Hyvässä nousuhumalassa (tällä hetkellä) Onko muita?
Saattaa olla että tämä on tuhoon tuomittu topikki heti alkuunsa, mutta kysynpä kuitenkin, ennenkuin mut BANNATAAN ?
(admineille vähän Hjuuumorintajua, Bliis)
Ja vastaus vielä esittämättömän kysymykseen:
en halua mennä muille palstoille sepostamaan omia paskajuttujani. Saahan sitä yrittäjä yrittää?!?!?! haen *** oluen (ai että monennenko?)
Hyvässä nousuhumalassa (YKSINÄISEN MIEHEN MC=)
Valvoja: ffp jäsenet
Hyvässä nousuhumalassa (YKSINÄISEN MIEHEN MC=)
Viimeksi muokannut lurjus, 15.9.2013 3:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viddu.
Alkaa pahasti vaikuttaa "yhden miehen mc:ltä"
Aattelin vaan kokeilla, oisko juttuseuraa. Tehdä tästä hetkeksi keskustelupalsta. Mutta jo kolmen minuutin odottelun jälkeen alkaa pahasti näyttää siltä, että minä oon vähintään huomenna, yksin siellä Banni-listalla ilman ketään kohtalotovereita.
No, kuten sanoin. Saahan sitä volkkarimies ja yrittäjä yrittää.
Alkaa pahasti vaikuttaa "yhden miehen mc:ltä"
Aattelin vaan kokeilla, oisko juttuseuraa. Tehdä tästä hetkeksi keskustelupalsta. Mutta jo kolmen minuutin odottelun jälkeen alkaa pahasti näyttää siltä, että minä oon vähintään huomenna, yksin siellä Banni-listalla ilman ketään kohtalotovereita.
No, kuten sanoin. Saahan sitä volkkarimies ja yrittäjä yrittää.
Kuten Jani Volanen MeNaisissa sanoi;
Jos se nauratttaa mua, se voi naurattaa jotain muitakin.
Kyllähän tämä tilitys on tässä.
Lukekoon aamulla sanomalehdestä, kun ei taaskaan se Lurjus ääliö tappanut itseään. (ja jos näin on käynyt, se en ollut minä)
Kiitos kuitenkin kaikille, yli KAHDELLEKYMMENELLEKAHDEKSALE lukijalle ja kaikille niille, jotka lukevat tämän aamulla.
(ennen moderaattoreita. ne syä kaikkien eväät)
Saapi varmaan lukita. Kiitos.
Pakolliset loppukevennnykset:
Se nyt vaan on turhaa maksaa...
(valde lindström)
Mikä sua Pena niissä homoissa oikein vituttaa?
No...
Nokun ne vie meidän kaikki naiset.
Saapa nähdä, joudunko käräjille. Julkisesti nämä on kirjoitettu. Ihan vitsinä, ei perussuomalaisina vitseinä.
Jos se nauratttaa mua, se voi naurattaa jotain muitakin.
Kyllähän tämä tilitys on tässä.
Lukekoon aamulla sanomalehdestä, kun ei taaskaan se Lurjus ääliö tappanut itseään. (ja jos näin on käynyt, se en ollut minä)
Kiitos kuitenkin kaikille, yli KAHDELLEKYMMENELLEKAHDEKSALE lukijalle ja kaikille niille, jotka lukevat tämän aamulla.
(ennen moderaattoreita. ne syä kaikkien eväät)
Saapi varmaan lukita. Kiitos.
Pakolliset loppukevennnykset:
Se nyt vaan on turhaa maksaa...
(valde lindström)
Mikä sua Pena niissä homoissa oikein vituttaa?
No...
Nokun ne vie meidän kaikki naiset.
Saapa nähdä, joudunko käräjille. Julkisesti nämä on kirjoitettu. Ihan vitsinä, ei perussuomalaisina vitseinä.
Viimeksi muokannut lurjus, 15.9.2013 3:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”