Gallup lastutetun VAG TDI koneen omistajille
Valvoja: ffp jäsenet
Gallup lastutetun VAG TDI koneen omistajille
Tällainen kun löytyy jo 1.8T koneen omistajille, niin matkitaan ja laitetaan dieseleillekin.
1. Autosi merkki ja malli, moottorin teho vakiona?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho/vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?
Lisäksi: jos olet mitannut suorituskyvyn muutoksia luotettavalla laitteella, voit halutessasi ilmoittaa ne tähän lopuksi.
1. Autosi merkki ja malli, moottorin teho vakiona?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho/vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?
Lisäksi: jos olet mitannut suorituskyvyn muutoksia luotettavalla laitteella, voit halutessasi ilmoittaa ne tähän lopuksi.
Ei varsinaisesti sovi otsikkoon, mutta laitan nyt kumminkin
1. VW Polo Variant (6kv5) 1.9TDI ALH, 90hv
2. Vakio ohjelma
3. -
4. Race520 suuttimet, muutoksia pakoputkessa
5. arvio 130hv / 300Nm, ei penkitetty
6. Ei muutosta vakioon
7. Auto menee ajoittain vikatilaan ahtopaineen karkailun vuoksi, todennäköisesti vika N75 venttiilissä.
Suosittelen että muutkin merkkaa ohjelman/lastun lisäksi mahdollisesti vaihdetut suuttimet, ahtimet ja coolerit.
1. VW Polo Variant (6kv5) 1.9TDI ALH, 90hv
2. Vakio ohjelma
3. -
4. Race520 suuttimet, muutoksia pakoputkessa
5. arvio 130hv / 300Nm, ei penkitetty
6. Ei muutosta vakioon
7. Auto menee ajoittain vikatilaan ahtopaineen karkailun vuoksi, todennäköisesti vika N75 venttiilissä.
Suosittelen että muutkin merkkaa ohjelman/lastun lisäksi mahdollisesti vaihdetut suuttimet, ahtimet ja coolerit.
-
- -
- Viestit: 45
- Liittynyt: 15.11.2006 20:45
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Tjaa tälläinenki löytyy... hyvin kaivettu arkistoista :D
1. B5 A5 2.5TDI 110kw
2. Putko / Savon autotune
3. ?
4. Finturbon-ahin, vähä isommat suuttimet
5. 204kw/575nm @ AMW
6. Matka-ajossa 5.5-6, vie kaiken kuitenkin, varsinki kovaa ajossa.
7. Ongelmia paljonkin, mut ei varsinaisesti lastusta johtuvia. :D
1. B5 A5 2.5TDI 110kw
2. Putko / Savon autotune
3. ?
4. Finturbon-ahin, vähä isommat suuttimet
5. 204kw/575nm @ AMW
6. Matka-ajossa 5.5-6, vie kaiken kuitenkin, varsinki kovaa ajossa.
7. Ongelmia paljonkin, mut ei varsinaisesti lastusta johtuvia. :D
1. Skoda Superb -09 1.9TDi 77kw
2. Pwerbyt bulkkisofta
3. -
4. Muutoin vakio
5. Tehoa ei mitattu, arvio n 135hp/350Nm
6. Mitattu tankillisen keskikulutus 4.65l/100km
7. Ei voi vedättää alle 2000rpm vitosella, kytkin alkaa täristämään*
*) ohjelma tehty niin että teho+vääntö kasvaa 2000 jälkeen isommmin. Ero vakioon iso.
2. Pwerbyt bulkkisofta
3. -
4. Muutoin vakio
5. Tehoa ei mitattu, arvio n 135hp/350Nm
6. Mitattu tankillisen keskikulutus 4.65l/100km
7. Ei voi vedättää alle 2000rpm vitosella, kytkin alkaa täristämään*
*) ohjelma tehty niin että teho+vääntö kasvaa 2000 jälkeen isommmin. Ero vakioon iso.
1. **** 4motion-09 1.9TDi 77kw
2. Findiesel / TdiFreak
3. 31,50€ per saavutettu lisähevosvoima
4. Ahdin Finturbo, suutinkärjet
5. Mitattu 159,3Kw / 216,6hv / 506Nm nelivetopenkki (DTC 7/12) -autoa säädetty lisää 8/12
6. Mitattu keskikulutus 6,5-9 (ajotavasta ja vuodenajasta riippuen, Eberi käytössä usein)
7. Lämpimillä ilmoilla +15 tuntuu alapään veto välillä kuumana ohuelta
PS: Tervehdys, oi valonviejä, Ilmeisesti siis portteri "hönkii" yhä...
2. Findiesel / TdiFreak
3. 31,50€ per saavutettu lisähevosvoima
4. Ahdin Finturbo, suutinkärjet
5. Mitattu 159,3Kw / 216,6hv / 506Nm nelivetopenkki (DTC 7/12) -autoa säädetty lisää 8/12
6. Mitattu keskikulutus 6,5-9 (ajotavasta ja vuodenajasta riippuen, Eberi käytössä usein)
7. Lämpimillä ilmoilla +15 tuntuu alapään veto välillä kuumana ohuelta
PS: Tervehdys, oi valonviejä, Ilmeisesti siis portteri "hönkii" yhä...
Viimeksi muokannut lurjus, 20.9.2012 9:48. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
1. Golf IV 81kw
2. Harinen/karala,ei muista kumpi
3. ed.omistajan toimesta
4. isommat suuttimet,150hp ahdin
5. karala/harinen, 175hp/350nm
6. sekalainen ajo,tankillisen keskikulutus parhaimmillaan 4,6l/100km
7. Kytkin vaihdettu valeon korvauskytkimeen-kytkimen ilmoitettu raja 350nm...alkaa pikkuhiljaa luistamaan parhaalla vääntö-alueella. Mutta on sillä ajettukkin jo 150tkm viritettynä.
2. Harinen/karala,ei muista kumpi
3. ed.omistajan toimesta
4. isommat suuttimet,150hp ahdin
5. karala/harinen, 175hp/350nm
6. sekalainen ajo,tankillisen keskikulutus parhaimmillaan 4,6l/100km
7. Kytkin vaihdettu valeon korvauskytkimeen-kytkimen ilmoitettu raja 350nm...alkaa pikkuhiljaa luistamaan parhaalla vääntö-alueella. Mutta on sillä ajettukkin jo 150tkm viritettynä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa