VR6 FAQ/jutustelut/kysymykset tänne
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 57
- Liittynyt: 29.9.2005 20:38
- Viesti:
Ollu tossa corrossa nyt satunnaisesti sellaista oiretta, että startatessa käynnistymisen jälkeen startti "korahtaa", eli ilmeisesti jää vielä starttauksen jälkeen hetkeksi kehälle pyörimään. Ajattelin kokeilla jos startin putsaus auttaisi tuohon ongelmaan?
Onko tuo startti vaikea purkaa irti vr6:sta? Mahtuuko ottamaan irti yläkautta ja onko mitään erikoisempaa huomioitavaa? Pitää vähän kysellä ennakkoon, kun harvoin pääsee nyt talvella autoa rassaamaan, kun on talviseisonnassa toisella paikkakunnalla.. Jos vaikka saisi ennen keväistä ajoonottoa ongelman poistumaan ;)
Onko tuo startti vaikea purkaa irti vr6:sta? Mahtuuko ottamaan irti yläkautta ja onko mitään erikoisempaa huomioitavaa? Pitää vähän kysellä ennakkoon, kun harvoin pääsee nyt talvella autoa rassaamaan, kun on talviseisonnassa toisella paikkakunnalla.. Jos vaikka saisi ennen keväistä ajoonottoa ongelman poistumaan ;)
Saattaapi mennä putsauksellakin... Tai mikä lie siellä ikinä onkaan, niin kun purat sen niin tarkastapas samalla laatikon päästä se metalliholkki johon pienen hammaspyörän pää vastaa startatessa. Se saattaa olla kulunut loppuun ja tällöin se hammaspyörän pää pääsee "elämään" siellä jonkin verran. Itellä ainakin VR6 Golfissa vastaavanlainen ongelma poistui tolla holkin vaihdolla, edellinen oli kulunut kokonaan pois.
Lambda-asiaa. Katstuksessa tyhjäkäynnillä pakokaasut oli kohallaan, mut kierroksilla heitti melkein kaikki. Joten vaihdoin jo tulpat (ei ollut virranjakajan kantta ja pyörijää hyllyssä) ja ja hain uuden 4-karvasen lampaan.
Onkohan edellinen lammas kytketty oikein kun autosta tulee violetti, valkoinen ja 2kpl mustia karvoja. Lampaassa (uudessa ja vanhassa) on musta, harmaa ja 2kpl valkoisia joten värit ei käy yksiin suoraan.
Vanha on kytketty (L)valkoiset-mustiin(A), (L)harmaa-violetti(A) ja (L)musta-valkoinen(A). Oliko tarpeeksi vaikeesti selitetty, ymmärtikö kukaan?
Uusi lammas on ngk-valmiste ja maksoi reilun viiskymppiä. Jos ei lukemat parane ni katti vielä vaihtoon. Niin ja auto oli G3 92 vr6.
Onkohan edellinen lammas kytketty oikein kun autosta tulee violetti, valkoinen ja 2kpl mustia karvoja. Lampaassa (uudessa ja vanhassa) on musta, harmaa ja 2kpl valkoisia joten värit ei käy yksiin suoraan.
Vanha on kytketty (L)valkoiset-mustiin(A), (L)harmaa-violetti(A) ja (L)musta-valkoinen(A). Oliko tarpeeksi vaikeesti selitetty, ymmärtikö kukaan?
Uusi lammas on ngk-valmiste ja maksoi reilun viiskymppiä. Jos ei lukemat parane ni katti vielä vaihtoon. Niin ja auto oli G3 92 vr6.
Onko tervettä että imupuolella on se letku jonka päässä on putsari joka sitten tulee kaasuläpälle niin siinä välissä on sisäpuolella sellanen haara jossa on sellanen anturi johon tulee liitin ja se menee kanteen! niin se ruikkii sieltä nytten pikkasen öljyä tuohon imupuolen letkuun.! onko se normaalia vai kuseeko siinä nytten joku!?
tommim kirjoitti:Lambda-asiaa. Katstuksessa tyhjäkäynnillä pakokaasut oli kohallaan, mut kierroksilla heitti melkein kaikki.
