Hehkuja vaihtaessa tuli kokeiltua turbon kellon karaa ja tuntui liikkuvan ihan oikein. Kellosta lähtevä alipaineletku oli ehyt ja tulipellissä oleva palikka näytti päällisin puolin hyvälle.
Millasia vaihtoehtoja ois vialle?
ahtopaine anturi?
siivekkeet jumittaa?
onko tässä mallissa n75 venttiili?
Joissakin 1.9 koneissa n75 ollu syyllinen..
Korvaako tämä palikka ton n75 osan? P6 letku menee turbon kellolle.

vikakoodi
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Tässä vielä linkki rosstechin sivuille missä tietoa tosta vikakoodista:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 234/000564
Laitampa tämän linkin josta saattaa olla hyötyä tulevaisuudessa.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=16 ... &start=100