Gallup lastutetun VAG TDI koneen omistajille

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Thomas
-
Viestit: 106
Liittynyt: 11.4.2004 12:36

Gallup lastutetun VAG TDI koneen omistajille

ViestiKirjoittaja Thomas » 22.1.2007 18:31

Tällainen kun löytyy jo 1.8T koneen omistajille, niin matkitaan ja laitetaan dieseleillekin.

1. Autosi merkki ja malli, moottorin teho vakiona?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho/vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?

Lisäksi: jos olet mitannut suorituskyvyn muutoksia luotettavalla laitteella, voit halutessasi ilmoittaa ne tähän lopuksi.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 22.1.2007 20:06

Ei varsinaisesti sovi otsikkoon, mutta laitan nyt kumminkin

1. VW Polo Variant (6kv5) 1.9TDI ALH, 90hv
2. Vakio ohjelma
3. -
4. Race520 suuttimet, muutoksia pakoputkessa
5. arvio 130hv / 300Nm, ei penkitetty
6. Ei muutosta vakioon
7. Auto menee ajoittain vikatilaan ahtopaineen karkailun vuoksi, todennäköisesti vika N75 venttiilissä.

Suosittelen että muutkin merkkaa ohjelman/lastun lisäksi mahdollisesti vaihdetut suuttimet, ahtimet ja coolerit.

sambe
-
Viestit: 102
Liittynyt: 23.7.2003 15:23

ViestiKirjoittaja sambe » 22.1.2007 23:27

1. RS Fabia 130hv ASZ
2. Revo
5.170hv/390Nm Solaksen penkissä
6. jotain 5.5L/100km raskaalla kaasujalalla
7. kytkin tuppaa alkaa luistamaan

naukja2
-
Viestit: 77
Liittynyt: 26.12.2006 18:02

ViestiKirjoittaja naukja2 » 23.1.2007 6:48

1. Bora -03 130 ASZ
2. EMJPower Optimal
3. Löytyy netistä
4. Ei muita muutoksia
5. Ei mitattu
6. Viimeiset 2 tankillista 5.02/100
7. Kytkin luistaa jo nelosesta alkaen, jos antaa kaasua reilummin 2000 pinnassa.

SR2001
-
Viestit: 742
Liittynyt: 12.6.2006 9:54

ViestiKirjoittaja SR2001 » 23.1.2007 15:54

1. Seat Toledo -01, ALH, 90hp
2. MTM
3. 800(?)
4. Suuttimet
5. 150hp/380Nm Tuning world
6. Kulutus 5-6L riippuen ajotavasta
7. Kytkin täristää alle 2200rpm.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 23.1.2007 16:01

1. VW T5 174hv.
2. DigitalSport (Karala/decatec)
3. 650.-
4. Periaatteessa vakio
5. noin 210hv/ 500 nm.
6. vajaa 9litr. per 100km
7. Ei

mks900
-
Viestit: 441
Liittynyt: 27.7.2003 2:53

ViestiKirjoittaja mks900 » 23.1.2007 17:33

1. Passat -01 100hp 5-vaihteinen
2. Revo ohjelmointi
3. 1000€ (en tosin itse maksanut)
4. -
5. 145hp/330nm (ei penkitetty)
6. 5,5L
7. -
Viimeksi muokannut mks900, 4.2.2007 20:28. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Oltzu
-
Viestit: 174
Liittynyt: 21.9.2003 20:08

ViestiKirjoittaja Oltzu » 23.1.2007 17:49

-Seat Leon 150PD TS (150hv)
-Digital Sport (Karala)
-650€
-Simonsin putkisto, Sach Race paineasetelma, GT2252V ahdin
-195hv / 421Nm, Turbotec/Karalan penkki
-yhdistetty 5.5L/100km
-Kytkin täristää alakierroksilla

Jande
-
Viestit: 110
Liittynyt: 15.5.2005 21:00

ViestiKirjoittaja Jande » 23.1.2007 19:14

1. vw golf 1.9pd tdi 115hv/310nm
2. karala
3. sopiva
4. pd 150 ahdin iso cooleri 50mm alu ahtoputkistolla
5. 190hv/440nm karala
6. 5-6l/100km
7. ei

karvakoipi
-
Viestit: 45
Liittynyt: 15.11.2006 20:45

ViestiKirjoittaja karvakoipi » 23.1.2007 19:58

1. VW Golf PD130
2. Karala
4. Muuten vakio
5. 170hv/370Nm (Turbotec/Karala)
6. 5,3l/100km
7. ahtoputki irronnut vauhdissa ja turbon siivät vähän meinanneet jumittaa. Kytkin kummiskin on tähän asti pitänyt =)

Nide
-
Viestit: 12
Liittynyt: 20.8.2003 8:43

ViestiKirjoittaja Nide » 26.1.2007 13:05

1. Golf IV tdi 90 (AGR)
2. Karala
3. 600E
4. Pelkkä lastu
5. 87,5kw/265Nm (Karala)
6. 5,3l/100km
7. Ei

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 26.1.2007 23:57

1. VW T4 102hv
2. Karala
3. -
4. Kaikki mitä ikinä voit keksiä
5. 305hv / 590Nm pikkuahdoilla Karalassa
6. 8L/100km maantiellä
7. Eiköhän tässä ole ongelmat jo odotettavissakin...

jesi
-
Viestit: 360
Liittynyt: 15.8.2003 12:14

ViestiKirjoittaja jesi » 28.1.2007 11:36

1. Seat Cordoba -01, ALH (90hp/210nm)
2. Harinen.
3. ...
4. Ei.
5. 135hp/305nm, Harinen.
6. Matkassa ~4.5L/100km, kylärallissa 5-6L/100km.
7. Toimii kuin junan vessa.

