Auto oli jo ostohetkellä kaikin puolin erittäin hyvin varusteltu, mutta pieninä lisäyksinä tuli laitettua tavarakori keskikonsoliin ja kaihtimet takaikkunalle. Takarenkaiksi vaihdettiin välittömästi hieman sopivammat entisten 80 profiilin donitsien tilalle.
Vetareissa tuntui heti alkuun melkoisesti klappia pyöristä kääntämällä ja lisäksi laatikko vuosi öljyä sekä edestä, että takaa. Moottori ja laatikko pudotettiin pois ja laatikosta purettiin vetarit irti. Entisen omistajan mukaan kyseisellä autolla on aikanaan ajettu rallia, ja kaikesta päätellen juuri tämä laatikko oli ollut rallikäytössäkin. Vetarien päät oli melkoisen solmussa, kuten myös vetarien puolikuut.
Vetari1
Vetari2
Vastaavat palikat löytyivät onneksi entisten prokkisten jäljiltä omasta varastosta, joten laatikko saatiin kasaan, sekä putsattiin ja maalattiin, ja tässä lopputulos. Laatikon vuotava nokkakappale vaihdettiin uuteen, johon saatiin kiinni pakkianturi, joten myös takapuskurilla oleva pakkivalo saatiin toimintaan.
Auto saatiin takaisin renkailleen, jonka jälkeen suoritettiin maltillista lisämadallusta. Tällä hetkellä kärry näyttää pitkälti tältä.



Joitakin suunitelmia tälle olisi seuraavaa talvea varten, ja jotakin varmasti tehdäänkin riippuen taloudellisista panostusmahdollisuuksista.
Pari kuvaa lisää löytyy BDC Facebook sivulta 'The Third' albumista.