AAZ ja lootan irrotus
Valvoja: ffp jäsenet
AAZ ja lootan irrotus
Mitenkäs päin tuota konetta kantsii tiputella ja tukea, että lootan saa helpoiten irti ?
käytettävissä ei ole mitään millä nostaa konetta, mutta tunkkeja ja liinoja löytyy.
muutenkin kaikki vinkit kelpaisi.
lopetti kytkin toimintansa, tai sitten vaihteet ei mene päälle ollenkaan. ennen moottorin takakumin vaihtoa kaikki toimi hienosti. tosin silloinhan ei löytynyt kuin 3+4+R, oli keppi missä tahansa. ennen tukikumin hajoamista toimi kaikki vaiheet nätisti.
Jouduin luistattamaan kytkintä aika reilusti kun piti ajaa pelkillä 3 ja 4 vaihteilla...
Loota on 020 ja auto Caddy mk1
käytettävissä ei ole mitään millä nostaa konetta, mutta tunkkeja ja liinoja löytyy.
muutenkin kaikki vinkit kelpaisi.
lopetti kytkin toimintansa, tai sitten vaihteet ei mene päälle ollenkaan. ennen moottorin takakumin vaihtoa kaikki toimi hienosti. tosin silloinhan ei löytynyt kuin 3+4+R, oli keppi missä tahansa. ennen tukikumin hajoamista toimi kaikki vaiheet nätisti.
Jouduin luistattamaan kytkintä aika reilusti kun piti ajaa pelkillä 3 ja 4 vaihteilla...
Loota on 020 ja auto Caddy mk1
sillä vaan että olisko automaattisäätö antanu periksi. ja kun otat sen vaijerin irti niin työnnä vaijeri ekana sisälle kokonaan ja vähän voimaa niin painautuu noin puoli senttiä jonka jälkeen voit vetää alkuperäiseen mittaan ja muoviklipsillä se jousipaketti paikalleen jonka irroitat kun vaijeri on paikallaan. näin saat nollattua sen säädön siitä
itseasiassa muuten kytkinpoljin tuntuu jotenkin oudon jäykältä, juuri ennen sitä kohtaa kun sen on täysin ylhäällä. voiskohan liittyä..
ja voiko tuo automaattisäätö jäädä niin että kytkin olisi kokojan pohjassa. Eli auto liikkuu vaihde päällä vapaasti.
tuo konehan on nyt välillä hieman kenottanut kun pullahti ulos takatukikumin päältä (öljyfilsu otti etupeltiin kiinni, syyläri alkoi lähennellä konepeltiä jne)
ja voiko tuo automaattisäätö jäädä niin että kytkin olisi kokojan pohjassa. Eli auto liikkuu vaihde päällä vapaasti.
tuo konehan on nyt välillä hieman kenottanut kun pullahti ulos takatukikumin päältä (öljyfilsu otti etupeltiin kiinni, syyläri alkoi lähennellä konepeltiä jne)
Laitoin uudet kaikki palikat vaihdekepin alle, ja sit uudet lootaöljyt, sekä irrotin toisen vetarin ja pistin takas kii, ni nyt lähtee liikkeelle
eli en tiedä mikä vika oli, mutta nyt sitä ei ole
Ja sitä semmosta automaattisäätöjuddua en kytkinvaijerissa nähny, sen sijaan siinä on alhaalla kyllä kierre josta sitä kaiketi voisi kiristää/löysätä. Kytkin ottaa tosi ylhäällä, joten pitäskö sitä kiristää?
eli en tiedä mikä vika oli, mutta nyt sitä ei ole
Ja sitä semmosta automaattisäätöjuddua en kytkinvaijerissa nähny, sen sijaan siinä on alhaalla kyllä kierre josta sitä kaiketi voisi kiristää/löysätä. Kytkin ottaa tosi ylhäällä, joten pitäskö sitä kiristää?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa