Mk2 Gti G60
Valvoja: ffp jäsenet
Mk2 Gti G60
Laitanpahan tämän omankin harrastekikottimen esille, vaikka näitä kakkiksia alkaakin olemaan täällä jos joka lähtöön.
Olkoon tämä nyt vaikka sitten se tusinan kolmastoista. :)
Kaikkihan sai alkunsa joskus vuonna yks ja kaks, eli kun aikoinaan kortin sain niin ensimmäinen auto oli; tietenkin MK2 golffi.
Tosin moottorina 1,3. Isiliisingillä ei silloin tehokkaampaa irronnut, ja hyvä ehkä niin :)
Mutta siitä se ajatus sitten lähti, että joskus vielä omistan hitusen tehokkaamman kyseisen mallisarjan kulkuneuvon.
No, aikaa noista ajatuksista on jo varsin paljon ja autoja on tässä välissä kerennyt olemaan aika paljonkin, kakkiksia myöskin.
Viimesyksynä (Gti)kakkiskuume oli jo kehittynyt senverran kovaksi että asialle piti alkaa tekemään jotain.
Syksy ja talvi tutkailtiin kotimaan markkinoita hyvää alkuperäiskuntoista 16V/G60 etsien. No, kuten arvata saattaa, hyväkuntoisia yksilöitä ei
oikein myyntäväksi asti löytynyt.
Muutamaa kävin katsomassa, mutta aikamoista projektia nekin olisivat vaatineet ollakseen itseä miellyttävässä ajokunnossa.
No, sitten piti alkaa tähyilemään ulkomaille. Ja kun kerta sille tielle oli tullut lähdettyä niin malliksi kohdistui nimenomaan G60 malli, harvinaisuuden/tehopotentiaalin takia.
Keväällä sitten sopivantuntuinen laite oli kierroksessa ja kun myyjä sai vakuuteltua auton olevan teknisesti ja visuaalisesti hyvässä kunnossa niin alettiin avovaimon kanssa suunnitella yhdistettyä autonhaku/lomareissua Eurooppaan.
No, viikon reissu heitettiin vapun aikoihin ja tuliaisena tuotiin TÄMMÖINEN (Eli siis Golf Gti G60 -90).
Btw, Kuka arvaa mistä kuva on otettu :)?
Auto on siis suhteellisen orkkiskuntoinen 3-ovinen g60, ilman mitään ihmeellisyyksiä varusteluissa.
No, kattoluukku löytyy, mutta kaipa näissä on kaikissa.
Värinä metallimusta (la9v) ja ainakin itse olen kovasti tykästynyt tuohon väriin.
Autolle tähänmennessä tehty perushuoltoja:
kaikki nesteet vaihdettu ja muutama metri ali(yli)paineletkuja konehuoneeseen. Myöskin hihnoja uusittu, jakohihnan kimppuun pitäisi vielä käydä kunhan nyt saisi aikaiseksi..
Ainiin, autometerin ahtopaine mittarin laitoin tuossa jokunen aika sitten.
VANTEETkin tuli vaihdettua enemmän omaa silmää miellyttävään ja alustaa ruuvasin myös korkeanpaikankammoisena hitusen lähemmäs maata.(joo, onse vielä aika korkea)
TÄSSÄ vielä kuva autosta tällähetkellä.
SISUSTA näyttää tältä ja pannuhuone tältä
Mitään erityistä ei autoon ole suunnitteilla;
-alustapäivitystä, tehoa , madallusta + vannejumppaa lienee tulossa.
-Muutamia pieniä yksityiskohtia olisi tarkoitus korjata alkuperäisempään suuntaan( esim alkuperäinen ratti on etsinnässä)
Tarkoitus pitää auto ihan kesä/harrastepirssinä joka ei säikähdä ratakäyttöäkään..
Olkoon tämä nyt vaikka sitten se tusinan kolmastoista. :)
Kaikkihan sai alkunsa joskus vuonna yks ja kaks, eli kun aikoinaan kortin sain niin ensimmäinen auto oli; tietenkin MK2 golffi.
Tosin moottorina 1,3. Isiliisingillä ei silloin tehokkaampaa irronnut, ja hyvä ehkä niin :)
Mutta siitä se ajatus sitten lähti, että joskus vielä omistan hitusen tehokkaamman kyseisen mallisarjan kulkuneuvon.
No, aikaa noista ajatuksista on jo varsin paljon ja autoja on tässä välissä kerennyt olemaan aika paljonkin, kakkiksia myöskin.
Viimesyksynä (Gti)kakkiskuume oli jo kehittynyt senverran kovaksi että asialle piti alkaa tekemään jotain.
Syksy ja talvi tutkailtiin kotimaan markkinoita hyvää alkuperäiskuntoista 16V/G60 etsien. No, kuten arvata saattaa, hyväkuntoisia yksilöitä ei
oikein myyntäväksi asti löytynyt.
Muutamaa kävin katsomassa, mutta aikamoista projektia nekin olisivat vaatineet ollakseen itseä miellyttävässä ajokunnossa.
No, sitten piti alkaa tähyilemään ulkomaille. Ja kun kerta sille tielle oli tullut lähdettyä niin malliksi kohdistui nimenomaan G60 malli, harvinaisuuden/tehopotentiaalin takia.
Keväällä sitten sopivantuntuinen laite oli kierroksessa ja kun myyjä sai vakuuteltua auton olevan teknisesti ja visuaalisesti hyvässä kunnossa niin alettiin avovaimon kanssa suunnitella yhdistettyä autonhaku/lomareissua Eurooppaan.
No, viikon reissu heitettiin vapun aikoihin ja tuliaisena tuotiin TÄMMÖINEN (Eli siis Golf Gti G60 -90).
Btw, Kuka arvaa mistä kuva on otettu :)?
Auto on siis suhteellisen orkkiskuntoinen 3-ovinen g60, ilman mitään ihmeellisyyksiä varusteluissa.
No, kattoluukku löytyy, mutta kaipa näissä on kaikissa.
Värinä metallimusta (la9v) ja ainakin itse olen kovasti tykästynyt tuohon väriin.
Autolle tähänmennessä tehty perushuoltoja:
kaikki nesteet vaihdettu ja muutama metri ali(yli)paineletkuja konehuoneeseen. Myöskin hihnoja uusittu, jakohihnan kimppuun pitäisi vielä käydä kunhan nyt saisi aikaiseksi..
Ainiin, autometerin ahtopaine mittarin laitoin tuossa jokunen aika sitten.
VANTEETkin tuli vaihdettua enemmän omaa silmää miellyttävään ja alustaa ruuvasin myös korkeanpaikankammoisena hitusen lähemmäs maata.(joo, onse vielä aika korkea)
TÄSSÄ vielä kuva autosta tällähetkellä.
SISUSTA näyttää tältä ja pannuhuone tältä
Mitään erityistä ei autoon ole suunnitteilla;
-alustapäivitystä, tehoa , madallusta + vannejumppaa lienee tulossa.
-Muutamia pieniä yksityiskohtia olisi tarkoitus korjata alkuperäisempään suuntaan( esim alkuperäinen ratti on etsinnässä)
Tarkoitus pitää auto ihan kesä/harrastepirssinä joka ei säikähdä ratakäyttöäkään..
Viimeksi muokannut samza, 17.10.2014 8:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
^kai noihin on ollut saatavissa jos jonkinmoista ruoria, mutta lähinnä nahkapintaista alkuperäismallista etsiskelen.
Ja ei tosiaan ole tulossa isompia vanteita, ehkä tuuman pienempään, mutta kunhan katsellaan :)
Battery: jokos se sun g60 koska liikkuu? vois olla mukava käydä kokeilee.. sais jotain vertailupohjaa tohon omaan
Ja ei tosiaan ole tulossa isompia vanteita, ehkä tuuman pienempään, mutta kunhan katsellaan :)
Battery: jokos se sun g60 koska liikkuu? vois olla mukava käydä kokeilee.. sais jotain vertailupohjaa tohon omaan
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Hienossa kunnossa on kyllä, tuli BIFfissä jonkun verran tutkiskeltua :)
Ootko vielä päässy kilpiä sovitteleman?
Vähän vois lisätä ilmaa renkaaseen :D http://koti.mbnet.fi/samza/temp/d90.jpg vai hämääkö kuva
Ootko vielä päässy kilpiä sovitteleman?
Vähän vois lisätä ilmaa renkaaseen :D http://koti.mbnet.fi/samza/temp/d90.jpg vai hämääkö kuva
Tänään tuli vaihdettua jakohihna, joka osoittautuikin aikaavieväksi hommaksi. Kampiakselin ja vesipumpun hihnapyörien pultit ei meinanneet luovuttaa helpolla, mutta työvoitto tuli otettua :)
Samalla vaihdoin uudet kiristinrullat ja uuden moniurahihnan. Pientä luistamisongelmaa esiintyi vanhalla hihnalla..
Reissussa rähjääntynyt roikkuva etupuskurin pääty tuli myös korjattua uudella kiinikkeellä.
Uusia vikoja odotellessa ;)
Samalla vaihdoin uudet kiristinrullat ja uuden moniurahihnan. Pientä luistamisongelmaa esiintyi vanhalla hihnalla..
Reissussa rähjääntynyt roikkuva etupuskurin pääty tuli myös korjattua uudella kiinikkeellä.
Uusia vikoja odotellessa ;)
Nuo Volkkarin hihnapyörien pultit ovat kyllä melkoista muovailuvahaa. On ihme jos kaikki saa auki ilman kuusiokolojen pyöristymistä.
Kakkos-Golpero on tällaisena yksinkertaisesti vain niin tyylikäs, ettei siitä oikein keksi mitään sanottavaa. :)
Niin ja Wolfsburgin linna on tuo rakennus tuolla topicin alussa (mikäli se jonkun mieltä vielä askarruttaa).
Kakkos-Golpero on tällaisena yksinkertaisesti vain niin tyylikäs, ettei siitä oikein keksi mitään sanottavaa. :)
Niin ja Wolfsburgin linna on tuo rakennus tuolla topicin alussa (mikäli se jonkun mieltä vielä askarruttaa).
Viimeksi muokannut jii_bee, 5.8.2009 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään oli taas puuhapäivä tallilla. Asentelin tuommoisen kasan puslia etuakselistoon + etuiskunvaimentimien yläpään laakerit .
Ajotuntuma muuttui kyllä kertaheitolla reilusti parempaan suuntaan ja turha vetely katosi. Toisenpuolen yläpään laakeri oli valmista kauraa ja ne uusimalla ylimääräiset kupinat ja muklutukset on tipotiessään, kyllä nyt taas kelpaa..
Näillä eväillä vkonloppuna Kiikalaan, ehkä :)
Ajotuntuma muuttui kyllä kertaheitolla reilusti parempaan suuntaan ja turha vetely katosi. Toisenpuolen yläpään laakeri oli valmista kauraa ja ne uusimalla ylimääräiset kupinat ja muklutukset on tipotiessään, kyllä nyt taas kelpaa..
Näillä eväillä vkonloppuna Kiikalaan, ehkä :)
Kiikalassa tuli piipahdettua lauantaina ja stripille olis vähäsen tehnyt mieli, mutta auton kulkupuoli on muuttunut tässä kesänmittaan hieman aneemiseksi, eli ahtoja ei oikein tahtonut löytyä. Tyydyin siis katselemaan muiden menoa.
Kaikki ahtoputket tuli käytyä silmämääräisesti läpi ja mielessä on ollut että jokohan se samperin G-laderi teki temput.. kun tuli käytyä kiusaamassa radallakin tuota tässä kesällä.
Tänään sitten otin ahtimen irti, tarkoituksena lähettää se huoltoon. Muttamutta, sieltähän se laaderin alta löytyi sitten se vikakin, että mihin ne ahtopaineet karkaa. Kuten kuvasta näkyy, paikka on sen verran mukava, että eipä tuota näe päältä eikä alta, ennenkuin ahdin on otettu edestä pois.
Tuossa vielä sama letku pöydällä.
Papereiden (ja ahtimen pohjaan kaiverretun tekstin) mukaan ahdin on huollettu aika tarkkaan 3 vuotta sitten ja vaikka kilometrejä ei ole kertynyt kuin noin 20tkm, niin ajattelin silti huollattaa ahtimen. Tulihan se nyt irroitettuakin jo tuohon valmiiksi :)
Voipi olla että turhaan, mutta tietääpähän että ei tarvitse ihan kohta siitä asiasta murehtia, toivottavasti.
Niin, uusi ahtoletku pitäisi jostain löytää. Ehdotuksia, suosituksia?
Ja uusi mittarinvaijerikin pitäisi jostain saada. Mites se olikaan, jostain 1,3 kakkiksesta piti käydä?
