mikä turbo olis hyvä AFN moottoriin
Valvoja: ffp jäsenet
mikä turbo olis hyvä AFN moottoriin
paikallaan on 12mm nestepää, iso cooleri +vakio, suuttimet (DLSA150P502), sachs race asetelma vakio levyllä, katti poistettu ja evry.
Tuolla myös jotain liittyen Passatin turbopäivitykseen:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=11 ... ssat+turbo
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=11 ... ssat+turbo
Sopiiko tuo garrett gt1852v suoraan afn passattiin? Ja jos sopii niin mitä muuta palikkaa tuohon kannattaa alkaa vaihteleen? Mitään tiettyä tehotavoitetta ei ole, kunhan sitä tulee lisää ja normaalin käyttöauton ominaisuudet säilyy. Tällä hetkellä aikalailla vakio, ainoastaan joku tehoboksin turhake paikoillaan.
edit. Nyt kun luin tuon ylemmän ihan ajatuksen kanssa, niin eihän se sovi. Eli mitä tuo sitten vaatii että sopii passattiin? Olisi nyt saatavilla gt1852v alle kahdensadan..
edit. Nyt kun luin tuon ylemmän ihan ajatuksen kanssa, niin eihän se sovi. Eli mitä tuo sitten vaatii että sopii passattiin? Olisi nyt saatavilla gt1852v alle kahdensadan..
AFN passatissa 130 hp powerdieselin ahdin muokattuna (fin turbo) Ei moitteen sijaa ainakaan nykytällissä. (n. 200 hp, 350+ nm ) Ultimate2 suuttimet, 3 bar map, vakiocooleri, findiesel optimointi. Ahtopaine 1.45
Kaksoismassan takia alavääntöjä joutuu hieman rajoittamaan mutta yläpäässä vetoja piisaa liki 5k asti. Päästöt erinomaiset.
Kaksoismassan takia alavääntöjä joutuu hieman rajoittamaan mutta yläpäässä vetoja piisaa liki 5k asti. Päästöt erinomaiset.
Tässä miettinyt tuohon Audi a4 afn quattroon vähän vireistys hommia ja tarjolla olisi ahdin,Garrett GT1749VA ja suuttimet pp502, niin minkäslaista tehonnousua ois odotettavissa tuommosella paketilla? Cooleri olisi tarkotus pitää vakiona mutta mites tuo map anturi,vaatiiko värkkäämistä? Entäs vakio-ohjelma,pelaako vai tarviiko sen osalta toimenpiteitä?
Pikkusen vielä meinaa olla hakusessa nämä asiat mutta jospa viisaammat osais jelpata :)
Pikkusen vielä meinaa olla hakusessa nämä asiat mutta jospa viisaammat osais jelpata :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 55 vierailijaa