Älä sen katin kanssa ainakaan hätäile, itsellä samat oireet (ostin uuden lambdan) ja syypääksi paljastui moottorin johtosarja, lambdan johto oli hapertunut. Muutenkin melko perseestä ollut tuo moottorin johtosarja.
No niin..Nyt on hommattu Eaton M62 kompura.. Kuinka isot on nuissa 2.9 koneissa vakio suuttimet? Elikkä toisinsanoen,toimisko paketti sillaa,että vakio bensapumpulla suuttimilla ajettais menemään kompura kyljessä? Jos ahdot olisivat noin 0,3Bar? Sillonhan teho jäis n.230-250hepan luokkaan? Vai pitääkö alkaa laittamaan isompaa suutinta heti alkuunsa? Olis yhdet 444cc tiedossa,mutta periaatteessahan paketti toimis vakiollaki?
vr6 passat-94 nykii ja sammuu
Käy tyhjäkäyntiä hyvin muutamia minuutteja kunnes kerrasta sammuu.
Käynnistyy joka kerta hyvin tämän jälkeen.
Veto päällä pintakaasulla ajettaessa silloin tällöin alkaa nykimään, yrittää sammua ellei anna reilusti kaasua, samalla kierroslukumittari heiluu ihan holtittomasti 0-4000 väliä.
Mistäs alottaisi vikaa etsimään???
Auto on uusi tuttavuus minulle joten huolloista ei ole hajuakaan.
Bensatankin tyhjensin ja suodattimen vaihdoin kun epäilin että olis vettä tankissa, sama peli jatkuu edelleen.
Käynnistyy joka kerta hyvin tämän jälkeen.
Veto päällä pintakaasulla ajettaessa silloin tällöin alkaa nykimään, yrittää sammua ellei anna reilusti kaasua, samalla kierroslukumittari heiluu ihan holtittomasti 0-4000 väliä.
Mistäs alottaisi vikaa etsimään???
Auto on uusi tuttavuus minulle joten huolloista ei ole hajuakaan.
Bensatankin tyhjensin ja suodattimen vaihdoin kun epäilin että olis vettä tankissa, sama peli jatkuu edelleen.
jepjepjep:
Öljy saattaa tulla myös öljynjäähdyttimestä (mötikkä lohkon etupuolella).
Varmistuskeinoa ei taida olla muuta kuin purkaminen :/
tarmo:
Ethän paina kaasua startatessa, tai heti sen jälkeen.
Jos et, niin epäilisin kaasuläpän asentoanturia, tai maffia. Piuhat ja liittimet kannattaa tietty tarkistaa ensin.
Vikakoodien lukeminen todennäköisesti paljastaa syyllisen.
Öljy saattaa tulla myös öljynjäähdyttimestä (mötikkä lohkon etupuolella).
Varmistuskeinoa ei taida olla muuta kuin purkaminen :/
tarmo:
Ethän paina kaasua startatessa, tai heti sen jälkeen.
Jos et, niin epäilisin kaasuläpän asentoanturia, tai maffia. Piuhat ja liittimet kannattaa tietty tarkistaa ensin.
Vikakoodien lukeminen todennäköisesti paljastaa syyllisen.
^^Tuo kinneri ei oltu katsastettu nuille puhaltimille. Ko. vehjes oli jossakin vaiheessa myynnissä Nettiautossa ja siinä oli mainittu tuo juttu. Tais olla tehtaalta lähtiessään vielä 1,8 koneella. Jotain tämmöstä muistelisin.
Joskus oli myös Nettiautossa myynnissä 2,9 vr6 golffi jossa oli remmi. Muistaakseni tuo oli katsastetukin tuolla kombinaatiolla. Olikohan myyntiosastollakin joskus, myyjänä Anturakissa-nicki tms.
Mikäs siinä kun vtt:lle testiin vaan kun on hilut kiinni. Eihän se ole kun rahaa... :)
Joskus oli myös Nettiautossa myynnissä 2,9 vr6 golffi jossa oli remmi. Muistaakseni tuo oli katsastetukin tuolla kombinaatiolla. Olikohan myyntiosastollakin joskus, myyjänä Anturakissa-nicki tms.
Mikäs siinä kun vtt:lle testiin vaan kun on hilut kiinni. Eihän se ole kun rahaa... :)
Joo vähän rahaa vain.. Joo soittelin tuossa eräälle henkilölle jolla oli kompura syncro-vr6 golffissa.. Oli menny katastuksesta läpi eikä mitään sanottavaa,kestääki vielä..
