Ohjaustehostin mk2 golffiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Ohjaustehostin mk2 golffiin?
Iski tällainen hurja idea, eli onko mahdollista laittaa ohjaustehostinta tuohon -87 golffiin? Jos on, niin mitä pitäisi laittaa ja kuinka vaikea asennella?
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 11.4.2008 7:19
-
- -
- Viestit: 13
- Liittynyt: 11.4.2008 7:19
Oon kyllä aatellu et viimeistää armeijan jälkeen vaihdan menopeliä uudempaan, kolmos tai nelos golffiin, niin saa luottaa tuo vekotin siihen asti. Kuitenkin sen verran hyvässä kuosissa vielä.
pikkuteemu, no problemo
En kuitenkaan viitti nyt heti myydä pois tuota autoa, syö kuitenkin sen verran vähän polttoainetta että pysyy vielä opiskelijan budjetti kasassa, eli suhtkoht edullinen peli meikäläiselle :D
pikkuteemu, no problemo
En kuitenkaan viitti nyt heti myydä pois tuota autoa, syö kuitenkin sen verran vähän polttoainetta että pysyy vielä opiskelijan budjetti kasassa, eli suhtkoht edullinen peli meikäläiselle :D
Revin paaliin menevästä 1.8-rottelosta tänään tehostinpaketin kaatosateessa irti, ja palkakseni sain pissitulehduksen, takakontin lainehtimaan punaista öljyä ja rupiset rystyset.
Kertokaapas joku homman tekniikka paikallaan tehnyt kannattaako tähän tehostimen asennussavottaan ryhtyä? Näyttäisi olevan ihan kyllin ahdasta ruuvailla jos kone, laatikko ja apulaitteet ovat edessä. Nosturi varmasti ehdoton, ilman ei kannata edes näillä hermoilla haaveilla.
Mahtuuko tanko tulemaan pujottelemalla ulos ja paikoilleen, ja kummaltako puolelta autoa mahtuu. Muuta huomioitavaa?
Kertokaapas joku homman tekniikka paikallaan tehnyt kannattaako tähän tehostimen asennussavottaan ryhtyä? Näyttäisi olevan ihan kyllin ahdasta ruuvailla jos kone, laatikko ja apulaitteet ovat edessä. Nosturi varmasti ehdoton, ilman ei kannata edes näillä hermoilla haaveilla.
Mahtuuko tanko tulemaan pujottelemalla ulos ja paikoilleen, ja kummaltako puolelta autoa mahtuu. Muuta huomioitavaa?
Meikäläinen vaihtoi tehostetun tavalliseen keula pukkien nokassa. Aika haitarista kyseinen toimenpide kyllä oli.
En enää muista kummalta puolelta tanko viimein mahtui pois mutta tovi pyörittelyä ja hieman väkivaltaa siihen tarvittiin.
Tehostimen putket taisivat ahdistaa, tavallinen tanko meni paikoilleen paljon helpommin.
En enää muista kummalta puolelta tanko viimein mahtui pois mutta tovi pyörittelyä ja hieman väkivaltaa siihen tarvittiin.
Tehostimen putket taisivat ahdistaa, tavallinen tanko meni paikoilleen paljon helpommin.
^Kuitti. :)
Missäs on tehostimen säiliön oikea paikka? Romurottelossa se oli mällin jäljiltä tässä, ja tuon parempaa tietoa minulla ei asiasta ole. Jäikö se kiinnitysrauta nyt kiinni paaliin menevään romuun, vai onko säiliö kiinni koneessa. Ei ole, en usko, eli missäs sen paikka on?
Missäs on tehostimen säiliön oikea paikka? Romurottelossa se oli mällin jäljiltä tässä, ja tuon parempaa tietoa minulla ei asiasta ole. Jäikö se kiinnitysrauta nyt kiinni paaliin menevään romuun, vai onko säiliö kiinni koneessa. Ei ole, en usko, eli missäs sen paikka on?
Ainakin 1.8:ssa kiinnitysrauta tulee ruuveilla vasemman runkoaisan kylkeen... Dieseli-Flairissa muistelisin sen olevan samassa paikassa.
Geessä purnukka taitaa sijoittua tuonne pesurin säiliön viereen.
Joku C-mallinen rautakin siihen taisi tulla kannattelemaan letkuja... ilmankin pärjää jos ei tullut irroitettua.
Nivelakselin kumitötterö on myös eri mittainen tehostetussa tangossa. Sekin varmaan tuli talteen..? :)
Geessä purnukka taitaa sijoittua tuonne pesurin säiliön viereen.
Joku C-mallinen rautakin siihen taisi tulla kannattelemaan letkuja... ilmankin pärjää jos ei tullut irroitettua.
Muistin purkaa nivelakselin, ihme kyllä.
Nivelakselin kumitötterö on myös eri mittainen tehostetussa tangossa. Sekin varmaan tuli talteen..? :)
mun projekti on jo paremmalla puolella :) mutta parit muisti häiriöt on että kumpi letku tuli kumpaan reikään tehostimenpäässä, muistanko väärin niin 90 mutkallinen tuli etummaiseen ja se suorempi ja pidempi rauta mutka tuli taaempaan, enkä ole nyt auton luona ni en muista kumpi tuli pumpulta.
ja toinen ni vanhan öljyn väristä ei ottanut selvää ni myivät liikkeessä mulle vihreän sävystä hydraulinestettä ja sanovat että tota se yleensä on, mutta kun tuossa mainittiin punainen öljy ni pitäskö sen sittenkin olla automaatti laatikko öljyä
ja toinen ni vanhan öljyn väristä ei ottanut selvää ni myivät liikkeessä mulle vihreän sävystä hydraulinestettä ja sanovat että tota se yleensä on, mutta kun tuossa mainittiin punainen öljy ni pitäskö sen sittenkin olla automaatti laatikko öljyä
nyt on tullu ajeltua tehostimen kanssa pitkän aikaa mutta sittenpä napsahti laturin hihna poikki, no selälleen auton alle ja hihna vaihtu mutta samalla huomasin että vesipumpun kiilahihnapyörä heiluu, pyörän otin irti ja laakeri oli ihan ehjän tuntunen mutta pyörä vaan heiluu hieman. osanumerokin löytyi 068.121.028 mutta eipä löytynyt osaa mistään.
eli onko jollain tiedossa golf mk2 ohjaustehostimellisen mallin vesipumpun kiilahihnapyöriä jossa on laakeri koska pyörät pyörivät eritahtiin.
eli onko jollain tiedossa golf mk2 ohjaustehostimellisen mallin vesipumpun kiilahihnapyöriä jossa on laakeri koska pyörät pyörivät eritahtiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa