T4 2.4 raklattaa
Valvoja: ffp jäsenet
T4 2.4 raklattaa
Tere, osaiskohan joku suoraan arvata mikä tuolla rupesi raklattamaan, matkustajan puolelta kuuluu ja muuttuu kaasun mukaan. Normaalisti tuntuu kuitenkin käyvän. Ennen maanantaina ei nyt pääse sen paremmin tutkimaan..
Ääninäyte:
http://hege.li/raklatus.mp3
Ääninäyte:
http://hege.li/raklatus.mp3
Laitetaas nyt tähän samaan vielä toinen näyte.. tuollainen onton kuuloinen naplatus? Vaikea paikallistaa, jossain matkustajan puolella enemmän.. hytissä kuuluu paljon selvemmin. En tiedä liittyykö nämä toisiinsa. :-)
http://hege.li/naplatus.mp3 (sade ropisee mutta ei haittaa)
http://hege.li/naplatus.mp3 (sade ropisee mutta ei haittaa)
Jeps juuri huomasin että jakopään suojaa kun pikkaisen painaa niin ääni katosi.. nyt ei ole tullut takaisin. Onkohan syytä tarkemmin ruveta availemaan? Koko jakopää on tosiaan juuri äsken vaihdettu. -92 aab
Ääni tulee lämpimänä takaisin.
Myös jarrua painaessa kuuluu tasainen koneen kierroksen mukaan kuuluva hinkkaus/rahina (nopeuden hidastuminen ei vaikuta joten ei se jarruistakaan kuulune). Vaikuttaako jarrutus jotenkin alipainepumpun kautta tuonne hihnalle vai voiko se jostain muualta kuulua?
Kaisse täytyy alkaa tutkimaan..
Ääh alkaa projekti riittää. Kansipahviko se nyt alkoi käryttää valkoista vikan pytyn tienoilta. :-( Monta päivää jo ollut, olisi sieltä skeida pois palanut jos se jotain sellaista olisi..
http://www.youtube.com/watch?v=U5XCQcQ1bvo
(15 sek kohtaa kun painelee niin näkyy aika selvästi)
Jäähdytysjärjestelmän putsasin mutta kyllä sinne jostain tuntuu öljyä tulevan ja jotain mustia pienenpieniä hippuja, taas sen verran sameaa ettei reikää näe paisarin pohjassa. Kohtalaisesti purputti kuplaakin paisariin sen jälkeen kun kuvittelisin olleen ilmatun.
Toimintatonni taitaa olla tiedossa? En kyllä omia vähiä viikonloppuja enää rassaukseen jaksa alkaa laittamaan, ehkä tämäkin täytyy laittaa paaliin ja se tonni mieluummin käsirahaksi.. kai sitä jotain Steel Sealiakin voisi kokeilla ja ajaa sen minkä kestää. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=U5XCQcQ1bvo
(15 sek kohtaa kun painelee niin näkyy aika selvästi)
Jäähdytysjärjestelmän putsasin mutta kyllä sinne jostain tuntuu öljyä tulevan ja jotain mustia pienenpieniä hippuja, taas sen verran sameaa ettei reikää näe paisarin pohjassa. Kohtalaisesti purputti kuplaakin paisariin sen jälkeen kun kuvittelisin olleen ilmatun.
Toimintatonni taitaa olla tiedossa? En kyllä omia vähiä viikonloppuja enää rassaukseen jaksa alkaa laittamaan, ehkä tämäkin täytyy laittaa paaliin ja se tonni mieluummin käsirahaksi.. kai sitä jotain Steel Sealiakin voisi kokeilla ja ajaa sen minkä kestää. ;-)
"Jäähdytysjärjestelmän putsasin mutta kyllä sinne jostain tuntuu öljyä tulevan ja jotain mustia pienenpieniä hippuja, taas sen verran sameaa ettei reikää näe paisarin pohjassa. Kohtalaisesti purputti kuplaakin paisariin sen jälkeen kun kuvittelisin olleen ilmatun. "
Öljynjäähdytin voi myös noita vesiä sotkeja, tuo paine (kuplat) paisuntasäiliössä tuskin siitä, noihin kupliin ei auta jäähdytinpaikkausaineet jos sylinteristä johtuva vika (kannen/tiiviste-vika).
Öljynjäähdytin voi myös noita vesiä sotkeja, tuo paine (kuplat) paisuntasäiliössä tuskin siitä, noihin kupliin ei auta jäähdytinpaikkausaineet jos sylinteristä johtuva vika (kannen/tiiviste-vika).
Öljynjäähdytin on vaihdettu kyllä.. voi ne sakat jotain vanhoja olla, tarviii varmaan olla jotain forte biodegreaseria että öljyt lähtevät kunnolla pois? Stp radiator flushilla vedin vaan pari kertaa enkä kyllä tuntia enempää ajellutkaan..
No täytyy katsella ja ajella tolla jonkun aikaa rupeaako vuoto kasvamaan.
Mitäs toi kannen irrotus nopeassa pajassa vie tunneissa? Voihan se tuurilla olla sen verran ehjä ettei uutta tarvisi hommata. Jos perusosaa tilaisi vaikka puolasta valmiiksi.
Eikös noi paikkausaineet kuitenkin reagoi juuri tohon ulkoiseen vuotoon eli hapen kanssa hyvin?
No täytyy katsella ja ajella tolla jonkun aikaa rupeaako vuoto kasvamaan.
Mitäs toi kannen irrotus nopeassa pajassa vie tunneissa? Voihan se tuurilla olla sen verran ehjä ettei uutta tarvisi hommata. Jos perusosaa tilaisi vaikka puolasta valmiiksi.
Eikös noi paikkausaineet kuitenkin reagoi juuri tohon ulkoiseen vuotoon eli hapen kanssa hyvin?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa