Tämä piti ostaa jo kolmisen vuotta sitten kakkosautoksi mutta päätyikin sitten ykkösautoksi puolitoista vuotta sitten. Itselläni Vario on ollut aivan arki käytössä ja tyytyväinen kulkineeseen olen ollut. Mitä nyt pientä ongelmaa ollut katoavan jäähdyttäjännesteen kanssa ja vielä hetki sitten sakkaavan ahtimen kanssa. Tämä korjaantui kuitenkin isommalla välijäähdyttimellä.

Samalla pistettiin lankomiehen kanssa tuo badboy pelti ja puskuri kiinni vauhdittamaan maalausta normi hopealla. Tähän tulee melko suurella todennäköisyydellä lopulta hieman erikoisempi hopea väri. Suunnitteilla olisi myös tuo jyrkempi nokka-akseli availemaan venttiileitä ja uudelleen ohjelmointi. Joten jatkoa seuraa.
Tuossa alla olevista linkeistä löytyy vielä muutama kuva ja vanha kulkineenikin.
http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... atama2.jpg
http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... va0051.jpg
http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... ukuva3.jpg
http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... eat/SX.jpg
Tuosta vanhasta autostani kolahti keula kiveen ja lopuksi kärysi vielä moottorinohjaus yksikkökin. Joten Variolle tuli todellinen tarve. Vuoden verran oli auto raatona ja käymättä. Lopulta myytiin käyntikunnossa Mikkelin seudulle jossa jatkaa elämäänsä.