Tuli syksyllä siirryttyä japseista volkkariin, kun sai evo lähteä taloudellisemman käyttöauton tieltä. Vaihtoehtoja oli monia, ja näppeihin päätyi kyseinen bora. Ensin katselin uudempia jettoja, kunnes silmään sattui bora, ainoalla minulle kelpaavalla koneella ja värillä.
Plussana kauppaan kuuluivat vanteet, tracer tech 1:set. Koeajon jälkeen pohdittiin vielä hetki, ennenkun lähdettiin hakemaan bora kotiin.
Edelliseltä omistajalta/omistajilta on auto saanut järkeviä muutoksia, kuten keskikyynärnoja, vaihdekeppi, takavalot, phaetonin(?) sisävalo, lyhyempi antenni, ja muuta pientä.
Minulle tullessa auto sai heti maalipinnalle käsittelyä, ja alustaa ruuvailtiin tappiin + myös tarroja revittiin pois. Silloin auto näytti kutakuinkin tältä, (kuvassa ei alusta ihan matalimmillaan vielä.)

Seuraavaksi revittiin takaovista kalvot pois, olivat liian tummat omaan makuun - ja huitastiin koko kylki 35% llumarin kalvolla. Myös verhoilu pestiin samalla kertaa, oli vaalea sisusta saanut elämänsä aikana läikkää ja tarhaa, jos jonkinmoista.

Soitin vaihdettiin kenwoodin 2dinin kikkareeseen, edellisen alpinen tieltä. Seuraavina hommina olisi takakontista subbarilaatikon eliminointi, ja sen piilottaminen vararengaskoteloon. Myös vanteet maalataan talvenaikana, sisäkehä pulverilla mustaksi ja kehät kiillotellaan. Keskiön väri on vielä mysteeri, ehdottaa saa omia visioita.
Käytiin kaverin kanssa kuvailemassa ikealla syksyllä, ja pitihän se fillarikin katolle änkeä.


Talven aikana tilaillaan osia, keulallekkin joku hillitty lippa, mutta ei v6:sen. se on niin nähty. Alemmas myös mennään keväällä, pohjapanssarikin jo odottelee asennusta.
Kommentoikaa, ehdotelkaa, ihmetelkää.
Peace.