Mutta son tuo asennus vain niin jumalattoman veemäinen..joko ilmastoinnin kompuran tilalle tai sitte muokata keulalle sopivaa paikkaa..
Mutta son tuo asennus vain niin jumalattoman veemäinen..joko ilmastoinnin kompuran tilalle tai sitte muokata keulalle sopivaa paikkaa..
Oisko vielä teillä ideoita ,että mikä vi*'u tuota viel vaivaa! nytten jotenkin pyörii ,mutta tyhjäkäynti heiluu aika lailla silleen hömpöttelee.! vaihettu se koneen sininen lämpöantura , kaikki liittimet imupuolelta käyty läpi ,maffin putsailtu.!?? pystyyks ton kaasuläpan jotenkin kaliproimaan ja miten se tapahtuu?
Tuota mistähän sais kolffiin semmosia "lisäjousia" noihin ovien lukkoihin, kun ei meinaa oikein aueta noi etuovet, niin lueskelin et niihin auttas et laittas semmoset lisäjouset ja öljyäis hyvin samal? vai onko jollain muulla samanlaisia ongelmia ja joku eri ratkasu?
Sit toinen juttu, että miksköhän alko palaan toi merkkivalo joka tarkottaa et jäähytysnesteet olis loppu tai et moottori olis liian kuuma, mut nesteet maksimissa ja lämmöt normaalit?
Sit toinen juttu, että miksköhän alko palaan toi merkkivalo joka tarkottaa et jäähytysnesteet olis loppu tai et moottori olis liian kuuma, mut nesteet maksimissa ja lämmöt normaalit?
tarsa:
Juttelet ihan pelkkäät paskaa :D
Noh mutta se siitä! Mene esson baarille juttelemaan juttujasi ;)
Cupee|:
Oletkos testannut miten tyhjäkäyntimoottorin putsaus auttaa? Vaikka CRC:llä?
Eipä ole paha homma kaivaa irti.. Tai sitten on jossakin imuvuoto esim. imusarjan paineen tasaus kotelo taitaa liikkua virallisesti..
Eli semmoinen musta möykky mikä on aika useasti halki.
Juttelet ihan pelkkäät paskaa :D
Noh mutta se siitä! Mene esson baarille juttelemaan juttujasi ;)
Cupee|:
Oletkos testannut miten tyhjäkäyntimoottorin putsaus auttaa? Vaikka CRC:llä?
Eipä ole paha homma kaivaa irti.. Tai sitten on jossakin imuvuoto esim. imusarjan paineen tasaus kotelo taitaa liikkua virallisesti..
Eli semmoinen musta möykky mikä on aika useasti halki.
Cupee|:
Jeps siinähän se...!
Pyörijä ja vk-kansi nyt kuuluvat muutenkin kuluviin osiin..
Osta starttispraytä ja kun kone käy niin ruiskit sitä alipaineletkuihin tai imusarjan tiivisteeseen tai siihen lähelle..
Varo sytytysosia ettei leimahda tuleen!
Jos käynti muuttuu sieltä minne sitä suihkit niin siellä on vuoto
Jeps siinähän se...!
Pyörijä ja vk-kansi nyt kuuluvat muutenkin kuluviin osiin..
Osta starttispraytä ja kun kone käy niin ruiskit sitä alipaineletkuihin tai imusarjan tiivisteeseen tai siihen lähelle..
Varo sytytysosia ettei leimahda tuleen!
Jos käynti muuttuu sieltä minne sitä suihkit niin siellä on vuoto
tarsa:
Juttelet ihan pelkkäät paskaa :D
Noh mutta se siitä! Mene esson baarille juttelemaan juttujasi ;)
Just just..no emminä tiiä juurikaan niin paskaa...johan tuota palikkaa on jo tarpeeksi laitettu,että empä mie ennää ala perumaan.. Ja tosiaan,kysyimpä että minkä kokonen on tuo VR6 koneen kampiakselin hihnapyörän halkasija?
Sitä paitti Pellossa ei ole Essoa..son sitte voi voi.. Toiset laittaa toiset ei,mie laitan ja sillä selvä
Taas on alkanut veera pelleilemään. Viikon toimi ongelmitta ja nyt on sama vika palannut takaisin. Elikkä auto sammuu aina välillä kesken ajon, välillä lähtee sammumisen jälkeen heti käyntiin ja taas välillä joutuu odottamaan jonkin aikaa ennekuin suostuu lähtemään käyntiin. Joskus tekee myös niin, että lähtee käyntiin -> käy parisekunttia -> sammuu. Tänään kävin merkkiliikkeessä kyselemässä mahdollisia vikapaikkoja ja siellä ehdottelivat bensapumppua, mutta eikös auton pitäisi nykiä ennen sammumista ? Nyt sammuu ilman mitään nykimisiä, samalla tavalla kun kääntäisi avaimesta virrat pois. Kohta ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin viedä merkkiliikkeeseen huoltoon tuo auto. Autoon on nyt vaihdettu : Virranjakankansi+pyörijä, bensansuodatin ja tulpat. Auto käy todella hyvin ja tasaisesti tyhjäkäyntiä ja ajossakin toimii moitteetta niin pitkään ennekuin tuo kyseinen vika ilmenee.
Öljypohja
Meninpäs ostamaan itselle VR6:n, mutta mutta löytyipäs sieltä pieniä ongelmia. Isoin ongelma on se, että öljypohjassa on pienen pieni reikä, mitä tippuu tavaraa tippa kerrallaan.
Kysymys kuuluu, että pystyykö tätä öljypohjaa hitsaamaan? Ja jos ottaa sen irti, niin millä saisin sen takaisin tiiviiksi? Löytyykö mistään tähän tiivistettä?
Lopuksi kysyisin, että mistä olisi parasta ruoeta etsimään uutta pohjaa, jos tämä hitsaaminen ei onnistu. Onko teillä kellään myydä sellaista? :D
Kysymys kuuluu, että pystyykö tätä öljypohjaa hitsaamaan? Ja jos ottaa sen irti, niin millä saisin sen takaisin tiiviiksi? Löytyykö mistään tähän tiivistettä?
Lopuksi kysyisin, että mistä olisi parasta ruoeta etsimään uutta pohjaa, jos tämä hitsaaminen ei onnistu. Onko teillä kellään myydä sellaista? :D
Vastaus
Se on todella pieni, että sitä ei edes nää silmällä. Tulee yks tippa ehkä puolen/tunnin odottelun jälkeen.
Muijan faija laitto siihe jo jotain lastin tyylistä ainetta. En kyllä tiedä kestääks se siin, mut tota vois kokeilla jos siihe hitsaamiseen en lähde/mahdollista
Muijan faija laitto siihe jo jotain lastin tyylistä ainetta. En kyllä tiedä kestääks se siin, mut tota vois kokeilla jos siihe hitsaamiseen en lähde/mahdollista
Hitsaaminen
Niin mutta onko tämä mahdollista. Sitten ainakin kestäis :D
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 25.3.2004 20:03
prkl kyl nyt vikaa taas löytyy, perjantaina taas huoltoon vaihatuttaan yks laakeri, etunivelen suojakumi ja jäähytysnesteenletku, sit seuraavan rojekti olis noi ovet, vähänki pakkasta niin ei ei aukee etuovet ja jos aukee ulkoo niin sisältä ei, paitsi kun on lämmittäny kunnolla ja kaiken lisäks avain ei mee lukkoon, eli pitäs vissiin uusia, jos loppuukin kaukosäätimestä patteri.
Lastu
Onko kellään muuten tietoa teholastu.com tarjoamasta lastusta golffin vr6:een. Valmistaja on luvannut sille jopa +20hp ja mailasin asiasta teholastuun, niin kuulemma aika hyvin on pitänyt paikkaansa.
Hintaaki moisella on vaan 200€!!
Olisiko jollain myydä minulle käytettynä lastu vai olisiko tuo hyvä vaihtoehto tilaa tuolta? :D
Hintaaki moisella on vaan 200€!!
Olisiko jollain myydä minulle käytettynä lastu vai olisiko tuo hyvä vaihtoehto tilaa tuolta? :D
-
- -
- Viestit: 57
- Liittynyt: 29.9.2005 20:38
- Viesti:
Pistäkääs nyt joku nopeasti vakio nokkien asteet ja nostot kun en nyt millään löydä muistiinpanojani ? :/
Paholainen:
Kuulostaa siltä että auto käy liian rikkaalla, joilloin moottorijarrutuksessa kun kone ei tee työtä siirtyy palamaton seos pakoputkeen..
