golf mk2 8v-kansien erot?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

JuH0
-
Viestit: 93
Liittynyt: 13.4.2006 17:12

golf mk2 8v-kansien erot?

ViestiKirjoittaja JuH0 » 22.5.2007 8:23

En pikaisesti searhilla löytänyt mitään juttua 8v-kansien eroista. Elikkä mitä eroja on kovilla nostajilla ja hydrauli nostajilla olevilla kansilla? voiko hydr. kanteen mitenkään viritellä kovia notajia? jos voi ,niin onko helppo juttu vai vaatiiko isompaa säätämistä?

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 22.5.2007 9:09

"Hydraulikannesta" puuttuu nokkapukki 4 muistaakseni ja sen tilalla on öljysuutin. Lisäksi nostajille menee oma öljykanava. Mekaanisilla nostajilla olevassa kannessa on kaikki pukit ja erillinen öljysuutin. Hydraulisilla nostajilla varustettuun kanteen saa kovat kun tukkii ne pienet öljykanavien reiät joka nostajan kohdalta ja vaan tiputtaa kovat kupit paikalleen. Sitte tarvitaan vielä mekaanisen kannen pitemmät venttiilit. Ja venttiilien pidentymisen takia venajouset jää löysälle, joka kompensoidaan jollain shimmilevysysteemillä venajousen alle tai koneistetaan venttiiliin uudet lukkourat alemmaksi.

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 22.5.2007 22:39

Kannattaako värkätä kun olisin myymassä kovilla nostajilla varustettua gti mottia hintaan 250e / tarj. Olis sitten isommat venatkin.

SheTu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.7.2007 19:43

ViestiKirjoittaja SheTu » 25.7.2007 23:04

En viitsinyt aloittaa uutta topiccia aiheesta joka liittyy osaltaan tähän. Eli kertokaas viisaammat 8V kansien eroista yleisesti. Ilmeisesti 1.6 ja 1.8 kannet osittain samoja? Onko sitten 2.0 8V kansi kuinka paljon erilainen? Entä ruisku kannet verrattuna kaasareihin yms.? Jos jollain kuvia niin olisi iso +

SheTu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.7.2007 19:43

ViestiKirjoittaja SheTu » 26.7.2007 22:11

Ei tunnu kukaan tietävän, tai ei ainakaan kerro vaikka tietäisi;( Onkos nelipiste ruiskulla olevissa koneissa suuttimet kannessa vaiko imusarjassa? Entä onko palotiloissa eroja? Jos joku vaivautuisi vastaamaan näihin mieltä askarruttaviin kymysyksiin niin olis oikeen hauskaa, ainakin minulla:)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.7.2007 23:28

1.6 ja 1.8 G2 korisen kannet on samoja. 4 pisteruiskuissa on suuttimet kannessa, samat "pahkat" löytyy myös kaasarikansista, eli niihin voi saada laitettua suuttimet.
Palotilat on samoja kaasari ja ruiskukansissa.

Pari pientä aroa on kaasari ja ruiskukansissa. ruiskukannessa on imusarjan tiivistetaso ylöspäin korkeammalla kuin kaasarikansissa. Ei aiheuta ongelmia ellei rupea sovittamaan 5/6 syl isompaa imusarjaa. Tosin G1 imusarjantaso on samanlainen kuin G2 kaasarikannen. Yritän huomenna etsiä kuvia noista niin selvittää asiaa paremmin...

Kaasarikannessa kiertää jäähdytin neste 3/4 pytyn kohdalla olevasta reiästä ja ruiskukannessa on alipainesuutimienjäähdytysjokusellanenreikä.....

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 27.7.2007 1:20

Monipistekansia on sekä imusarjaan, että kanteen sijoitetuilla suuttimilla.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 27.7.2007 6:25

Niin ja meinasi unohtua että Gti kansissa on isommat imuventtiilit.

