Mitä tulisi ostajana huomioida ? Autolla ajettu 180tkm ja ulkoisesti aika siisti.
Onko noissa HEIKKOUKSIA laatikon puolella kuten niin monessa VAG-konsernin autossa on ? 200tkm ja saa tehdä automaattilaatikon jo kertaalleen ?
Muuta huomioitavaa tai vakio vikapaikkoja ?
Katsellut tollaista TOUAREG 2.5 R5 -05 ?
Valvoja: ffp jäsenet
Siis Ilmajousinen versio on huomatavasti herkempi vikaantumaan ja maksaa sitten per kulma enemmän kun normi versioon koko pää. Ja ainakin ennen vaihdettiin pareittain noi ilmajouset.
Sitten noi vag automaatit on tunnetun kestäviä niillä ikuisilla öljyillään, joten manuaali on ihan perusteltu. Ja r5 tdi siksi kun kestävimmästä päästä noita koneita, v10 omaa ison kasan ominaisuuksia jotka on kalliita, ja bensakoneet on kulutukseltaan hirveitä ton kokosessa autossa. Joten ihan tuollaisten pienten asioiden summana ovat sanoneet että jos ostat, niin r5 tdi, manuaali ja rautajousilla.
Sitten noi vag automaatit on tunnetun kestäviä niillä ikuisilla öljyillään, joten manuaali on ihan perusteltu. Ja r5 tdi siksi kun kestävimmästä päästä noita koneita, v10 omaa ison kasan ominaisuuksia jotka on kalliita, ja bensakoneet on kulutukseltaan hirveitä ton kokosessa autossa. Joten ihan tuollaisten pienten asioiden summana ovat sanoneet että jos ostat, niin r5 tdi, manuaali ja rautajousilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa