golf 3 vr6 syncro -95
Valvoja: ffp jäsenet
golf 3 vr6 syncro -95
Tuotu ruotsista -09.
-Automaatti-ilmastointi
-nahkasisusta
-Sähkölasit
-Ta technix korkeussäädettävä alusta
-Kattoluukku
-OZ Racing vega edessä 8" takana 9" kumit 195/45 15"
-jne.
Viimeksi muokannut jamppazu, 1.8.2017 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Vaihdekepin nuppia alas (miltä tuo tuntuu?, haettu Rocco-Lookia? :D), etukilpeä ehdotetun mukaan ylöspäin tms, vaikka vähän mk1 tapaan. Ovenkahvat on maalattu, olisiko peilinkuoret mennyt samalla, vai onko tuo musta suunniteltukin juttu? Onko noille nahkapenkeille tehty koskaan muuta kuin istuttu päällä? Pesukinnasta käteen x)
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
nyt on autoon saatu puhaltimen kanssa leima!
https://www.youtube.com/watch?v=cvdRFGzSkEQ
https://www.youtube.com/watch?v=cvdRFGzSkEQ
Vähän teetättää töitä, mutta ei mikään mahdoton homma.
Nuppi on 3 kierteillä ja 4 yms "klemmarilla"
https://www.youtube.com/watch?v=QkHdxt-mAnE
Ratti voikin olla sit vaikeempi rasti.
Tosin ne väsänny III korisiin 5ja6 koristen suoralla alaosalla olevia rattejakin.

Nuppi on 3 kierteillä ja 4 yms "klemmarilla"
https://www.youtube.com/watch?v=QkHdxt-mAnE
Ratti voikin olla sit vaikeempi rasti.
Tosin ne väsänny III korisiin 5ja6 koristen suoralla alaosalla olevia rattejakin.
-
- -
- Viestit: 207
- Liittynyt: 10.4.2006 22:13
-
- -
- Viestit: 207
- Liittynyt: 10.4.2006 22:13
siinä olis jonkunlaista videota golffista.
https://www.youtube.com/watch?v=R-5TGGF4aLs
https://www.youtube.com/watch?v=R-5TGGF4aLs
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Pieniä muutoksia tuli golfiin tehtyä talven ja alkukesän aikana.
Kanteen uusittiin venttiilin nostinkupit koska vanhat pakoset oli halkeillu.

Puristukset nostettiin takas 10 ohuemmalla kannentiivisteellä ja moottorin kumityynyt vaihtui jääkiekkoihin.

Moottori ei enää mahottomia heilu.
https://www.youtube.com/watch?v=vMwgnnCqScg
Suuttimet vaihtui 870cc -> 1300cc, uusi bensanpaineensäädin, isompi Walbro 450 bensapumppu ja peräkonttiin tuli coolerille 20L lisää vesitilaa.

Sitten pikkusen käppyrää.

Kanteen uusittiin venttiilin nostinkupit koska vanhat pakoset oli halkeillu.

Puristukset nostettiin takas 10 ohuemmalla kannentiivisteellä ja moottorin kumityynyt vaihtui jääkiekkoihin.

Moottori ei enää mahottomia heilu.
https://www.youtube.com/watch?v=vMwgnnCqScg
Suuttimet vaihtui 870cc -> 1300cc, uusi bensanpaineensäädin, isompi Walbro 450 bensapumppu ja peräkonttiin tuli coolerille 20L lisää vesitilaa.

Sitten pikkusen käppyrää.

Re: golf 3 vr6 syncro -95
BIFfissä en kerennyt lähempää tarkastelee ennen kuin lähdit. Joka tapauksessa ISO peukku.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Bifissä ite kans pyörin auton ympärillä ja ihastelin konehuonetta, että nyt on isonhyrrä pellin alla :)
Resonoiko toi kiekkotuki paljoa?
Resonoiko toi kiekkotuki paljoa?
Re: golf 3 vr6 syncro -95
kiitoksia.
eipä toi kiekkotuki ainakaan häiritsevästi resonoi.
eipä toi kiekkotuki ainakaan häiritsevästi resonoi.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Oletko 1/4mailia pääsyt kokeilemaan, virallista tai epävirallista?
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Ei oo tullu kokeiltua, täytyy sekin jossain vaiheessa kokeilla.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Asiallista tekemistä! Tästä lukisi mielellään enemmänkin ja tarkemmin kerrottuna. ;)
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Vakuuttavia lukemia. :P ..huhuja tästä kuulin että tälläinen olisi Biffissä perjantaina ollut, harmi että jäi näkemättä. Kertoisitko hieman tarkemmin millaisia ratkaisuaj olet tuossa käyttänyt; pakosarja, turbo, voimansiirto jne.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Juu tuli lauantaina pyörähettyä pikasesti biffissä.
Voimansiirtoon tehty ainoastaan tukilevy ja öljyinä käytetty redline öljyä/shock proofia,
Kytkimenä toimii 6 lapainen sintteri joka toistaseks on pitäny.
Kannen kanavia pikkasen avarrettu ja vaihdettu jäykemmät venttiilinjouset ja kevyemmät kupit.
Pakosarja on mallia pulssi ja pinnoitettu marteliuksen black satinilla, Turbo on holsetin hx40 super 14 pakopesällä, putkistoon 3" rosteria alusta loppuun ja hukkis on 60mm.
Imusarja on lyhyt ja ainut muutos on että lämpöanturi on siirretty cooleriin.
Moottoriin vaihdettu männät, kiertokanget ja laitettu "korsetti", öljyinä käytetään valvolinen vr1.
Polttoainelinjat on 8mm nailon/teräspunosletkua, suutintukkikin vaihtui alumiiniseen ja suuttimet on tällä hetkellä 1300cc (edelliset oli siemens deka 870), besapumppuina on toiminut ensimmäisenä kiinanpumppu jossa loppui tuotto heti alkujaan kesken ja sen jälkeen oli DW300 pumppu joka kävi myös pieneksi ja nykyään mennään tolla walbron 450 pumpulla.
Coolerin kylkeen on laitettu 50mm dumppi, coolerin vettä kierrättää 3 vesipumppua ja keulalla on n.30x50 kenno.
Moottorin ohjausta hoitaa vems ja mappi vaihtui tälle kesälle 300kpa -> 400kpa.
Seuraavaks pitäs saada ahtojen piikkaus kuriin n.4300rpm (painetta n.2,3bar) ja nostettua loppu kierroksille n.5500rpm-> (oli vaan n.1,9bar).
Ohjelmalla tapettiin viimeks vääntöjä pois jotta voimansiirto kestäs, sen takia kartassa tollanen notkahdus 4300rpm jälkeen.
Voimansiirtoon tehty ainoastaan tukilevy ja öljyinä käytetty redline öljyä/shock proofia,
Kytkimenä toimii 6 lapainen sintteri joka toistaseks on pitäny.
Kannen kanavia pikkasen avarrettu ja vaihdettu jäykemmät venttiilinjouset ja kevyemmät kupit.
Pakosarja on mallia pulssi ja pinnoitettu marteliuksen black satinilla, Turbo on holsetin hx40 super 14 pakopesällä, putkistoon 3" rosteria alusta loppuun ja hukkis on 60mm.
Imusarja on lyhyt ja ainut muutos on että lämpöanturi on siirretty cooleriin.
Moottoriin vaihdettu männät, kiertokanget ja laitettu "korsetti", öljyinä käytetään valvolinen vr1.
Polttoainelinjat on 8mm nailon/teräspunosletkua, suutintukkikin vaihtui alumiiniseen ja suuttimet on tällä hetkellä 1300cc (edelliset oli siemens deka 870), besapumppuina on toiminut ensimmäisenä kiinanpumppu jossa loppui tuotto heti alkujaan kesken ja sen jälkeen oli DW300 pumppu joka kävi myös pieneksi ja nykyään mennään tolla walbron 450 pumpulla.
Coolerin kylkeen on laitettu 50mm dumppi, coolerin vettä kierrättää 3 vesipumppua ja keulalla on n.30x50 kenno.
Moottorin ohjausta hoitaa vems ja mappi vaihtui tälle kesälle 300kpa -> 400kpa.
Seuraavaks pitäs saada ahtojen piikkaus kuriin n.4300rpm (painetta n.2,3bar) ja nostettua loppu kierroksille n.5500rpm-> (oli vaan n.1,9bar).
Ohjelmalla tapettiin viimeks vääntöjä pois jotta voimansiirto kestäs, sen takia kartassa tollanen notkahdus 4300rpm jälkeen.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Heeetkinen.. Kolme vesipumppua..? Käykö muka niin lämpösenä?
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Ei käy, lisäsin 2 pumppua tehostamaan kiertoa samalla kun asensin 20l vesisäiliön peräkonttiin.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Tästä Biffissä uudeltiinkin, varsin asiallinen laite ja hyvin tehty oli konehuoneen rakennelmat. Hieno laite!
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Aiiivan...tässä koitan vr6 Corradoa alkaa nelikoimaan talven mittaan. Jäin vaan pohtimaan tuota hx40 superia, joka napottaa tuolla hyllyssä. Täytyy varoa vakio alakerran kanssa. (:
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Kiitoksia.
kuulostaa hyvälle toi corrado + nelikko + holsetti, iso peukku.
Kait se vakio alakerta nyt jotain kestää, ite tuli otettua varman päälle kun se nälkä kasvaa syödessä.
Saa nähä missä raja tulee vastaan ku joka kesä ois hiukkasen saatava lisää voimaa.
kuulostaa hyvälle toi corrado + nelikko + holsetti, iso peukku.
Kait se vakio alakerta nyt jotain kestää, ite tuli otettua varman päälle kun se nälkä kasvaa syödessä.
Saa nähä missä raja tulee vastaan ku joka kesä ois hiukkasen saatava lisää voimaa.
Re: golf 3 vr6 syncro -95
Akakerta kyllä kestää Vr6 koneessa. Helmallinen lohko, miljoona runkolaakeripukkia yms.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa