G2 g60 Projekti
Valvoja: ffp jäsenet
G2 g60 Projekti
"Anna hyvän kiertää" Elikkäs tämä Sebastianin keltuainen päätyi minulle tossa viime kesän lopulla.
Autoon aikaisemmin tehtyä voi lukea täältä.
Auto toimi hyvin siihen asti kun tuli syksy ja alko ilmat kylmetä. niin samalla alkoi tulla niitä perus "käy rikkaalla ja tyhjäkäynti seilaa" vikoja. No sitten ei mennyt kun hetki ja alko rötää niin pahasti että ei enää jaksanu vetää ollenkaan. Auto pajalle ja purkamaan.
Lähtökohta oli jo ehkä hieman jotakin vailla:D Purkaminen sujui ja kohta olikin jo kone lattialla.
No sitten kansi irti ja paljastu että väljä on ja bensaaki löyty sitte hetken päästä ämpäri tolkulla alakerrasta.
No ei siinä muu auttanu kun purkaa kone ja viedä lohko koneistamolle jossa porattiin ylikokoon laitettiin uudet mahlen männät sekä uusittiin laakerit ja tiivisteet.
Kuvia ei valitettavasti näistä vaiheista ole kun kiireellä pitää touhuta.
Eli siinä kuvaa kun kone on jo kasassa ja takasin päin menossa.
Joitain osia on tullut hommattua joita olisi tarkotus autoon laittaa. Niistä kuvia myöhemmin. Ton marteluksen pakosarjan vaihdoin mikä kuvassa näkyy.
Ahtimen käytin dopilla huollossa. Ja isommat suuttimet löysivät myös paikkansa. Niille joitu tekee uudet kiinnikkeet kun oli vanhoja lyhyemmät. Tossa] vielä kuva kun, kone paikallaan ja sähköjä on hieman jo siistitty.
Uudet vanteet autoon täytyi saada ja koska BBS:ät ja muut keskinit on niin kalliita niin sitten tällänen hieman halvempi ratkasu. Toyotan peltivanteet läheisestä rengasliikkeestä käytettynä ja matkahuollon matkassa Vannepajalle jossa tehtiin 3" classikko levitys. Sen jälkee paklasin ja maalasin. Renkaat on perus Toyot 205/45 15 saksanmaalta ja vanteella leveyttä noin 9". Sebastian on tehny vaan niin leveet kaaret ettei meinaa näilläkään tarpeeks ulos tulla.
No nyt on tääki runo saatu alkuun ja pahoittelen kuvien laatua. Jatkossa otan kameran mukaan. Ja en oo tosiaa mikään Runeberg eli tekstikään ei mitään kaunista luettavaa ole.
Autoon aikaisemmin tehtyä voi lukea täältä.
Auto toimi hyvin siihen asti kun tuli syksy ja alko ilmat kylmetä. niin samalla alkoi tulla niitä perus "käy rikkaalla ja tyhjäkäynti seilaa" vikoja. No sitten ei mennyt kun hetki ja alko rötää niin pahasti että ei enää jaksanu vetää ollenkaan. Auto pajalle ja purkamaan.
Lähtökohta oli jo ehkä hieman jotakin vailla:D Purkaminen sujui ja kohta olikin jo kone lattialla.
No sitten kansi irti ja paljastu että väljä on ja bensaaki löyty sitte hetken päästä ämpäri tolkulla alakerrasta.
No ei siinä muu auttanu kun purkaa kone ja viedä lohko koneistamolle jossa porattiin ylikokoon laitettiin uudet mahlen männät sekä uusittiin laakerit ja tiivisteet.
Kuvia ei valitettavasti näistä vaiheista ole kun kiireellä pitää touhuta.
Eli siinä kuvaa kun kone on jo kasassa ja takasin päin menossa.
Joitain osia on tullut hommattua joita olisi tarkotus autoon laittaa. Niistä kuvia myöhemmin. Ton marteluksen pakosarjan vaihdoin mikä kuvassa näkyy.
Ahtimen käytin dopilla huollossa. Ja isommat suuttimet löysivät myös paikkansa. Niille joitu tekee uudet kiinnikkeet kun oli vanhoja lyhyemmät. Tossa] vielä kuva kun, kone paikallaan ja sähköjä on hieman jo siistitty.
Uudet vanteet autoon täytyi saada ja koska BBS:ät ja muut keskinit on niin kalliita niin sitten tällänen hieman halvempi ratkasu. Toyotan peltivanteet läheisestä rengasliikkeestä käytettynä ja matkahuollon matkassa Vannepajalle jossa tehtiin 3" classikko levitys. Sen jälkee paklasin ja maalasin. Renkaat on perus Toyot 205/45 15 saksanmaalta ja vanteella leveyttä noin 9". Sebastian on tehny vaan niin leveet kaaret ettei meinaa näilläkään tarpeeks ulos tulla.
No nyt on tääki runo saatu alkuun ja pahoittelen kuvien laatua. Jatkossa otan kameran mukaan. Ja en oo tosiaa mikään Runeberg eli tekstikään ei mitään kaunista luettavaa ole.
Nyt on käytetty auto säädössä ja penkitettii ja eihän siitä tullu kun sanomista. Ensin irtoili suutintukki ja sitte kun ruvettii ottaa loppuvetoja niin putki pamahti pakosarjan jälkee poikki...
Tehot jäi 185hp ja 256nm :( täytyy sanoa että kovia on pojilla G vehkeet jos perusvireillä 200HP tienoille pääsee:D
Tehot jäi 185hp ja 256nm :( täytyy sanoa että kovia on pojilla G vehkeet jos perusvireillä 200HP tienoille pääsee:D
täällä lastu + 68 ap vireillä penkitetty 189hp + 270 Nm. Max paineet penkitettäessä 0,92bar.
Viimeksi muokannut samza, 4.9.2012 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt on golffi myynnissä ostakaahan pois:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4060997
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4060997
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa