitään tyhmiä virheitä :).
Mistähän noita vahvempia veivejä ja mäntiä voisi saada? Katselin ebaystä niin wisecon männät on n.600-800e satsi ja H-profiili veivit melkein toisen mokoman. Saisiko noita jostain vähän halvemmalla yhtä kestäviä? Minkähän kokoisena noi männät kannattaisi ottaa? Vakio poraus on kai 81mm? Kuinka paljon isompi koneen iskutilavuudesta tulee vaikkapa 83mm:llä porauksella ja onko siinä mitään käytännön eroa, että onko 81mm vai vaikka tuo 83mm?
Voi olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta vasta näitä virittely hommia ekaa kertaa tekemässä niin haluaa varmistaa, että en tee mitään tyhmiä virheitä :).
jarskii-
Posted: Sunday 31.3.2013 23:19 Post subject:
ikonen: lopeta jo tuo 300hp keston viljely koska se ei pidä paikkaansa
Se että 1-2 ihmisellä se kestää enemmän tehoja, ei tarkoita että kaikilla kestää. Jopa tältä foorumilta löytyy topiceja missä porukka on saanut noita hajalle, puhumattakaan kun menee VWVorteksille ja tekee haun siellä 02A laatikoiden kestävyydestä.
Syncroista/nelikoista missä ei paljon sutimista tapahdu, vaan kaikki vääntö ja rasitus kohistuu laatikkoon, niin hajoamisen todennäköisyys on vielä isompi.
Enemmän on tyhmyyttä olla ottamatta laatikon hajoamista huomioon, kuin luottaa siihen että se kestää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa