Golf oli pintapelleiltään todella hyvännäköinen, helmoissa muutamia reikiä ja lattiasta ei oikeastaan osannut sanoa paikanpäällä tarkemmin.
Auto oli teknisesti toimiva, puolenvuoden sisään oli vaihdettu jarruosia, sytys-osia, ilmanputsari, öljyt, suodatin, uusi akku, alustan osia ym. Myös uusi Ta-Technixin korkeussäädettävä alusta löytyy. Teknisiä vikoja on pakoputki joka on poikki ja jakopään vaihtoajankohdasta ei ole tietoa joten täytyy vaihtaa uusi remmi & vesipumppu. Auto on ollut viimeksi 2002 rekisterissä, mutta jos saisi vielä tämän vuoden puolella leiman paperiin niin olisi mukavempi alkaa jatkojalostaa.
Kun sain auton kotiin, ensimmäisenä purin sisustan jotta alkaisi nähdä lattian kuntoa. Sisutan purettua ja lattiamatot revittyä yllätyin positiivisesti kuinka vähän ruostetta/reikiä löytyi. 2 reikää lattiassa sekä varapyörän kotelossa 1. Toivotaan ettei enempää löydy. Mietin että pääsisiköhän helpommalla jos vaihtaisi koko helmat, vai parsisi vanhat nippuun? Täytyy tutkia niitä tarkemmin.
Auto dollyn päälle ja hinaukseen.

Sisusta oli suht siistikuntoinen, kuskinpenkissä pieni reikä.


Taitaa olla ainoa pintapuolinen ruoste joka näkyy tuossa nurkassa?

Etulokasuoja on joskus saanut tolpasta.

Hiekkapelti on kans melkeen vaihtokunnossa?

Siistimpi kylki.

255tkm mittarissa.

1.3 voimapesä.

Pohjaa



Tästä on hyvä jatkaa, jos viikonloppuna saisi putken kuntoon ja ruostehommia aloitettua. Päivitellään sitämukaa kun tapahtuu.
Jatkosuunnitelmiakin kovasti pyörii päässä, mutta ensin auto täytyisi saada ajoon ja teknisesti toimivaksi. Vanteitakin on tullut jo hieman katseltua, niistä ei sen tarkempaa tietoa ole. Ensi vuonna mahdollisesti ylimaalaus ja sitärataa, mutta palataan siihen kun alkaa olla ajankohtainen.