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 4.2.2007 14:09

1. Seat Cordoba -99 AHU 90hv
2. Puolan ohjelma
3. ...
4. gt2252,dss ultime suuttimet,3"/2.5" putkisto,12mm nestepää
5. vähän enemmän kun vakiossa
6. jotain 5.5l
7. hyvin on pelannu, keväällä kuuleri vaihtoon

onse
-
Viestit: 24
Liittynyt: 1.10.2009 22:00

ViestiKirjoittaja onse » 18.9.2012 21:13

1.passat -99 afn 110hv
2.finndiesel
3.satoja euroja
4.r520,oikea jäykkä kytkin,keula ic,putkisto,gt1856v
5.200hv, 397nm(rajoitettu)
6.n.5l maantie Kylällä 6-7l
7.savupilvi täyskaasulla

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 18.9.2012 21:30

1. Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 2006, 140hp/320nm
2. Motest ohjelmointi
3. ....
4. Ei muita, puhdistettu sarjat+vnt
5. 174hp/410nm motestilla mitattu
6. Ei muuttunut, 5.5 sekalaisella ajolla.
7. No problemos, jumittava vnt aiheutti mutta sekin hoidossa nyt

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 18.9.2012 22:06

Tjaa tälläinenki löytyy... hyvin kaivettu arkistoista :D

1. B5 A5 2.5TDI 110kw
2. Putko / Savon autotune
3. ?
4. Finturbon-ahin, vähä isommat suuttimet
5. 204kw/575nm @ AMW
6. Matka-ajossa 5.5-6, vie kaiken kuitenkin, varsinki kovaa ajossa.
7. Ongelmia paljonkin, mut ei varsinaisesti lastusta johtuvia. :D

lucifer
-
Viestit: 556
Liittynyt: 30.11.2010 21:33

ViestiKirjoittaja lucifer » 19.9.2012 16:26

1. Skoda Superb -09 1.9TDi 77kw
2. Pwerbyt bulkkisofta
3. -
4. Muutoin vakio
5. Tehoa ei mitattu, arvio n 135hp/350Nm
6. Mitattu tankillisen keskikulutus 4.65l/100km
7. Ei voi vedättää alle 2000rpm vitosella, kytkin alkaa täristämään*

*) ohjelma tehty niin että teho+vääntö kasvaa 2000 jälkeen isommmin. Ero vakioon iso.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 19.9.2012 16:54

1. **** 4motion-09 1.9TDi 77kw
2. Findiesel / TdiFreak
3. 31,50€ per saavutettu lisähevosvoima
4. Ahdin Finturbo, suutinkärjet
5. Mitattu 159,3Kw / 216,6hv / 506Nm nelivetopenkki (DTC 7/12) -autoa säädetty lisää 8/12
6. Mitattu keskikulutus 6,5-9 (ajotavasta ja vuodenajasta riippuen, Eberi käytössä usein)
7. Lämpimillä ilmoilla +15 tuntuu alapään veto välillä kuumana ohuelta

PS: Tervehdys, oi valonviejä, Ilmeisesti siis portteri "hönkii" yhä...
Viimeksi muokannut lurjus, 20.9.2012 9:48. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 19.9.2012 16:58

1. Audi A4 -08 3.0TDi
2.ABT
3.-
4.Ahdin myös ABT:ltä
5. ABT, lupaa noilla +300hp/+600Nm
6.Keskikulutus Helsinki-Hyvinkää välillä 5.3-5.5l/100km (ajotietokoneen mukaan joka on pitänytkin hyvin paikkaansa).
7. Liian aikasin ottaa rajotin kiinni, kun vakio kohdassa :D.

golf
-
Viestit: 319
Liittynyt: 4.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja golf » 19.9.2012 17:18

1. Vw T5 1,9 77kw vm.2005
2. Turbotec
3. ?
4. -
5. 149hv 397nm Mitattu DTC jääli
6.6-9l/100km
7.-

e30tic
-
Viestit: 16
Liittynyt: 13.9.2010 22:35

ViestiKirjoittaja e30tic » 21.9.2012 14:06

1. Golf IV 81kw
2. Harinen/karala,ei muista kumpi
3. ed.omistajan toimesta
4. isommat suuttimet,150hp ahdin
5. karala/harinen, 175hp/350nm
6. sekalainen ajo,tankillisen keskikulutus parhaimmillaan 4,6l/100km
7. Kytkin vaihdettu valeon korvauskytkimeen-kytkimen ilmoitettu raja 350nm...alkaa pikkuhiljaa luistamaan parhaalla vääntö-alueella. Mutta on sillä ajettukkin jo 150tkm viritettynä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa