Joo kyllä noihin helmoihin tarttee varmaan joku teippaus vetää päälle.
Mites kun noi 3B:n ovihelmat on semmosta taipuisaa ?kumia?, niin sitä ei varmaan ihan tommosena voi maalata? Tartteeko ne jotenkin päällystää lasikuidulla vai mitenkä tulis toimia?
Ja pari muuta kysymystä auton tulevaisuuteen liittyen!
Milläs tavalla porukat on päivitelly 3B:n jarruja? On ollu mielessä että päivittäis ton tekniikan jossain vaiheessa K04-pohjaiseksi, ja tekis mieli nuo jarrutkin jotenkin päivittää.
Hieman isommat levyt eteen ja taakse olis toivomuslistalla.
Ja toinen: kun tota tulevaa putkistoa oon miettiny, ni oliskohan tosta Doc Powerin Milltekin 2,5"-putkistosta mihinkään? Siinnä tulis ulostulot vakioputken tapaan takapuskurin taakse piiloon. Ja downpipekin taitaa tulla mukana.
http://www.doc-power.com/index.php?page ... 4&sengine=
VW Passat 1.8T - Milltek - Cat-Back - Resonated (quieter) - Discrete 640.00 €
HUOM. sis. Downpipe (connects directly to cat). Ulostulot puskurinalle, kuten alkuperäisessä putkistossa. Putkiston koko 63.50mm (2.50"). Twin 50.8mm Discrete-ulostuloilla. Materiaali Rosteria. Valmistaja Milltek. Autoihin:
VW-Passat (B5) - (vm.1996-2005)-1.8 T 150hp