Kaikki ahtoputket tuli käytyä silmämääräisesti läpi ja mielessä on ollut että jokohan se samperin G-laderi teki temput.. kun tuli käytyä kiusaamassa radallakin tuota tässä kesällä.
Tänään sitten otin ahtimen irti, tarkoituksena lähettää se huoltoon. Muttamutta, sieltähän se laaderin alta löytyi sitten se vikakin, että mihin ne ahtopaineet karkaa. Kuten kuvasta näkyy, paikka on sen verran mukava, että eipä tuota näe päältä eikä alta, ennenkuin ahdin on otettu edestä pois.
Tuossa vielä sama letku pöydällä.
Papereiden (ja ahtimen pohjaan kaiverretun tekstin) mukaan ahdin on huollettu aika tarkkaan 3 vuotta sitten ja vaikka kilometrejä ei ole kertynyt kuin noin 20tkm, niin ajattelin silti huollattaa ahtimen. Tulihan se nyt irroitettuakin jo tuohon valmiiksi :)
Voipi olla että turhaan, mutta tietääpähän että ei tarvitse ihan kohta siitä asiasta murehtia, toivottavasti.
Niin, uusi ahtoletku pitäisi jostain löytää. Ehdotuksia, suosituksia?
Ja uusi mittarinvaijerikin pitäisi jostain saada. Mites se olikaan, jostain 1,3 kakkiksesta piti käydä?
HIgh level-vaijeri nro 01026680 tai 9101002880.
Corron vaijerin pituus 1100mm,golfin 1110mm ja tuo tarvike/korvaava 1020mm.
Alkaa kasvamaan sukupuolielin otsaan.
Edittiä: VUHUU,nyt toimii. Melkoista hienosäätöä. =D Hykkyrälle voin kahvit tarjota joskus. =)
JA tosiaan vaijeri maksoi 19€ ja käy siis Golf/Jetta 1,1-1,3.
Tuossa omaa parin vuoden takaista etsintää. Vaijeri tosiaan huomattavasti lyhyempi mutta yltää justiinsa.
Juu, kiitti Sebastian. tuota juuri etsinkin.
Uutta alkuperäistä vaijeria en näihin enää valitettavasti saa, joten tuo soveltaminen on "pakollista"..
entinen vaijeri ei ole poikki, mutta nopeusviisarin neula vipattaa melkolailla epämiellyttävän näköisesti.
Ahdin lähti tänään huoltoon ja ahtoletku pitäis olla matkalla kotiinpäin, toivottasti sakemanni saa sen ennen lumia tulemaan perille..:)
Kyllä tää tästä:)
Uutta alkuperäistä vaijeria en näihin enää valitettavasti saa, joten tuo soveltaminen on "pakollista"..
entinen vaijeri ei ole poikki, mutta nopeusviisarin neula vipattaa melkolailla epämiellyttävän näköisesti.
Ahdin lähti tänään huoltoon ja ahtoletku pitäis olla matkalla kotiinpäin, toivottasti sakemanni saa sen ennen lumia tulemaan perille..:)
Kyllä tää tästä:)
Niin taitaakin olla, että ebay kauppiaalla on menny ameriikan mallin letkut sekasin... Toi euroletku (iso välijäähy) paketti onkin pirusti kalliimpi. Tälläset kävis sinne?
Nonnii, auto tuli kasattua. Tuntuis pelittävän nyt niinkuin kuuluukin. G-laaderissa ei ollut kylläkään mitään sanomista, mutta onpahan nyt huollettu sitten sekin. Eli "huoltohistoria" piti siltäkin osin paikkaansa.
Pitänee nyt seuraava tankillinen ajaa kumminkin varovasti, vähän niinkuin sisäänajoa ahtimelle..
Tuossa vielä kuva autosta tälläerää. Näillä mennään nyt tää loppusyksy :)
Pitänee nyt seuraava tankillinen ajaa kumminkin varovasti, vähän niinkuin sisäänajoa ahtimelle..
Tuossa vielä kuva autosta tälläerää. Näillä mennään nyt tää loppusyksy :)
jonkinverran alle 300 oli verot.
Joo-o, kiitoskiitos:) Jostain sieltä asti ne varmaan tuota veropäätöstä tullissa kyselivät,
meni nimittäin melkotarkkaan se 3kk että oli kilvet autossa :D
Jak3:
Hienohan se on, oikein "lapin autokin" :D
Joo-o, kiitoskiitos:) Jostain sieltä asti ne varmaan tuota veropäätöstä tullissa kyselivät,
meni nimittäin melkotarkkaan se 3kk että oli kilvet autossa :D
Viimeksi muokannut samza, 11.9.2009 6:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taitaa olla kohtapuoleen aika saatella golffi talviunille.
Käytin autoa kuitenkin rullilla viikon loppupuolella: Tuloksena 189hp & 270nm, melko odotettavissa olevat lukemat noille perusvirityksille.
No näillä mennään nyt tälläerää.
Käytin autoa kuitenkin rullilla viikon loppupuolella: Tuloksena 189hp & 270nm, melko odotettavissa olevat lukemat noille perusvirityksille.
No näillä mennään nyt tälläerää.
Viimeksi muokannut samza, 18.10.2009 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 20
- Liittynyt: 1.10.2009 18:34
Noniin.
Pääsiäisen ja hyvien ilmojen kunniaksi tuli kaivettua auto talvisäilöstä. Katsastussetäkin antoi taas vuoden ajoaikaa niin mikäs tässä taas kesää kohti ajellessa :)
Autoon ei talven aikana varsinaisesti muutoksia tullut, mitä nyt tuo alkuperäinen punaraitamaski löysi tiensä keulalle.
Kuskinpuolen sumuvalon toimimattomuutta ihmettelin tuossa ennen katsastusta ja pienoisen teippiviritelmän löysin sieltä. Sumuvalon pohja on jossainvaiheessa ottanut itseensä ja haljennut. Eli jos joltain löytyy ehjä tilalle niin saa tarjota.
Tuossa vielä kuvatus tämänhetken luukista, välikausirenkailla siis mennään ja rekisteriotteeseen merkityssä korkeudessa ;)
Pääsiäisen ja hyvien ilmojen kunniaksi tuli kaivettua auto talvisäilöstä. Katsastussetäkin antoi taas vuoden ajoaikaa niin mikäs tässä taas kesää kohti ajellessa :)
Autoon ei talven aikana varsinaisesti muutoksia tullut, mitä nyt tuo alkuperäinen punaraitamaski löysi tiensä keulalle.
