Mk4 vaihdelaatikoista
Valvoja: ffp jäsenet
Mk4 vaihdelaatikoista
Eli onko DUU ja ERT laatikoissa mitään käytännön eroja? Välityksissä, sisuskalujen vahvuudessa, vetareiden kiinnikkeissä, yms?
Eli voinko huoletta laittaa DUU laatikon tilalle ERT:n
E: Kyseessä siis 1.6 litrasen laatikot. DUU AKL:llästä ja ERT: 16v koneista.
Eli voinko huoletta laittaa DUU laatikon tilalle ERT:n
E: Kyseessä siis 1.6 litrasen laatikot. DUU AKL:llästä ja ERT: 16v koneista.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Eli DUU on AKL koneesta vuosimalli -99 ja ERT on joko AZD tai BCB koneesta ja vuosimalli -01 tai -02. Myyjä sanoi, että sama laatikko eli 020 ja vetareiden laipatkin on kuulemma samankokoiset. Välityksetkin ovat samat:
DUU 5-Gang 08/98 - 04/01 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 ---- 4,250
ERT 5-Gang 09/00 - 04/01 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 ---- 4,250
Tuolta löyty: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=110
Mikähän niissä sitten mahtaa olla erona? Kun on kuitenkin eri koodilla?
DUU 5-Gang 08/98 - 04/01 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 ---- 4,250
ERT 5-Gang 09/00 - 04/01 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850 ---- 4,250
Tuolta löyty: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=110
Mikähän niissä sitten mahtaa olla erona? Kun on kuitenkin eri koodilla?
Ei tullu ERT laatikkoa mutta vanha hitsattiin nippuun ja uuret tasauspyörästöt löytyy MUTTA, jossain kerrottiin että niittejä vaihdettu pultteihin. Mikä lujuus pitää olla VÄHINTÄÄN? niitin koko 9mm. Käyttöauto ei tienny niittien korjaus sarjasta mitään!
EDIT http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=15 ... hlight=duu
EDIT http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=15 ... hlight=duu
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa