Sain txt:n, lähettäjänä tuntematon nimi, ei numeroa
Valvoja: ffp jäsenet
Sain txt:n, lähettäjänä tuntematon nimi, ei numeroa
Sain tekstiviestin ja lähettäjänä on ainoastaan nimi. Tämän kaverin numeroa ei ole minulla vaan lähettäjä kohdassa on vain nimi muodossa matti.meikäläinen, kun yritän vastata viestiin, puhelin kertoo että "vastaanottajakentässä virheelliisiä merkkejä". Miten tuo on mahdollista, että lähettäjän numeroa ei näy ja miten voin vastata tuohon viestiin? Vai onko tuo joku huijausviesti? Viesti koski minulla myynnissä olevaa iphonea.
Mulle oli aamuyöstä tullut viesti, joka ei ollut sms- eikä mms-viesti, vaan vissiin joku tiedoteviesti. Sisältö oli suurinpiirtein tämä: "Olet voittanut 650 000£ samsung-mobile.com:n arvonnasta. Soita tähän numeroon +44XXXXXXX ja lunasta voittosi koodilla XYZ."
Kumma homma etten aamuyöstä unenpöppörössä asiasta innostunut... Lisäksi viestiä ei heti sen sulkemisen jälkeen löytynyt mistään puhelimen viestilaatikoista (puhelin Nokian 2710 Navigation edition). Haiskahti vahvasti kissankuselta tuommoinen..
Kumma homma etten aamuyöstä unenpöppörössä asiasta innostunut... Lisäksi viestiä ei heti sen sulkemisen jälkeen löytynyt mistään puhelimen viestilaatikoista (puhelin Nokian 2710 Navigation edition). Haiskahti vahvasti kissankuselta tuommoinen..
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”