Kuskinpuolen sumuvalon toimimattomuutta ihmettelin tuossa ennen katsastusta ja pienoisen teippiviritelmän löysin sieltä. Sumuvalon pohja on jossainvaiheessa ottanut itseensä ja haljennut. Eli jos joltain löytyy ehjä tilalle niin saa tarjota.
Tuossa vielä kuvatus tämänhetken luukista, välikausirenkailla siis mennään ja rekisteriotteeseen merkityssä korkeudessa ;)
Tänään oli senverran joutoaikaa ja kun varastoon piti saada lisää tilaa, laittelin autoon kesärenkaat alle.
Tuli talven aikana entisöityä autoon kuuluvat alkuperäiset vanteet uuteen uskoon. Eli BBS RM 012 ja kokona nykyään edessä 8x15 ja takana 8,5x15. Renkaat 195/45.
Niitä kuvia :) plop , plop , plip , plop ..ja yks vielä
Venttiilinhatut puuttuu vielä, mutta eiköhän ne huomenna jostain kaupasta löydy. Madallustakin pitää vielä hitusen hienosäätää.. eiköhän tämä tästä :)
Tuli talven aikana entisöityä autoon kuuluvat alkuperäiset vanteet uuteen uskoon. Eli BBS RM 012 ja kokona nykyään edessä 8x15 ja takana 8,5x15. Renkaat 195/45.
Niitä kuvia :) plop , plop , plip , plop ..ja yks vielä
Venttiilinhatut puuttuu vielä, mutta eiköhän ne huomenna jostain kaupasta löydy. Madallustakin pitää vielä hitusen hienosäätää.. eiköhän tämä tästä :)
Kiitoksia kommenteista, kyllähän tuo alkaa pikkuhiljaa omaakin silmää miellyttämään. Vähän jäi mietityttämään että olisko nuo vanteen keskiöt pitänyt maalauttaa, mutta kun en osannut väriä päättää, niin jäivät tuommoiseksi tälläerää.
Takapäätä on vähän huono laskea, ellei noita kaaria tuosta ala muokkaamaan, vielä tosiaan ovat ihan tehtaan jäljiltä. Hieman ylös se nyt jäi. Edessä olisi kyllä tilaa..
Takapäätä on vähän huono laskea, ellei noita kaaria tuosta ala muokkaamaan, vielä tosiaan ovat ihan tehtaan jäljiltä. Hieman ylös se nyt jäi. Edessä olisi kyllä tilaa..
-
- -
- Viestit: 266
- Liittynyt: 3.3.2006 18:43
Noniin, päivitellään vähäsen tätäkin
Viimekesä meni kaikenmaailman kiireissä ja harrastelu jäi hieman vähemmälle, tuli kuitenkin ajeltua mm Kaliksessa ja Kiikalassakin syksyllä pyörähdettyä. Auto pelasi niinkuin kuuluukin, eli moitteetta.
Keväällä auto tuli otettua ajoon ja mittariin tullutkin jo muutama tuhat tänä keväänä kun auto on toimittanut tilapäisesti käyttöauton virkaa kesärengaskaudesta lähtien.
Pieniä teknisiä ongelmia ollut, mutta auto toimii taas hienosti tälläerää
Mitään ihmeempiä muutoksia ei talven aikana tullut tehtyä, sinkkuvalomaskia kokeilin keväällä, mutta palasin tuohon orkkis punaraitaan. Kromimerkki keulaan ja alumiiniset bbs mutterit kuitenkin löysivät tiensä paikalleen. Noista alumuttereista voi tietty olla montaa mieltä, mutta kun noi alkuperäiset muoviset olivat aika heikossa kunnossa ja Ripalla sattui olemaan nuo jouten niin tuossa ne nyt on :)
tässä vielä yleiskuva tälläerää:
sitten asiaan; takapuskurin oikea kulma näyttää tältä, mitäs tolle vois tehdä?
Kokeiltu kuumailmapuhallinta, erinäisiä puskurinhoiva-aineita mutta turhaan..
Viimekesä meni kaikenmaailman kiireissä ja harrastelu jäi hieman vähemmälle, tuli kuitenkin ajeltua mm Kaliksessa ja Kiikalassakin syksyllä pyörähdettyä. Auto pelasi niinkuin kuuluukin, eli moitteetta.
Keväällä auto tuli otettua ajoon ja mittariin tullutkin jo muutama tuhat tänä keväänä kun auto on toimittanut tilapäisesti käyttöauton virkaa kesärengaskaudesta lähtien.
Pieniä teknisiä ongelmia ollut, mutta auto toimii taas hienosti tälläerää
Mitään ihmeempiä muutoksia ei talven aikana tullut tehtyä, sinkkuvalomaskia kokeilin keväällä, mutta palasin tuohon orkkis punaraitaan. Kromimerkki keulaan ja alumiiniset bbs mutterit kuitenkin löysivät tiensä paikalleen. Noista alumuttereista voi tietty olla montaa mieltä, mutta kun noi alkuperäiset muoviset olivat aika heikossa kunnossa ja Ripalla sattui olemaan nuo jouten niin tuossa ne nyt on :)
tässä vielä yleiskuva tälläerää:
sitten asiaan; takapuskurin oikea kulma näyttää tältä, mitäs tolle vois tehdä?
Kokeiltu kuumailmapuhallinta, erinäisiä puskurinhoiva-aineita mutta turhaan..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tää on kyl aika siisti!
Kuvasta vähän pistää silmään oven kahva ja sivuvilkku. Ja ihan ihan vähän tästä tulee mieleen että on mökiltä tultu ja on halkoja tavaratila täynnä, muttei pahasti. On niitä täällä pahempiakin nähty. Ehkä joku varovainen 10...15 mm ylöspäin niin tulisi se tasapainoisuus erikoisuuden tilalle. Muuten tää tarvis sellaiset DTM-kaarimodifikaatiot että pysyy visuaalisuus kasassa.