Tarvikelambda? Onko varmasti lambda asennettu oikein jos ei tehnyt ennen lambdan vaihtoa tuota?
Onkos autossa lastu?
Paholainen:
Kuulostaa siltä että auto käy liian rikkaalla, joilloin moottorijarrutuksessa kun kone ei tee työtä siirtyy palamaton seos pakoputkeen..
Tarvikelambda? Onko varmasti lambda asennettu oikein jos ei tehnyt ennen lambdan vaihtoa tuota?
Onkos autossa lastu?
Navat 1 ja 5 pitäisi olla akkujännite
- Varmista että sytytysvirta on POIS päältä
- Irroita MAF -tunnistimen moninapaliitin
- Irroita moottorinohjauksen rele
- Sillloita moottorinohjauksen releen kannat 4 ja 6 katkaisimella varustetulla johtimella
- Kytke katkaisija
- Tarkasta johdinsarjan moninapaliittimen napojen välinen jännite
- Jos jännite ei ole ohjearvojen mukainen. Tarkista johdotukset
- Varmista että sytytysvirta on POIS päältä
- Irroita MAF -tunnistimen moninapaliitin
- Irroita moottorinohjauksen rele
- Sillloita moottorinohjauksen releen kannat 4 ja 6 katkaisimella varustetulla johtimella
- Kytke katkaisija
- Tarkasta johdinsarjan moninapaliittimen napojen välinen jännite
- Jos jännite ei ole ohjearvojen mukainen. Tarkista johdotukset
-
- -
- Viestit: 57
- Liittynyt: 29.9.2005 20:38
- Viesti:
Speedox
onko tuo moottorin ohjauksen rele 3 reletaulussa!? Löysin netistä tuon sulaketaulun ja siihen oli määritelty kaikki niin! sieltä paisto silmään tuollanen kun engine control unit reley! ja se olis tuo kolmas rele taulussa! niin yhistin ne 4 ja 6 kannan yhteen ja mittasin sitten sen moninapaliitimenpäästä 1 ja 5. niin paljonko sielt pitäs tulla!? normi jännite vai?
vai oonko minä yhtään mukana tässä jutussa! :D
onko tuo moottorin ohjauksen rele 3 reletaulussa!? Löysin netistä tuon sulaketaulun ja siihen oli määritelty kaikki niin! sieltä paisto silmään tuollanen kun engine control unit reley! ja se olis tuo kolmas rele taulussa! niin yhistin ne 4 ja 6 kannan yhteen ja mittasin sitten sen moninapaliitimenpäästä 1 ja 5. niin paljonko sielt pitäs tulla!? normi jännite vai?
vai oonko minä yhtään mukana tässä jutussa! :D
Cupee|:
Eli akkujännite eli se mitä akusta tulee eli se kertoo, että ilmamäärämittarille varmasti tulee oikea jännite, ette johdot ole vioittunut..
Jos OK niin sitten koittamaan vaan toisella ilmamäärämittarilla.. Koita www.varaosahaku.fi
phenotype:
Sammuuko välittömästi ? Veikkaisin virtalukon pohjaa, kun se tuntuu välillä kettuilevan..
Yrittääkö se edes käydä yhtään sekunttia vai sammuuko välittömästi?
Eli akkujännite eli se mitä akusta tulee eli se kertoo, että ilmamäärämittarille varmasti tulee oikea jännite, ette johdot ole vioittunut..
Jos OK niin sitten koittamaan vaan toisella ilmamäärämittarilla.. Koita www.varaosahaku.fi
phenotype:
Sammuuko välittömästi ? Veikkaisin virtalukon pohjaa, kun se tuntuu välillä kettuilevan..
Yrittääkö se edes käydä yhtään sekunttia vai sammuuko välittömästi?
Viimeksi muokannut Speedox, 9.2.2008 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hei, tietääkö kukaan mitään osoitetta netissä mistä saisi tulostettua vr6 korjausopasta/ osia siitä, mielellään tuohon jakopäähän keskittyviä.
jos saisi kerättyä ilmaiseksi riittävän kattavan tietopaketin niin ei tarvitsisi tilata tuota huoltamo korjausopasta joka maksaa n.95e .. kiitos, nyt meinasin itselleni tilata varaosat motonetiltä, nuo sivulla 3 kasatut osat siis riittävät vr6 jakopäähän..?
edit. sivulla 3.
edit2. tuoltahan tuota tietoa vwvortexilta löytyykin.. :)
mitä aineita muuten kannattaisi käyttää jäähdytysjärjestelmän puhdistamiseen , onko jotain litkua jota voisi kaataa huohotussäiliöön ja pyörittää konetta vähän aikaa ja laskea pois kaikki, vai onko riski että koko paska tukkeutuu? toki jos konetta käyttää vain vähän aikaa ja sammuttaa, puhdistaa, tekee uudelleen vielä toisen kerran ja sitten puhdistaa vielä niin tämä voisi tepsiä? mutu..
jos saisi kerättyä ilmaiseksi riittävän kattavan tietopaketin niin ei tarvitsisi tilata tuota huoltamo korjausopasta joka maksaa n.95e .. kiitos, nyt meinasin itselleni tilata varaosat motonetiltä, nuo sivulla 3 kasatut osat siis riittävät vr6 jakopäähän..?
edit. sivulla 3.
edit2. tuoltahan tuota tietoa vwvortexilta löytyykin.. :)
mitä aineita muuten kannattaisi käyttää jäähdytysjärjestelmän puhdistamiseen , onko jotain litkua jota voisi kaataa huohotussäiliöön ja pyörittää konetta vähän aikaa ja laskea pois kaikki, vai onko riski että koko paska tukkeutuu? toki jos konetta käyttää vain vähän aikaa ja sammuttaa, puhdistaa, tekee uudelleen vielä toisen kerran ja sitten puhdistaa vielä niin tämä voisi tepsiä? mutu..
35i:
Tietysti on aina olemassa riski, että puhdistusaineella tukkiutuu joku paikka jos lähtee iso kökkö liikkeelle.. Mutta itse olen ollut todella tyytyväinen Forten Cooling System Flush.. Ei ole ehkä halvin purkki, mutta omasta mielestäni toimivin..
Ei saa joka paikasta, mutta meillä ainakin hyllyssä tuota jos Salossa päin liikut.. Tecalemit on maahantuoja ja sieltä löytyy myös jälleenmyyjät.
Tietysti on aina olemassa riski, että puhdistusaineella tukkiutuu joku paikka jos lähtee iso kökkö liikkeelle.. Mutta itse olen ollut todella tyytyväinen Forten Cooling System Flush.. Ei ole ehkä halvin purkki, mutta omasta mielestäni toimivin..
Ei saa joka paikasta, mutta meillä ainakin hyllyssä tuota jos Salossa päin liikut.. Tecalemit on maahantuoja ja sieltä löytyy myös jälleenmyyjät.
Auto täristää isommilla kierroksilla
Hei
Onkos kellään ollut vastaavaa tai jotain ideaa mistä vois johtua?
Auto alkaa täristämään isommilla kierroksilla mm yli 2000 rmp, kun auto on paikallaan. Jos auto on ihan suorassa tärinää ei synny tai jos syntyy niin todella vähän. Enemmän tätä tärinää syntyy, kun auto on vähän vinossa maastoon nähden.
Eli ajaessa tätä tärinää ei huomaa. Itse en ainakaa ole vielä huomannut.
Onkos kellään ollut vastaavaa tai jotain ideaa mistä vois johtua?
Auto alkaa täristämään isommilla kierroksilla mm yli 2000 rmp, kun auto on paikallaan. Jos auto on ihan suorassa tärinää ei synny tai jos syntyy niin todella vähän. Enemmän tätä tärinää syntyy, kun auto on vähän vinossa maastoon nähden.
Eli ajaessa tätä tärinää ei huomaa. Itse en ainakaa ole vielä huomannut.
vastaus:
speedox:
Kyllä tuo tankki aika tyhjä tällähetkellä on. :) Ei ole mitään tietoa koska bensansuodatin on vaihettu, koska itekki olen omistanut auton n.viikon :D
Hmm kuinka tuo vaikuttaa asiaan? Kyllä auto kummiski tuntuu poistuvan hyvin, kun heittää lämän tiskiin?
Vaikka auto/moottori tärisyttää autoa, niin moottori tuntuu reakoivan hyvin kaasuun. Tärinä muuten suurenee mitä isommat kierrokset ovat :I..
Kyllä tuo tankki aika tyhjä tällähetkellä on. :) Ei ole mitään tietoa koska bensansuodatin on vaihettu, koska itekki olen omistanut auton n.viikon :D
Hmm kuinka tuo vaikuttaa asiaan? Kyllä auto kummiski tuntuu poistuvan hyvin, kun heittää lämän tiskiin?
Vaikka auto/moottori tärisyttää autoa, niin moottori tuntuu reakoivan hyvin kaasuun. Tärinä muuten suurenee mitä isommat kierrokset ovat :I..
Viimeksi muokannut j0kunen, 12.2.2008 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rätisee
Ei auttanut tankin täyteen laittaminen.
En osaa kuvailla "tärinää". Se tuntuu enemmänkin heilumiselta. En sitten tiedä.
Hitsi ku jollain olisi ollut samanlaisia ongelmia, niin olisi ollut helpompi paikantaa mistä toi heiluminen saa alkunsa
En osaa kuvailla "tärinää". Se tuntuu enemmänkin heilumiselta. En sitten tiedä.
Hitsi ku jollain olisi ollut samanlaisia ongelmia, niin olisi ollut helpompi paikantaa mistä toi heiluminen saa alkunsa
Voisko olla moottorin kumityynyt vaan kerta kaikkiaan niin lopussa? Sillon jos auto nojaa toiselle puolelleen, niin sillonhan moottorikin jonkin verran nojaa siihen samaan suuntaan. Jos taas ollaan takuulla tasasella alustalla niin sillon luulis moottorinkin olevan suunnilleen tasasesti kumityynyjensä varassa.
Itellä oli etummainen tuki ihan loppu, koko auton käyttäytyminen muuttu tyystin ku vaihdoin sen uuteen. Siitä innostuneena nyt menee vaihtoon ne loputkin, muistaakseni yksi niistä on nesteellä (öljy?) täytetty joten jos se ois päästäny nesteensä pihalle niin...
Itellä oli etummainen tuki ihan loppu, koko auton käyttäytyminen muuttu tyystin ku vaihdoin sen uuteen. Siitä innostuneena nyt menee vaihtoon ne loputkin, muistaakseni yksi niistä on nesteellä (öljy?) täytetty joten jos se ois päästäny nesteensä pihalle niin...
Vastaus
tpv:
Itselle tuli myös noi mieleen, mutta en heti jaksais niitä alkaa vaihtamaan. Vissii aikamoinen urakka?
Täytyypä tarkistaa toi. Oletko itse vaihtanut tyynyt autoon? Onko vaikea vaihtaa?
Jos olet korjaamolla vaihtanut, niin paljon maksoi?
Mistä hommasit ne tukikumit. Motonetissä ei myyty vr6:een kumeja, mutta meneekö siihen jonkun muun golffin kumit ?
Itselle tuli myös noi mieleen, mutta en heti jaksais niitä alkaa vaihtamaan. Vissii aikamoinen urakka?
Täytyypä tarkistaa toi. Oletko itse vaihtanut tyynyt autoon? Onko vaikea vaihtaa?
Jos olet korjaamolla vaihtanut, niin paljon maksoi?
Mistä hommasit ne tukikumit. Motonetissä ei myyty vr6:een kumeja, mutta meneekö siihen jonkun muun golffin kumit ?
Kyllä mä ite sen etummaisen vaihdoin, tais olla viime kesänä. Ja joo, oli jonniimoinen jobi. Ne loputkin jotka menee vaihtoon, mä teen vasta tulevana kesänä, koska meikä joutuu taivas-alla tusaamaan. Oli se semmonen homma että pari tuntia siinä sai vääntää ja irrotella pikkusen sitä sun tätä. Ja se etummainen taitaa niistä olla se helpoin... Moottorin kumityynyt kandee ihan vw:ltä hakea, en menis sinne muita laittamaan (vaikka sopiskin) ku kuitenkin kyseessä on kutoskone.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa