ViestiKirjoittaja Ertzi » 15.8.2009 3:19
Kävipä hauskasti tossa AC-Turun kanssa.
Auto vietiin virhekorjattavaksi viime maanantaina aamusta. Siinä teipattiin kohdat missä oli vikaa minun mielestä ollut. Pienet lakka lohkeamat kummassakin ovessa, sekä harmaata jotain maalipinnassa oikean takapikku ikkunan yläpuolella. Toki sitten itse maalauksen virheet oli ne roskat pinnassa, takapuskuri maalattu siitä saumasta kiinni sekä tivisteen edessä aika röpöllistä pintaa.
Saatiin vara-auto. Muija läks vara-autolla joka oli hertzin lähinnä vastaava kuin meidän auto, eli BMW 320d manuaali (just joo :D), töihin PK-suuntaan. Korjaamo päällikko sanoi että ei tarvi tankata. Omasta mielestä ihan hieno hommeli toikin.
Pääsin sitten kotia takas itsekin koisimaan kun lomalla olin. Joskus siinä sitten olisko ollut 11-12 aikaan soitteli korjaamo päällikkö. "jos he nyt nää kaikki korjaa niin heidän tarvis maalata miltein koko auto uusiksi", sieltä tuli sitten aika paljon kaikkea lässytystä asiasta ja vähä ohikin. Loppu rupeama oli että:"onko mahdollista että voisimme ostaa teidän tyytyväisyyden, kun en usko että me ihan helposti saadaan tätä autoa ikinä teille kelpaavaan kuntoon". Siihen jo totesin heti että juu se kuulostaa parammalta kuin että maalaatte koko autoa. Lopulta sopimus oli että 500€ käteen, he puleeraavat sen maalatun pinnan kuntoon. Omasta mielestä ihan OK, kun ne muut virheet on niin pieniä jotta koko ovenkin maalaaminen aika älytöntä.
Simmosta täl kertaa :)
Tarvis katsastaa muuten TT, onko levityspalat laittomat suomessa? Olis edessä 2kpl ja takana 1kpl. Paksuutta edes ole mitannut mutta tietysti just sen verran piti pistää jotta ei osu vanne satuloihin, edessä luokkaa 3-4cm ja takana puolet siitä :)