Onko maalipinta alkuperäinen vai hyvin ehostettu? Mulla on vaikeuksia saada Toronado Rot näyttämään edes siedettävältä. :D
Edit: Ja sit maskista erikoismerkki pois ja listoihin "GT"-merkit niin tulis sellainen Discreet juttu, You know? Mulla on vielä GTI-merkit, mutta oon pitkään ajatellu että pitäis vaihtaa. Eii oo vaan saanu aikaiseksi. Maksaakin varmaan vitosen :)
Kuvasta vähän pistää silmään oven kahva ja sivuvilkku. Ja ihan ihan vähän tästä tulee mieleen että on mökiltä tultu ja on halkoja tavaratila täynnä, muttei pahasti. On niitä täällä pahempiakin nähty. Ehkä joku varovainen 10...15 mm ylöspäin niin tulisi se tasapainoisuus erikoisuuden tilalle. Muuten tää tarvis sellaiset DTM-kaarimodifikaatiot että pysyy visuaalisuus kasassa.
Onko maalipinta alkuperäinen vai hyvin ehostettu? Mulla on vaikeuksia saada Toronado Rot näyttämään edes siedettävältä. :D
Edit: Ja sit maskista erikoismerkki pois ja listoihin "GT"-merkit niin tulis sellainen Discreet juttu, You know? Mulla on vielä GTI-merkit, mutta oon pitkään ajatellu että pitäis vaihtaa. Eii oo vaan saanu aikaiseksi. Maksaakin varmaan vitosen :)
Kokeilin tuohon puskurivaivaan jarrunestettä. Ensin ei tapahtunut mitään, mutta pikkuhiljaa neste alkoi vaikuttaa ja tuo harmaa shaisse pehmeni ja sain sitä mekaanisesti kaapimalla irtoamaan pinnasta aika hyvin.
Eli tuo harmaa oli jotain ylimääräistä pölyä tms mikä ilmeisesti bensan kanssa muhinut tuossa vuosia.
Kun sain putsattua pahimmat pois niin sen jälkeen kuumailmapuhallinta ja tuostahan tuli ihan siedettävä. Pitää kuvaa laittaa illalla jos muistaa.
Niin, taisihan tuolla jossain olla mainittu että on tämä maalattu jossainvaiheessa elämää uudelleen, mutta ei suomessa ollessaan. Aika hyvän tuosta maalipinnasta sai claybar + koneellinen vahaus käsittelyllä.
Kiva kyllä tuo metallimusta (Brilliantschwarz, LA9V) värinä, tykkään.
Mitäs Jormalainen meinas sivuvilkuille ja ovenkaffoille :)?
Sivuvilkut on aika huonot, tars jostaki löytää enempi oemit valkeet. Ovenkahvojen kromilista mielestäni parempi kun musta muovinen. Molempia löytyy kyllä kotoa.
Porkkanavilkut ois hyvät?
Ja tota merkkihommaa on tullut mietittyy, välillä tullut ajeltuakin ilman noita "G60" lätkiä. Ne "gt" vois mennäkin, ihan cl:ää tästä ei ehken saa uskottavasti :)
Eli tuo harmaa oli jotain ylimääräistä pölyä tms mikä ilmeisesti bensan kanssa muhinut tuossa vuosia.
Kun sain putsattua pahimmat pois niin sen jälkeen kuumailmapuhallinta ja tuostahan tuli ihan siedettävä. Pitää kuvaa laittaa illalla jos muistaa.
Niin, taisihan tuolla jossain olla mainittu että on tämä maalattu jossainvaiheessa elämää uudelleen, mutta ei suomessa ollessaan. Aika hyvän tuosta maalipinnasta sai claybar + koneellinen vahaus käsittelyllä.
Kiva kyllä tuo metallimusta (Brilliantschwarz, LA9V) värinä, tykkään.
Mitäs Jormalainen meinas sivuvilkuille ja ovenkaffoille :)?
Sivuvilkut on aika huonot, tars jostaki löytää enempi oemit valkeet. Ovenkahvojen kromilista mielestäni parempi kun musta muovinen. Molempia löytyy kyllä kotoa.
Porkkanavilkut ois hyvät?
Ja tota merkkihommaa on tullut mietittyy, välillä tullut ajeltuakin ilman noita "G60" lätkiä. Ne "gt" vois mennäkin, ihan cl:ää tästä ei ehken saa uskottavasti :)
Sivuvilkut on aika huonot, tars jostaki löytää enempi oemit valkeet.
Bilteman valkoisissa on vastaavanlainen oranssi linssi kuin esim. Golf III vilkuissa. Ovat ainakin omaan silmään enemmän "OEMit" kuin valkoiset oransilla polttimolla (nämä ovat niitä tosi tärkeitä juttuja :D ).
In.Pron tummat puskuri- ja sivuvilkut ovat myös hyvä valinta isopuskuri-kakkikseen.
Viimeksi muokannut jii_bee, 2.6.2011 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reilu vuosi vierähtänyt viimekerrasta, kai tätäkin vois päivitellä ettei hautaudu ihan unholaan:)
Viimekesä vaan ajeltiin ja auto toimi oikein mukavasti kaikinpuolin, pientä puoltamista kiihdytyksissä/jarrutuksissa lukuunottamatta. Syksyllä auto talvisäilöön ja kun viimein sai sen omaan talliin niin pitihän sitä käydä hieman säätämään.
Talven aikana autoon tuli vaihdeltua uudet alapallot + raidetangon päät ja kas kummaa sieltä jostainhan se syy kiihdytyksissä/jarrutuksissa puoltamiseen sitten löytyi, vaikkei katsuri noista vanhoista koskaan mitään vikaa löytänytkään.
Siinä roplatessa tuli sitten rikottua toiselta puolelta abs-anturi ja sekin on nyt uutta.
Samalla vaivalla kun konepeltiä joutui raottamaan niin pitihän sitä sinnekin pikkuisen huomiota antaa.
Pikkuhiljaa vuosien aikana tullut kerättyä pientä viripalikkaa koneeseen, siinä toivossa että jospa tuohon vaikka kansiremonttia pääsisi tekemään.
Vanha sanontahan on että ehjää ei pidä alkaa korjaamaan, mutta aloin nyt kumminkin :)
Eli kansi auki ja koneeseen tuli schrickin nokkakeppi, säädettävä nokkapyörä, uudet nostajat yms pientä. Pakosarjakin vaihtui supersprintin tekeleeseen. Jakohihna tuli uusittua myös, vaikkei entisellä ollut paljoakaan ajettu.
Autoon nyt ajossa, pientä säätämistä vielä sytytyksen ja nokan kanssa, mutta eiköhän tuohon asetukset löydy kesänmittaan :)
Sisällekin on jotain uutta ilmestynyt; hieman topakammat penkit ja vähän tuoreempi ratti.
Näillä muutoksilla tämä kesä nyt ainakin.
Viimekesä vaan ajeltiin ja auto toimi oikein mukavasti kaikinpuolin, pientä puoltamista kiihdytyksissä/jarrutuksissa lukuunottamatta. Syksyllä auto talvisäilöön ja kun viimein sai sen omaan talliin niin pitihän sitä käydä hieman säätämään.
Talven aikana autoon tuli vaihdeltua uudet alapallot + raidetangon päät ja kas kummaa sieltä jostainhan se syy kiihdytyksissä/jarrutuksissa puoltamiseen sitten löytyi, vaikkei katsuri noista vanhoista koskaan mitään vikaa löytänytkään.
Siinä roplatessa tuli sitten rikottua toiselta puolelta abs-anturi ja sekin on nyt uutta.
Samalla vaivalla kun konepeltiä joutui raottamaan niin pitihän sitä sinnekin pikkuisen huomiota antaa.
Pikkuhiljaa vuosien aikana tullut kerättyä pientä viripalikkaa koneeseen, siinä toivossa että jospa tuohon vaikka kansiremonttia pääsisi tekemään.
Vanha sanontahan on että ehjää ei pidä alkaa korjaamaan, mutta aloin nyt kumminkin :)
Eli kansi auki ja koneeseen tuli schrickin nokkakeppi, säädettävä nokkapyörä, uudet nostajat yms pientä. Pakosarjakin vaihtui supersprintin tekeleeseen. Jakohihna tuli uusittua myös, vaikkei entisellä ollut paljoakaan ajettu.
Autoon nyt ajossa, pientä säätämistä vielä sytytyksen ja nokan kanssa, mutta eiköhän tuohon asetukset löydy kesänmittaan :)
Sisällekin on jotain uutta ilmestynyt; hieman topakammat penkit ja vähän tuoreempi ratti.
Näillä muutoksilla tämä kesä nyt ainakin.
Perusvirithän tuossa on ollu jo vaikka kuinka kauan, eli ohjelma ja pienempi ahdinpyörä. Niin ja se ilmanottotötterö on pois mikä tulee sinne putsarin pohjaan. Sen voisin ostaa jos jollakulla olis myydä?
Jabbasportin tarra on tuossa siitä syystä, että autoa (ja ahdinta) on joskus huollettu kyseisessä pajassa enkä oo raaputellu sitä pois kun on aika tiukassa.
Jabbasportin tarra on tuossa siitä syystä, että autoa (ja ahdinta) on joskus huollettu kyseisessä pajassa enkä oo raaputellu sitä pois kun on aika tiukassa.
Kesä taas ajeltu, kai tänne vois kirjoitella kun jotain tullut tuon auton kanssa touhuttuakin kesänmittaan.
Kansiremontin yhteydessä vaihtunut nokka yms kilkkeet tekivät moottorista hiukan yläkireän (vetoja tarjolla n7000 asti) joten tilaukseen piti laitella SNS:ltä speksien mukaan uusi ohjelma, nyt rajoitin 7500 kun entisessä se oli 6500 kohdilla. Toimii hyvin :)
Tukivarsien puslat tuli joskus aikoinaan vaihdettua power flexeihin, mutta en ole ollut oikein tyytyväinen auton etupään käyttäytymiseen, uraherkkyyttä ja vetelyä riitti.
Nyt tuli vaihdettua etupään takimmainen pusla orkkis kokokumiseen (audi TT:stä) ja ei ainakaan huonommaksi mennyt. Täällä ei kyllä kovin kehuttavaa sanottavaa noista uretaaneista ole, harmi kun ei tullut kuvaa otettua 3 kesää ajetusta urtsikkapuslasta, aika huonona oli toinen.
Alatukivarren toinen etupusla menikin jo ensimmäisenä kesänä, mutta sen sai onneksi uuden takuuseen..
Juu ja alustakin vaihtui loppukesästä FK:n korkeus/jäykkyyssäädettävään Königsporttiin, alkoi tympimään tuo Jommilaisen natina ja pompotus. Eron muuten huomasi tässäkin tapauksessa..
Auto alkaa siis kaikinpuolin olla ihan ajettava :)
Tulevana talvena jos taka-akselille saisi uudet puslat vaihdeltua..
Jooniin, sitä olen tässä tuuminut kun vedättää isoille kierroksille niin tiputtaa ahtopaineita jossain 5500 jälkeen n0,2bar, mutta kun nyppää isv:n plugin irti niin pitää maksimipaineet rajoittajalle asti ihan nätisti. Naku-anturi tulikin jo uusittua, mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan.. ideoita :)? Tosin.. tommoinen se oli entiselläkin softalla ja ollut sen 4 vuotta mitä tämän auton kanssa tullut leikittyä.
Kansiremontin yhteydessä vaihtunut nokka yms kilkkeet tekivät moottorista hiukan yläkireän (vetoja tarjolla n7000 asti) joten tilaukseen piti laitella SNS:ltä speksien mukaan uusi ohjelma, nyt rajoitin 7500 kun entisessä se oli 6500 kohdilla. Toimii hyvin :)
Tukivarsien puslat tuli joskus aikoinaan vaihdettua power flexeihin, mutta en ole ollut oikein tyytyväinen auton etupään käyttäytymiseen, uraherkkyyttä ja vetelyä riitti.
Nyt tuli vaihdettua etupään takimmainen pusla orkkis kokokumiseen (audi TT:stä) ja ei ainakaan huonommaksi mennyt. Täällä ei kyllä kovin kehuttavaa sanottavaa noista uretaaneista ole, harmi kun ei tullut kuvaa otettua 3 kesää ajetusta urtsikkapuslasta, aika huonona oli toinen.
Alatukivarren toinen etupusla menikin jo ensimmäisenä kesänä, mutta sen sai onneksi uuden takuuseen..
Juu ja alustakin vaihtui loppukesästä FK:n korkeus/jäykkyyssäädettävään Königsporttiin, alkoi tympimään tuo Jommilaisen natina ja pompotus. Eron muuten huomasi tässäkin tapauksessa..
Auto alkaa siis kaikinpuolin olla ihan ajettava :)
Tulevana talvena jos taka-akselille saisi uudet puslat vaihdeltua..
Jooniin, sitä olen tässä tuuminut kun vedättää isoille kierroksille niin tiputtaa ahtopaineita jossain 5500 jälkeen n0,2bar, mutta kun nyppää isv:n plugin irti niin pitää maksimipaineet rajoittajalle asti ihan nätisti. Naku-anturi tulikin jo uusittua, mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan.. ideoita :)? Tosin.. tommoinen se oli entiselläkin softalla ja ollut sen 4 vuotta mitä tämän auton kanssa tullut leikittyä.
Joo no onhan se nyt ihan siedettävä imuääniltään, eli hiljeni kummasti.
Pakoputkikin kun on vakio niin tää kuullostaa ihan vakiolle muutenkin(kai), mikä onkin koko homman tarkoitus ;)
Isv:n re-route on toteutuslistalla, kunhan vaan saisin sen jotenkin tehtyä niin, että se näyttäisi mahdollisimman OEMille
Pakoputkikin kun on vakio niin tää kuullostaa ihan vakiolle muutenkin(kai), mikä onkin koko homman tarkoitus ;)
Isv:n re-route on toteutuslistalla, kunhan vaan saisin sen jotenkin tehtyä niin, että se näyttäisi mahdollisimman OEMille
Jaa, herätellääs tätäkin.
Talven aikana aika vähän tapahtunut täällä, jotain kuitenkin.
Jarrut tuli hinkattua syksyllä motoparkin reissulla vaihtokuntoon, joten uutta tilalle.
Levyiksi tuli eteen Zimmermanin reikälevyt ja paloiksi Fedoron tekeleet, kyllä nyt pysähtyy. Toivottavasti ei pölise pahemmin noi palat.
Kuviakin otin noista, mutta eipä niitä enää löytynytkään :(
Niin ja isommista vanteista haaveillut jo jonkin aikaa, kun mielestäni noi g:n kaaret ja isot puskurit vaatii sen 16 tuuman pyörän..
Vannebongari Jonen avustuksella löytyi sitten kesän muotivanne lenso replicat koossa 8x16. Tuossa kuva setistä syksyltä. Tarkemmin ottaen kyseessä on siis tuommoiset valssit.
Noitakun pikkuisen ehosti niin sittenhän ne alkoi näyttämään ihan siedettäville. Tuossa vielä toinen räpsy.
Tässä vielä kuva palapelistä ennen kasausta.
Toiseen pariin, eli takavanteisiin hommasin uudet(käytetyt) puolituumaa leveämmät kehät jotka piti siis kanssa kiillotella. Pultit ja venttiilit noihin tuli uudet.
Nyt siis vanteiden mitat 8x16 ja 8,5x16. Eli leveydet samat mitä edellisissä RM:ssä. Vanteille kiepautettiin falkenin 195/40-16 kumit ja lopputulos näyttää sitten tälle.
Ajelaan nyt tämäkesä tässä kuosissa, katellaan mitä seuraavaksi keksitään :)
Talven aikana aika vähän tapahtunut täällä, jotain kuitenkin.
Jarrut tuli hinkattua syksyllä motoparkin reissulla vaihtokuntoon, joten uutta tilalle.
Levyiksi tuli eteen Zimmermanin reikälevyt ja paloiksi Fedoron tekeleet, kyllä nyt pysähtyy. Toivottavasti ei pölise pahemmin noi palat.
Kuviakin otin noista, mutta eipä niitä enää löytynytkään :(
Niin ja isommista vanteista haaveillut jo jonkin aikaa, kun mielestäni noi g:n kaaret ja isot puskurit vaatii sen 16 tuuman pyörän..
Vannebongari Jonen avustuksella löytyi sitten kesän muotivanne lenso replicat koossa 8x16. Tuossa kuva setistä syksyltä. Tarkemmin ottaen kyseessä on siis tuommoiset valssit.
Noitakun pikkuisen ehosti niin sittenhän ne alkoi näyttämään ihan siedettäville. Tuossa vielä toinen räpsy.
Tässä vielä kuva palapelistä ennen kasausta.
Toiseen pariin, eli takavanteisiin hommasin uudet(käytetyt) puolituumaa leveämmät kehät jotka piti siis kanssa kiillotella. Pultit ja venttiilit noihin tuli uudet.
Nyt siis vanteiden mitat 8x16 ja 8,5x16. Eli leveydet samat mitä edellisissä RM:ssä. Vanteille kiepautettiin falkenin 195/40-16 kumit ja lopputulos näyttää sitten tälle.
Ajelaan nyt tämäkesä tässä kuosissa, katellaan mitä seuraavaksi keksitään :)
Viimeksi muokannut samza, 29.1.2015 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
195/45R16 olisi oikea koko.195/40-16
Kaipaa muuten mustaa kahvaa...
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 26.4.2013 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ai, millasia ne on? Meneekö heittämällä?Kaipaa Porschen kahvoja,ei muuta.
Ehkä toi sivuvilkku vois olla joku tumma? Toi ovenkahva on kyllä liian kasaria tollasenaan.
Alustakin näyttää vähän siltä kuin olisi eläkeläiset mökiltä tulossa; auto täynnä polttopuita. Vähän liian länässä ollakseen tasapainoisen näköinen. Joku varovainen 15 mm ylös voisi tehdä terää. Nää on parhaimmillaan lähes alkuperäisessä asussa ja muutokset kannattaa tehdä varoen. Vähän kun naiset pakkaa matkalaukkua; ota mukaan kaikki tarpeellinen ja jätä siitä puolet pois :)
On se vaan hieno. Heti paljo parempi ku optimi vanteen halkaisija. Meikäläisen unelmavanteet oot menny hommaamaan, viititkö paljastaa hintaluokkaa? Jos oikein viittis panostaa, niin toki vois ne olla vieläkin leveämmät, mutta nuo on sopivan herrasmiestyyliset. Ja kerro tarkemmin noista jarruhiluista, itelle pitäs kans laittaa.
Renkaat just hyvät, maavaraa sentti vähemmän ku rumemmalla 195/45 koolla. Ite tykkään että tuo 40 on paljo parempi. Ja tuo on kyllä varsin ryhdikäs, että ei ainakaan korottaa tarvii. Ehkä päinvastoin :)
Ovenkahvoihin voisin ehdottaa samaa modia ku itellä. Takaovien kahvat, joihin mekamismi etuovien kahvoista. Helpot siirtää ja saa lukonreiät pois(toki vaatii kaukokeskuslukon). Kromien tilalle marmorilta mustat muovisuojat, maksaa 2e/kpl ja pinta sama ku kahvassa. On kliinimpi ja ei hyppää silmään. Voin ottaa sulle lähikuvan. Hiposteluun ois ebayssä hiilikuitusta peitelevyä noihin kahvoihin, mutta ainakin itelle tuli semmoset jotka vain levystä leikattu ja teippi takana. Eli ei ollu ihan orkkista vastaavat.