SheTu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.7.2007 19:43

ViestiKirjoittaja SheTu » 27.7.2007 9:14

Suurkiitokset jo näistäkin tiedon jyväsistä. Tarkoitus rakennella kansia kilpa-autoon. Vielä kun saataisiin jostain niitä kuvia erityyppisistä kansista niin nähdään mitä kansia ruvetaan keräilemään aihioiksi.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 27.7.2007 19:44

2.0 8v koneessa on imusarjassa suuttimet ja imukanavat kannessa on sen takia "oudot". Ei niin hyvä varmaan virtauksiltaan?

SheTu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.7.2007 19:43

ViestiKirjoittaja SheTu » 13.8.2007 13:46

Missäs malleissa 8V-kannet on noilla kovilla nostajilla?

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 13.8.2007 14:00

-85/86 tulee hydrauliset eli vanhemmat on mekaanisia.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 30.1.2008 16:26

Entäs miten eroaa esim. EZ koneesta YP? EZ on siis 1.6 75hv hydr. nostimilla ja YP 1.6 85hv kovilla nostajilla.
Mistä tuo tehoero tulee. Onko venttiilit samankokoiset, vai nokka-akselin asteet ym. erilaiset? Vai tekeekö tuon erilainen kaasari?

Lähinnä mietin, että jos jostain sais halvalla 8v GTI:n (1.6 tai 1.8) kannen ruiskuineen, niin minkälainen hyöty tuommosesta olisi nykyiseen YP:hen verrattuna.

JS Lehto
-
Viestit: 107
Liittynyt: 13.2.2006 14:57

ViestiKirjoittaja JS Lehto » 12.2.2008 12:09

Liippaa läheltä eli ilmeisesti samanikäisissä passateissa (n-86-91) 1.6 ja 1.8 8V kannet ovat ovat samoja mutta käyvätkö G2 1.6/1.8 lohkoon (ilmeisesti)?

1.6 ja 1.8 G2 korisen kannet on samoja. 4 pisteruiskuissa on suuttimet kannessa, samat "pahkat" löytyy myös kaasarikansista, eli niihin voi saada laitettua suuttimet.

Onkohan kukaan tehnyt näin? Itselle sattui käsiin ilmeisesti passatista peräisin oleva 1.6/1.8 8V kansi ja ajattelin, että josko tuohon työstäisi suuttimille (sähkö) paikat.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 5.1.2009 22:27

En kehdannut nyt uutta topiccia tehdä kun kerta 8v kansista puhe on.
Elikkäs Ventossa on AAM kone ja sitä olisi vaparina olisi kiva hiukan piristellä.
Olisi tarjolla G60:sen kansi josta on plaanattu 0.20 pois.
AAM koneen puristukset on 9.0:1(90hp versioissa 10.0:1) ja G60 koneen 8.0:1. Onko G60 koneen puristuksia laskettu ihan pelkästään kansipahvia paksuntamalla tai mäntiä muokkaamalla? Vaiko onko kanteen tehty suuremmat palotilat? Vai onko jotain muita rakenteellisia eroja G60 ja muissa 1.8 koneissa joka estäisi kannen laittamisen?

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 6.1.2009 11:35

Missä malleissa on palotila kannessa missä ei?
Mites tommosessa kannenvaihto projektissa käy noin puristusten kannalta?

tepi3
-
Viestit: 652
Liittynyt: 15.5.2007 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 6.1.2009 13:44

En kehdannut nyt uutta topiccia tehdä kun kerta 8v kansista puhe on.
Elikkäs Ventossa on AAM kone ja sitä olisi vaparina olisi kiva hiukan piristellä.
Olisi tarjolla G60:sen kansi josta on plaanattu 0.20 pois.
AAM koneen puristukset on 9.0:1(90hp versioissa 10.0:1) ja G60 koneen 8.0:1. Onko G60 koneen puristuksia laskettu ihan pelkästään kansipahvia paksuntamalla tai mäntiä muokkaamalla? Vaiko onko kanteen tehty suuremmat palotilat? Vai onko jotain muita rakenteellisia eroja G60 ja muissa 1.8 koneissa joka estäisi kannen laittamisen?


AAPERI: ihan vaan kysäisen, Oliko autosi vähäpäästöinen? jäi tossa mainitsematta...

