Onko muilla ollut vaikeuksia saada palvelua kyseisestä puljusta?
Itse yritin tänään ostaa sieltä auton mutta yritykseksi jäi. Ei tuntunut alle viiskymppiselle pariskunnalle riittävän palveluasennetta edes päivää sanomiseen asti. Luulisi kiinnostavan myyjääkin kun konepellin allakin viihdytään pitempi tovi.
Ei ollut ensimmäinen kerta mutta sen panin kiireen piikkiin. Nyt kolmannella kerralla halli on autio kun saavutaan paikalle ja autio kun poistuttiin. Välissä tulleet keski-ikäiset palveltiin kun tulivat ulko-ovesta.
Pitänee viedä rahansa ylivieskaan sitten.
Oulun Aine
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
joku 3-4 kertaa vuosien varrella ostoksia suorittanu paikasta ja hyvin on näillä kerroilla palvelu pelannut,eli asiani olen esittänyt ja kertonut mihin käyttöön materiaalia satun tarvimaan, on hukkapaloista kohtuu rahaan tarvittavat kappaleet yleensä kaivettu esille.
EDIT: joo saattopa mennä pikasella vilauksella firmat sekasi,mutta itse aiheesta sen verran,että kylläpä se on melkosta taidetta ollut useimmissa liikkeissä saada autoa ostettua raakalla rahallakin,eli ei edes vaihtoautoa mitä tarjota.
Ilmeisesti ala hakee keskimääräistä mulkunpaa ihmistä ympärilleen.
EDIT: joo saattopa mennä pikasella vilauksella firmat sekasi,mutta itse aiheesta sen verran,että kylläpä se on melkosta taidetta ollut useimmissa liikkeissä saada autoa ostettua raakalla rahallakin,eli ei edes vaihtoautoa mitä tarjota.
Ilmeisesti ala hakee keskimääräistä mulkunpaa ihmistä ympärilleen.
Viimeksi muokannut Loputon Viha, 10.4.2010 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joku 3-4 kertaa vuosien varrella ostoksia suorittanu paikasta ja hyvin on näillä kerroilla palvelu pelannut,eli asiani olen esittänyt ja kertonut mihin käyttöön materiaalia satun tarvimaan, on hukkapaloista kohtuu rahaan tarvittavat kappaleet yleensä kaivettu esille.
Hukkapaloiksiko niitä Skodia nykyään jo sanotaan? :-)
Jos tiedätte suurinpiirtein minkämoisen auton oletta hankkimassa, niin pistäkää postia Skoda-kauppiaille vähän ympäri suomea. Työkaveri säästi näin pari tonnia Aineen hintoihin verrattuna kun parivuotta sitten hommasi auton. Loppujenlopuksi auto haettiin työreissun sivussa Tervajoelta.
Toisaalta taas, jos sattuu liikkeen nimeä kantavan henkilön palveltavaksi, niin palvelu kuulemma on kohdallaan. Myös tuotepäällikkö hallitsee autokaupan teon, mutta isukilla joku yhteinen tuttava oli jonka vuoksi kaupat hoitui ilmeisen hyvin.
Eli... pistäkää sähkömatoa koukkuun, mut pyytäkää vaikka Aineelta henkilökohtanen keskustelutuokio mainitsemastasi autioudesta johtuen.
Toisaalta taas, jos sattuu liikkeen nimeä kantavan henkilön palveltavaksi, niin palvelu kuulemma on kohdallaan. Myös tuotepäällikkö hallitsee autokaupan teon, mutta isukilla joku yhteinen tuttava oli jonka vuoksi kaupat hoitui ilmeisen hyvin.
Eli... pistäkää sähkömatoa koukkuun, mut pyytäkää vaikka Aineelta henkilökohtanen keskustelutuokio mainitsemastasi autioudesta johtuen.
-
- -
- Viesti:
Ite kävin kans puoli vuotta sitte vaihtoautojen renkaita potkimassa, yhtä golfia olisin voinu käydä kokeilemassaki mutta myyjillä oli kiireempi porista keskenään. Yks myyjä varmaan vahingossa käveli liian läheltä ja lähti karkuun, ei ees päivää sanonu. En oo sen jälkeen uhrannu ajatustakaan että kävisin koko roskaluukussa.
Onhan noita. Tuusulassa eräs liike katsoi minua pilkanalaisesti kun katselin yhtä autoa. Kysyin sitten myyjältä, että jos voisin koeajaa auton. Myyjä piti pienen hiljaisuuden ja ilmoitti kylmästi, että minun ikäisellä kaverilla ei ole varaa tuohon autoon, joten koeajo on aivan turha. Anteeksi mitä? Noh ilmoitin myyjälle että olisin ostanut auton käteisellä samantien jos olisi koeajo mielittänyt, mutta asenteen ja noin suuren loukkauksen takia lähdin pois. Kyllä myyjä juoksi perässä ja pyyteli anteeksi, mutta ilmoitin että tähän liikkeeseen minä en rahojani anna. Että sellaista autokauppaa..
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”