
Homma jäi sen verran vielä kesken että Motestin penkissä vakiopumpusta loppui paineet kesken aikalailla alkuvaiheille mutta 160++ sieltä woimoo löytyy vakio 8-tappisella tekniikalla ja G-ahdistimella:)
muutamia mitä siis tehty:
-koko motti käynyt koneistamolla
-isompi cuuleri
-65-ap
-2,5" putkisto
-peltisatsi
-358cc suuttimet
-Schrickin 268/276 nokka
-säädettävä nokkapyörä
-ja kaikkein paras/paskin asia joka sinetöi auton kesäkäyttöön eli Specin sintterikytkin:D
+kaikke pientä mitä ei voi muistaa
ulkokuorta koitettu piristää hieman oem:ää silmällä pitäen. Toista kesää alla pyörii nyt Kerscherin Carmonat 16x9 ja valoihin sain tänä kesänä pientä kusisuutta aikaiseksi:) tarroja on siellä täällä ja alustana Jomin korkeussäädettävä josta kuskinpuolelta keulasta jumahti kierteet,ei oo säätöä enää:S
Kuva ostettaessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1849255.jpg
speicereiden kokeilua(30mm),ei toiminu:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599361.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599362.jpg
Tuoreempaa
sisältä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225872.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225871.jpg
katsastuskorkeudessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225873.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225887.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225888.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225886.jpg
Nykyään auto vaikuttaa Jyväskylässä opiskeluista johtuen. Tarkoitus olis vielä jossai vaiheessa pistää se b-pumppu kiertoon ja 6pyttysen volexin katkaistu imusarjakin odottelis autotallissa,mutta näillä nyt mennään vielä jonkin aikaa:)