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 6.1.2009 14:14

Eiköhän kaikki Ventot suomessa ole vähäpäästöisiä. AAM lienee se 75hp versio monomotronic 1.8:sta?

tepi3
-
Viestit: 652
Liittynyt: 15.5.2007 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 6.1.2009 15:41

noo, ajattelin vaan, jotta taitaa piristäminen jäädä aikas vaisuksi, ainakin kannen vaihdon osalta...

En ole asiantuntija, mutta eikös tossa rojektissa nouse noi päästötkin aika reippaasti. Riippuu sitten missä autolla ajelee, radalla vai kadulla.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 6.1.2009 18:29

Kadulle ja on vähä päästöinen. Kelkka kärrin vetoon jos sais vähän vetoja lisää. Eikös päästot riippuu nokasta ettei imu ja pakoventtiilit ole yhtä aikaa kauheasti auki. Päästöt ottaa 75hp nokalla ;). On siihen peltipakosarja tuloillaan. Ja nelipiste ruisku (Megasquirt) olis mukava rakentaa.
Eli se että onko asennusta estäviä tekijöitä mietityttää.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 6.1.2009 19:49

No ihan ekaks kannattaa vaihtaa sinne vaikkapa GTI:n nokka, myös 1.8 kaasarikoneen nokka on ajoituksiltaan parempi kuin se vakio, multa saat sellaisen postikulujen hinnalla. Tuon 75heppaisen kaasuläppäkin saattaa olla pienempi kuin 90 heppaisessa mutta megasquirttiä käyttäessä ei tietysti haittaa.

Toisaalta auton vaihto 90 heppaiseen ventoon tulisi varmaan halvemmaksi tai ainakin vaivattomammaksi.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 6.1.2009 20:43

On jo yks 90hp nokka tuossa nahkapenkillä odottamassa. Ilmeisesti kaverilla olisi yksi gti:n nokkakin :D. Mutta ei vieläkään selvinnyt tuo käymis kysymys...

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 7.1.2009 18:37

Mikä on puristussuhde kannelle, jossa on palotila ja mikä kannelle jossa ei ole?
Mitä puristussuhde korvatessa kannen sellaisella, jossa ei ole palotilaa?
Vaatii varmaan hillittömän tiivisteen tai lyhyemmät mukit (ts. työstöä tai ostoa)
Tietääkö kukaan?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 7.1.2009 18:50

Vääntöjä haetaan lisää mutta mihin nähden? AAM:ssä 55kW/140Nm, ABS:ssä 66kW/145Nm. Tuota viiden nyyttonin heittoa ei persdynolla kyllä tunne. Itse en lähtisi näkemään vaivaa tuon moottorin virittämisessä.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 7.1.2009 19:59

Vääntöjä haetaan lisää mutta mihin nähden? AAM:ssä 55kW/140Nm, ABS:ssä 66kW/145Nm. Tuota viiden nyyttonin heittoa ei persdynolla kyllä tunne. Itse en lähtisi näkemään vaivaa tuon moottorin virittämisessä.


Mielenkiinnosta ajattelin koittaa. Se on sitä motorsporttia ;) Pitää vaihtaa pakosarja ja se on helpompaa kun ottaa imusarjan irti ja loppujen lopuks siinä on helppo vaihtaa kansi "välistä". Sitä paitsi, saan sillä tehtyyn yhden koulun opinnäytetyön.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=57 ... d493deb6ac
Tuolta selvisi että palotilat ovat samankokoiset. Eli pitäisi käydä. Ei pitäis puristusten tippua.

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 14.1.2009 19:21

VAG:n bensamoottoreissa on kaikissa kansissa palotilat jokseenkin samanlaiset.

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 14.1.2009 19:59

Mulla MK1 Gti kansi näyttää ihan tasaselta ja muistasin et Mk2 1.6L kannessa oli palotilat, joten epälisin tota lausuntoa.
" VAG:n bensamoottoreissa on kaikissa kansissa palotilat jokseenkin samanlaiset."
(viisammat kertoo miten on)
Mites mk2:n Gti:t onko palotilaa?

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 14.1.2009 20:23

VAG:n bensamoottoreissa on kaikissa kansissa palotilat jokseenkin samanlaiset.

Joo kaikissa on venttiileitä ja tulppa.

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 15.1.2009 16:11

Tutkiskelun kohteenani oli 1.3(isolohko/audi),1.5, 1.6, 1.8 golf,kaikki kaasutinmalleja sekä 2.0 audi ke-jet, ja 8-venttiiliä (ja se tulppa) mitannut en ole mutta silmämääräisesti samanlaiset palotilat oli näissä. (topicci alkoi 8-v kansista)

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 13.2.2009 12:49

Sopiikos 2.0 2E kansi 1.6:een?

onko 3gti 2E
Numerot kannessa:
048103373 11(kyljellään) H

Mikä nokka ?
nokassa A - (audilogo vwlogo) - 026 - 4 (tai voi olla 6 tai G)
toisella puolella A - WVR - S - 4

Miten venttilikoot menee kansissa?

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 13.2.2009 20:43

048103373 2.0 ADY kansi

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 14.2.2009 12:21

jos ADY,mitä lukee imusarjassa?
037 133 223 AM. vai 037 133 223 K
Näyttäs toi ADY imusarja olis AM ja siinä olis nettikuvien mukaan http://kuvablogi.com/blog/7736/31/
kiinnitys 6 isolla pultilla ja K-sarjassa olis 6 isoa ja 3 pientä...
mulla kannessa 6+3 pulttia(siis reikiäpulteille), joten onko ADY:n lisäksi jossain muussa koodissa vai onko vaan ADY:n eri vuosimalli?

Kysymys yksinkertaisesti mikä imusarja kanteen 048103373 ?

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 14.2.2009 23:20

Omassa -95 mk3 Cabriossa on ADY:n imusarjana 037 133 223 AM

E-Bayssä oli myynnissä Passatin -92 2E kansi myös tunnusella 048103373 imusarjasta ei tietoa.

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 28.2.2009 10:38

Eli tommonen tuli hankittua 9.99€ +posti
http://kuvablogi.com/nayta/1757470/

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 28.2.2009 11:21

mhe: Kympillä kaikki mitä tuossa kuvassa on? :O

mhe
-
Viestit: 83
Liittynyt: 10.9.2003 6:36

ViestiKirjoittaja mhe » 28.2.2009 11:29

mhe: Kympillä kaikki mitä tuossa kuvassa on? :O


Jep jep. - tosi Tarjous
Ebay.de:stä
(posti oli 25€, mutta olis se ollu täälläkin yli 10€.)

kysyin imusarjaa romiksesta oli 50€ raakana...

ärtee
-
Viestit: 52
Liittynyt: 8.6.2008 16:27

ViestiKirjoittaja ärtee » 30.3.2009 11:13

jatketaan nyt tähän kun sen verran läheltä liippaa...

eli mitkä imusarjat (joissa on 4-piste ruiskun suutin paikat) käy tuohon 1.6 EZ kanteen???

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 30.3.2009 17:05

Heitetääs vielä tämmönen kysymys, eli mitenkäs menee G60 (PG) nokka perus 1,8 8v:ssä (GU)??

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 18.8.2009 11:08

Mitä eroa on g60 kannessa ja tavallisessa gu kannessa eli kaasarilla varustetussa 8 venasessa?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 18.8.2009 11:13

PG-nokkalla saa vapaastihengittävän tehoja tiputettua, eli ei hyvä mikäli on tarkoitus saada enemmän voimaa.

G60 kannessa on sähkösuuttimien paikat, siinä isoin (ja ainut?) ero.

JukkaKo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.3.2007 20:24

ViestiKirjoittaja JukkaKo » 18.8.2009 12:17

^Myös isommat venttiilit taitaa löytyä PG:n kannesta

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 19.8.2009 17:36

PG kannessa on myös natrium täytteiset pakovenat.

karrigaime
-
Viestit: 16
Liittynyt: 2.9.2009 22:01

ViestiKirjoittaja karrigaime » 3.10.2009 21:15

Sopiiko 1.3 nelipisteruiskun tai kaasarin kansi(läpivirtaava) 2.0gti:n lohkoon? Vai mihin kaikkiin lohkoihin ne sopii? Ja missä lohkoissa on öljysuihku männän alle(g2,g3)?

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 3.10.2009 22:00

Noup. Sopii pikkulohkoihin (joissa pakosarja koneen etupuolella).

Öljysuihkut löytyy ainakin PL ja KR-koneista (G2) ja ehkä myös ABF:stä (G3)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 3.10.2009 22:03

PG (G60) löytyy myös. Ja oisko TD koneissa myös.
Tosin en usko että noi öljysuihkut mitkään maailmanparantajat on.
Mieluummin öljyt laakereille ja keramiikalla yms pinnoitteilla helpotetaan mäntien, palotilojen yms oloa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 3.10.2009 22:12

Lisäksi

G2:
RA, 59 kW 1,6 TD
SB, 59 kW 1,6 TD
JR, 51 kW 1,6 TD
1V, 44 kW 1,6 D

G3:
2E, 85 kW 2,0
ABF, 110 kW 2,0 16v
ADY, 85 kW 2,0

karrigaime
-
Viestit: 16
Liittynyt: 2.9.2009 22:01

ViestiKirjoittaja karrigaime » 3.10.2009 22:23

Mitä koneita oli tolla läpivirtaavalla kannella? Ja miten muuten kestää ahdettuna?

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 3.10.2009 22:39

Kaikki pikkulohkot 1.1-1.6 on läpihengittäviä. Vanhassa Passatissa ja 80 Audissa on ollut myös ei-läpihengittävää 1.3 joka perustuu normi 1.6/1.8 isolohkoon.

Polossa 94-> käytettiin kahta 1.6 konetta joista toinen pikkulohko, toinen isolohko, käytössä myös Seat Cordobassa/Ibizassa.

Jonde
-
Viestit: 2088
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 3.10.2009 23:16

90% 1.6 ja 1.8 kansista on sen mallisia, missä imu ja pakosarja on samalla puolella konetta
Läpivirtaavia kansia, joissa on imu ja pakosarjat eripuolella konetta, on noissa 1.6 ja 1.8 koneissa 8v versioissa vähän tarjolla. Kakkosessa ei ole yhtään mallia euromallia. Kolmosessa on varmuudella AFT ja AKS. Nelosessa sitten jo vähän enemmän variaatioita.

karrigaime
-
Viestit: 16
Liittynyt: 2.9.2009 22:01

ViestiKirjoittaja karrigaime » 4.10.2009 9:36

Mitä tarkoittaa/eroaa pikkulohko isostalohkosta? Onko lohkoilla omat vaihteistot vai sopivatko kaikkiin? Sopiiko polosta kone vielä suoraan g2:een?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 4.10.2009 10:42

Pikkulohkolla tarkoitetaan EA111 pohjaisia moottoreita, Isolohkolla EA827 pohjaisia lohkoja. Täysin eri suunnittelua olevat moottorit mistä osat eivät sovi toisiinsa, vaihteistotkin erilaisia.

Koneet sopivat hyvin ristiin rastiin eri mallien kanssa, mutta pieniä poikkeuksiakin on. Esim riittävän vanhassa koneessa ei välttämättä ole uudempaan autoon moottorin kannakkeitten paikkoja. -77 mallista EA111 pohjaista konetta ei voi esim asentaa G2:seen koska koneen takatuen paikka puuttuu kokonaan lohkon valusta.

karrigaime
-
Viestit: 16
Liittynyt: 2.9.2009 22:01

ViestiKirjoittaja karrigaime » 4.10.2009 11:17

Mutta toisin päin varmaan menee esim. vm-95 auto kone sopii g2 kaikkine hilppeineen suoraan(vaihteisto,kone,ohjaustehostimen tarvikkeet)?

E: Erottaako noita pikku ja isolohko moottoreita ulkoapäin mitenkään?Entä pakosarjojen ero samalla puolella oleviin sarjoihin ja läpivirtaavaan?

harri81
-
Viestit: 268
Liittynyt: 19.2.2004 17:35

Re: golf mk2 8v-kansien erot?

ViestiKirjoittaja harri81 » 16.2.2017 12:47

Käykö lohko missä on ollu hydrauliset nostajat, yhteen kovilla nostajilla olevan kannen kanssa?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa