T4 suhinaa jarrupolkimelta
Valvoja: ffp jäsenet
T4 suhinaa jarrupolkimelta
Eli vikana on jarrupolkimen aiheuttama suhina.
Suhisee kun jarrusta päästää ja lähtee pois vain hiljalleen jarrupoljinta nypyttelemällä.
Eli onko jollain kokemusta?
Suhisee kun jarrusta päästää ja lähtee pois vain hiljalleen jarrupoljinta nypyttelemällä.
Eli onko jollain kokemusta?
https://www.avk.fi/sivut/varadetail.asp ... 97&lang=fi
Tehostin tuo mustasäiliöosa ja ne voidaan vaihtaa erikseen, ei tarvetta silloin jarrujen ilmaamiseen.
Osta tuollainen tai vaan tehostimen.
Tehostin tuo mustasäiliöosa ja ne voidaan vaihtaa erikseen, ei tarvetta silloin jarrujen ilmaamiseen.
Osta tuollainen tai vaan tehostimen.
Eli meinaat että vaihdan pääsylinterin samalla?
Vai että tehostin kuin tehostin käy kulkineeseeni. Tätä hieman epäilen.
Hieman eri hintaluokasta puhutaan kun pääsylinterin ja tehostimen vaihtaa kuin jos selviää tehostimen vaihdolla.
Edelliseen vaihdettiin pääsylinteri ja jarrutehostin pakettina, sattui olemaan vara-osa- auto pihalla, nyt ei ole.
Vai että tehostin kuin tehostin käy kulkineeseeni. Tätä hieman epäilen.
Hieman eri hintaluokasta puhutaan kun pääsylinterin ja tehostimen vaihtaa kuin jos selviää tehostimen vaihdolla.
Edelliseen vaihdettiin pääsylinteri ja jarrutehostin pakettina, sattui olemaan vara-osa- auto pihalla, nyt ei ole.
Tuossa kuva numeron mukaan haettu netistä, huomaat kiinnityksen (kaksi eri asiaa tehostin ja pääsylinteri).
http://www.ebay.de/itm/VW-T4-2-4L-SYNCR ... 1191168698
http://www.ebay.de/itm/VW-T4-2-4L-SYNCR ... 1191168698
Viimeksi muokannut sa, 18.1.2013 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei ole ABS, se muuten selviää tuosta K-kirjaimesta. ABS varusteltuna kirjain on A.
Pääsylinteri voi vissiin olla ainakin kahdella eri kiinnitystavalla tehostimessa.
Tehostinhan on vissiin samalla tavalla kiinni autossa mallista huolimatta. Muutoksia tullut viissiin tuossa 95-96 välissä kun ainakaan tuota vanhempi ei kelpaisi.
Pääsylinteri voi vissiin olla ainakin kahdella eri kiinnitystavalla tehostimessa.
Tehostinhan on vissiin samalla tavalla kiinni autossa mallista huolimatta. Muutoksia tullut viissiin tuossa 95-96 välissä kun ainakaan tuota vanhempi ei kelpaisi.
Minulla iski vähän saman tyyppinen vika päälle. Eli jarrutehostin toimii ainoastaan ensimmäisessä jarrutuksessa, sen jälkeen jarru menee kovaksi.
Ilmeisesti jarrutehostin on entinen. Ainakin alipaineletkussa tuntuu imua. Ei mitenkään älyttömän kovaa, mutta tuntuu kuitenkin. Miten kova sen imun pitäisi olla?
Ymmärsinkö oikein, että kaikissa T4:ssa on yhteensopiva tehostin, eikä ole väliä että mistä purkuautosta sen hommaa?
Ilmeisesti jarrutehostin on entinen. Ainakin alipaineletkussa tuntuu imua. Ei mitenkään älyttömän kovaa, mutta tuntuu kuitenkin. Miten kova sen imun pitäisi olla?
Ymmärsinkö oikein, että kaikissa T4:ssa on yhteensopiva tehostin, eikä ole väliä että mistä purkuautosta sen hommaa?
Näyttää Moponetinkin hinnastosta löytyvän 3 eri kokoista tehostimen akselia.
Ja malleja sopivasti ABS ja ilman eli vaihtelua riittää. Eli enpä usko että mikä tahansa sinne paikalleen menee. Noihin vanhempiin eli 96 vanhempiin löytyy käytettyjä pilvin pimein. Välisarjaan 97-2001 ei niinkään jos kun ABS sotkee kuvioita.
Eli tilasin käytetyn samoilla koodeilla kuin vanhakin.
Ja malleja sopivasti ABS ja ilman eli vaihtelua riittää. Eli enpä usko että mikä tahansa sinne paikalleen menee. Noihin vanhempiin eli 96 vanhempiin löytyy käytettyjä pilvin pimein. Välisarjaan 97-2001 ei niinkään jos kun ABS sotkee kuvioita.
Eli tilasin käytetyn samoilla koodeilla kuin vanhakin.
Pumppu ja letku tehostimelle voi tuota tehdä, ota pumpusta letku irti jos öljyinen niin pumppu huono ja testaa letku/ilman kulku.
Ratkaisu ongelmaani löytyi tuosta letkusta, Oli yksi pienempi letku irronnut siitä venttiilin kohdalta. Kiitos sa hyvästä vinkistä.
Tämä ei valitettavasti auta ketjun aloittajan ongelmaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 20 vierailijaa