asiallisen näköstä/kuulosta palikkaa tullu kiinni, facebookista noi jo aiemmin näinkin... noi putkenpäät on kyllä fiksut kun on mustat.
mitä toi dsg-softa tekee?
Sillä saadaan vaihteistosta manuaali moodissa oikeasti manuaali, eli auto ei itse enää vaihda pakolla vaihteita pienemmälle eikä isommalle.
Launch controllin kierrokset saadaan myös itse määrättyä halutulle kierrosluvulle. Uusi softa myös poistaa tarpeettomia vaihteiden edestakaisin vaihteluja jota auto vakio ohjelmalla tekee. Vaihtonopeus hieman paranee ja veto palautuu hieman nopeammin vaihteenvahdon jälkeen.
Ohjelmoinnin jälkeen auto käyttää D asennossa myös hieman enemmän kierroksia normaali ajossa. Tuo oli ainakin Golfin kohdalla erittäin suotavaa, kun vakio ohjelmalla autolla oli tapana latoa kaupunkiajossa isoin pykälä silmään varsin nopeasti.
Tänään VW Openissa noilla lukemilla saatiin varttimaililla parhaimmillaan aika 12,538 ja loppunopeutta 175,61km/h. 30 asteen helle ei varsinaisesti auttanut asiaa :)
Auton helposta käytettävyydestä kertoo kolmet perättäiset varttimailin ajat 12,582 - 12,577 - 12,538
Voiko noista varttimailin lukemista tulkita myös, että 0-100 suoriutuu 5sek pintaan tai alle?
Mä kyllä lämpeen näille R Golfeille ihan IV mallista lähtien. Jos Possun vaihtaisi käytännöllisempään perheen 2.kulkineeseen, niin se olisi joku näistä kolmesta eri mallista.
Nyt kun vihdoin saivat vw-openin tulokset näkyville voi todeta, että kovin korkealle Black Listillä ei olis Golfilla asiaa. VW luokassa sentään pärjää.
Videosta selviää hyvin APR:n RSC putkiston ominaisuudet.
Tyhjäkäynnillä ja osakaasulla varsin hiljainen, mutta kaasuläppä kokonaan avattuna ilmoittaa olemassaolostaan...