Renkaat just hyvät, maavaraa sentti vähemmän ku rumemmalla 195/45 koolla. Ite tykkään että tuo 40 on paljo parempi. Ja tuo on kyllä varsin ryhdikäs, että ei ainakaan korottaa tarvii. Ehkä päinvastoin :)
Ovenkahvoihin voisin ehdottaa samaa modia ku itellä. Takaovien kahvat, joihin mekamismi etuovien kahvoista. Helpot siirtää ja saa lukonreiät pois(toki vaatii kaukokeskuslukon). Kromien tilalle marmorilta mustat muovisuojat, maksaa 2e/kpl ja pinta sama ku kahvassa. On kliinimpi ja ei hyppää silmään. Voin ottaa sulle lähikuvan. Hiposteluun ois ebayssä hiilikuitusta peitelevyä noihin kahvoihin, mutta ainakin itelle tuli semmoset jotka vain levystä leikattu ja teippi takana. Eli ei ollu ihan orkkista vastaavat.
Tää on ihan törkeen hieno! Itse en nopealla vilkaisulla muuttaisi mitään,
kahvan "kromitkin" sopii omasta mielestä vilkkujen ja vanteiden värimaailmaan mainiosti.
OT. Pekalle; itse laittasin ysille mielummin 215/35:n. Tässä itsellä 205/40-R16. /OT.
edit. Mä nyt oon vaan tämmönen, mutta tietysti sisustaan vois nahkaa hommata?
kahvan "kromitkin" sopii omasta mielestä vilkkujen ja vanteiden värimaailmaan mainiosti.
OT. Pekalle; itse laittasin ysille mielummin 215/35:n. Tässä itsellä 205/40-R16. /OT.
edit. Mä nyt oon vaan tämmönen, mutta tietysti sisustaan vois nahkaa hommata?
Ai, millasia ne on?
Ne on tällaset.
Alumiiniset kahvat,kiillotettuna menee hienosti ykköskoriseen,mustana parempi tollaiseen isopuskuri kakkosgolffiin.
Oho, täällähän on kovasti kehuttu, no kiitoskiitos!
Kyllä se omaakin silmää miellyttää, toki alempanahan se saisi vähäsen mennä, mutta ei noilla et-lukemilla oikein alemmas pääse. Edessä siis et10 ja takana et4.
Kai tossa mun kuvakansiossa jotain takarengaskuvia Pekalle on, esim täsä? Mut siis mielummin 9:lle se 215/35 kumi, mikäli mahtuu muuten. Se venyy kyllä nätisti ysille.
Vanteet tuli ostettua ihan suomesta nettivaraosasta ja tulihan niistä maksettua varsin reilusti kuntoon nähden.. Piti olla vaan yksi etukehä solmussa mutta olihan niissä sitten vähän muutakin.. Pari käytettyä kehää, uudet pultit ja venttiilit yms pientä niin äkkiä se hinta kohoaa reilusti nelinumeroisiin summiin..
Voishan nuo tietty leveämmätkin olla, jos jostain löytäis järkihintaan leveitä TAKApuolen kannuja niin vois olla kiinnostusta :) leveät etulipit kun ei ole oikein olleet muotia maailmalla aikoihin.
Porssekaffat taitaa olla luokkaa +200eur pari? juuei raaski :)
Mulla on noita mustia läpyköitä tuossa, pitää koittaa, mutta tykkään kyllä kun on vähän kiiltävää.
Ja vilkuthan oli joo tämän ajokauden uutuus tässä, eli tuommoiset ebay ostokset. Ovat siis MVH:n tekeleet. Taisivat olla vähän hutiostokset, eli vilkkujen metsästys jatkuu..
Ja jarrut, siis levyiksi tuli zimmermanin 280mm reikälevyt ja palat siis Fedoron DS2500.
entiset jarrut oli siis tosiaan tässä kunnossa :) Mut ei se mitä, autot tykkää että niillä ajetaan.
Taakse tuli vain uudet boschin palat.
Mielenkiintoinen huomio muuten että -90 kakkiksessa ja -04 passatissa on tismalleen sama jarrupala takana :)
Kyllä se omaakin silmää miellyttää, toki alempanahan se saisi vähäsen mennä, mutta ei noilla et-lukemilla oikein alemmas pääse. Edessä siis et10 ja takana et4.
Kai tossa mun kuvakansiossa jotain takarengaskuvia Pekalle on, esim täsä? Mut siis mielummin 9:lle se 215/35 kumi, mikäli mahtuu muuten. Se venyy kyllä nätisti ysille.
Vanteet tuli ostettua ihan suomesta nettivaraosasta ja tulihan niistä maksettua varsin reilusti kuntoon nähden.. Piti olla vaan yksi etukehä solmussa mutta olihan niissä sitten vähän muutakin.. Pari käytettyä kehää, uudet pultit ja venttiilit yms pientä niin äkkiä se hinta kohoaa reilusti nelinumeroisiin summiin..
Voishan nuo tietty leveämmätkin olla, jos jostain löytäis järkihintaan leveitä TAKApuolen kannuja niin vois olla kiinnostusta :) leveät etulipit kun ei ole oikein olleet muotia maailmalla aikoihin.
Porssekaffat taitaa olla luokkaa +200eur pari? juuei raaski :)
Mulla on noita mustia läpyköitä tuossa, pitää koittaa, mutta tykkään kyllä kun on vähän kiiltävää.
Ja vilkuthan oli joo tämän ajokauden uutuus tässä, eli tuommoiset ebay ostokset. Ovat siis MVH:n tekeleet. Taisivat olla vähän hutiostokset, eli vilkkujen metsästys jatkuu..
Ja jarrut, siis levyiksi tuli zimmermanin 280mm reikälevyt ja palat siis Fedoron DS2500.
entiset jarrut oli siis tosiaan tässä kunnossa :) Mut ei se mitä, autot tykkää että niillä ajetaan.
Taakse tuli vain uudet boschin palat.
Mielenkiintoinen huomio muuten että -90 kakkiksessa ja -04 passatissa on tismalleen sama jarrupala takana :)
Viimeksi muokannut samza, 27.4.2013 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa