Eli kyseessä konepellissä olevien kiveniskeytymien korjaamista joita on erittäin paljon, koko konepellin etuosa ja sitten keskemmällä sielä sun täälä..
Meneekö sinne päinkään..
1.konepellin pesu ja rasvanpoistoaineella parikertaa pyyhintä.
2.kolojen pyöräytys hiomapaperista tehdyllä "poralla" ja ympäristön karhennus? 150?
3.kittaus
4.hionta 320
5.happopohjaa upol paukkupullosta
6.hiomaväriä upol filleri
7.hionta ja kokopellin karhennus 600 tai hienompaa..
8.putsaus paineilmalla/rasvanpoistoaineella
9.liimaliinalla pyyhintä
10.värimassa paukkupullosta paikkoihin
11.yliasti lakkaus kannulla ja jos lakkaa otan enempi niin toinenki kerta ja välissä hionta..
Ammattitaitosemmat jelpatkoon.. Vai tuleeko hyvä ilman kittiä? epäilen mut kysympä kuitenki..
Appiukon vitolla harjottelin ja silloin maalien kovetinsuhteissa tuli hiukan vääriä suhteita mutta värit pysyny ja kovettunu melko normiksi ja ukko ollu tyytyväinen, tuon jälkeen muutamiin kulkineisiin tehny paikkauksia onnistuneesti joten hiukan on kokemusta mutta aina pitää varmistaa kun ei ole kokoajan noita maalauksia tehny ja noiden kiveniskujen korjailu on uutta =/
Moro, taas maalailu asiaa..Vesivärin kuivuminen.
Valvoja: ffp jäsenet
Moro, taas maalailu asiaa..Vesivärin kuivuminen.
Viimeksi muokannut Jumbbane, 2.5.2012 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse jos tekisin niin maalaisin koko pellin hiontapohjalla ja sitte yliastimaalaus värillä hionnan jälkeen ja sitte lakka koko pellille, kuitenkin kyse vaan konepellin kokoisesta alueesta joten uskoisin parhaan lopputuloksen saamiseksi vain sillain että maalaa koko paskan irrallaan muusta autosta ni selviää vähemmällä teippauksella.
Hain tavarat aikasemmin palvelleelta automaalarilta..
rasvanpoisto putsaus
180ensiks hionta sitte 240hionta
sitte happopohjaa
sitte pohjaväri(filleri) kevyt hionta 500+800vedessä
värimassa ja lakka..
tietysti rasvanpoistolla/pölyt pois ja värimassa+lakkaus..
Mites tuo vesivärin kuivuminen, tallissa 20-30lämpöö, ja perus ilmanvaihto aukko seinässä.. mahtaako samanpäivän aikana saada lakattua?
rasvanpoisto putsaus
180ensiks hionta sitte 240hionta
sitte happopohjaa
sitte pohjaväri(filleri) kevyt hionta 500+800vedessä
värimassa ja lakka..
tietysti rasvanpoistolla/pölyt pois ja värimassa+lakkaus..
Mites tuo vesivärin kuivuminen, tallissa 20-30lämpöö, ja perus ilmanvaihto aukko seinässä.. mahtaako samanpäivän aikana saada lakattua?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa