Quaife-torsen kimppatilaus ?
Valvoja: ffp jäsenet
Quaife-torsen kimppatilaus ?
Kiinnostaako porukkaa kimppatilata Quaifen torsen-lukkoja etu- ja/tai taka-akselille? Tuollahan saadaan pito juurikin sille pitävälle pyörälle, yleensä siis ulkokaarteen puolelle.
Mikäli tilaukseen saadaan yli 20 kpl niin hinnat asettuvat tälle tasolle (sis. rahdin mulle asti sekä alv22%, vaihteistokoodit viitteellisiä):
- Pitkittäiskoneiset audit (012, 016, 01E) (QDF4Q, 6Q, 8Q) 980eur per akseli
- Poikittaiskoneiset etuvedot (02J, 02M) (QDF10R, 13R, 16R) 750eur
- Poikirtaiskoneiset etuvedot (020, 02A) 695eur
- Poikittaiskoneiset nelivedot (02M 121C) (QDF10R) 830 eur
audiclubin jäsenille noista hinnoista ennakkotilaajille -5%
Mikäli sitovia osallistujia ei saada tarpeeksi tarkoittaa se noin 15% korkeampaa hintaa.
Myös muihin merkkeihin järjestyy. Täältä voi katsoa lisää http://www.quaife.co.uk/shop_category.c ... ry_id/1274
Tavoitteena saada homma noin kuukaudessa kasaan. Päivittelen tänne väliaikatietoja. Mikäli olet vakavissasi kiinnostunut ja raha moiseen olisi olemassa niin pistä postia.
[email protected]
Mikäli tilaukseen saadaan yli 20 kpl niin hinnat asettuvat tälle tasolle (sis. rahdin mulle asti sekä alv22%, vaihteistokoodit viitteellisiä):
- Pitkittäiskoneiset audit (012, 016, 01E) (QDF4Q, 6Q, 8Q) 980eur per akseli
- Poikittaiskoneiset etuvedot (02J, 02M) (QDF10R, 13R, 16R) 750eur
- Poikirtaiskoneiset etuvedot (020, 02A) 695eur
- Poikittaiskoneiset nelivedot (02M 121C) (QDF10R) 830 eur
audiclubin jäsenille noista hinnoista ennakkotilaajille -5%
Mikäli sitovia osallistujia ei saada tarpeeksi tarkoittaa se noin 15% korkeampaa hintaa.
Myös muihin merkkeihin järjestyy. Täältä voi katsoa lisää http://www.quaife.co.uk/shop_category.c ... ry_id/1274
Tavoitteena saada homma noin kuukaudessa kasaan. Päivittelen tänne väliaikatietoja. Mikäli olet vakavissasi kiinnostunut ja raha moiseen olisi olemassa niin pistä postia.
[email protected]
Kliseinen tai Ei.
Mulla sattuu vaan olemaan kokemusta lukosta etuvetoisessa..
hymiö.
Mulla sattuu vaan olemaan kokemusta lukosta etuvetoisessa..
hymiö.
Viimeksi muokannut Opinions, 12.6.2009 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkohan minulla sitten hävinnyt "tunto persiistä" kun vakioperäkin tuntuu 470tkm ajetussa cordoban laatikossa toimivan vielä ihan mainiosti. Suoraan kiihdyttäessä jos rengas luistaa, tulee kaksi yhtämittaista tummaa raitaa tiehen, myöskin mutkassa alkaa ennemminkin puskemaan suoraan kummankin renkaan luistamisesta kuin että sisempi rengas alkaisi sutimaan.
Onhan tuo Quaife varmasti parempi kyllä, eikä voi väittää etteikö itseäkin kiinnostaisi :)
Onhan tuo Quaife varmasti parempi kyllä, eikä voi väittää etteikö itseäkin kiinnostaisi :)
myöskin mutkassa alkaa ennemminkin puskemaan suoraan kummankin renkaan luistamisesta kuin että sisempi rengas alkaisi sutimaan.
No sepä siinä hauskaa onkin, että kun etuvetoautoon laittaa lukon, niin se kääntyy mutkaan kaasun kanssa eikä puske suoraan.
Tästä alkaa varmaan valtava vastalauseiden ryöppy, muuta niin se vaan on.
Aivan, kokemus kertoo varmaan tässäkin asiassa, itsellä kun sitä ei ole niin paremmuudesta ei ole tietoa. Kyllähän tuo houkuttelevalta kuulostaa jo senkin takia, että hetken päästä pitäisi olla varaosalaatikko tulossa hyllyyn jota voisi sitten mahdollisesti myös parannellakin, tosin ei taida suoraan kiihdytellessä tuosta juuri hyötyä olla, ehkä ennemminkin tuossa mutkatilanteessa niinkuin Rolle mainitsi.
Täytyypä alkaa tarkkailemaan tilannetta -mahdollisesti tuskastua ja tilata lukko :)
Täytyypä alkaa tarkkailemaan tilannetta -mahdollisesti tuskastua ja tilata lukko :)
Kyll tuossa omassa sutii yleensä yks,jokus jopa kaksi mutta neljää rengasta en ole vielä saannut sutimaan joten taitaa olla kuskissa vika.
Tottahan on että lukolla tehdään ihmeitä myös etuveto autossa ja noiden ominaisuudet arkikäytössä ovat parantuneet todella paljon viimeisen 10 vuoden aikana.Joskus aikoinaan kukaan rallikuski ei olisi millään halunnut laittaa lukoa eteen koska oli niin paska ajettava,vaan pakko oli jos halusi pärjätä.Nykyään on kaikkissa (4wd ralliautoissa) on lukot ja kuskit eivät luopuisi millään niistä..Niin se mailma muuttuu = ))
Tuosta omasta vielä sen verran ettei ole tarvetta toistaiseksi lukolle,koitetaan saada ensin laitteet toimimaan ja sit aletaan hipistelmään = )
Tottahan on että lukolla tehdään ihmeitä myös etuveto autossa ja noiden ominaisuudet arkikäytössä ovat parantuneet todella paljon viimeisen 10 vuoden aikana.Joskus aikoinaan kukaan rallikuski ei olisi millään halunnut laittaa lukoa eteen koska oli niin paska ajettava,vaan pakko oli jos halusi pärjätä.Nykyään on kaikkissa (4wd ralliautoissa) on lukot ja kuskit eivät luopuisi millään niistä..Niin se mailma muuttuu = ))
Tuosta omasta vielä sen verran ettei ole tarvetta toistaiseksi lukolle,koitetaan saada ensin laitteet toimimaan ja sit aletaan hipistelmään = )
Jonde, kyllä noi etuvedot tuuppaa yli 200 hevosella ykkösellä suttaa hyvilläkin renkailla, silti loppuunkuluneet nankangit pitää näemmä kakkosellakin jo ihan OK. Toki uudet/paremmat kumit on aina paremmat.
Mielenkiintoinen tuo MikaJ:n viimeinen kommentti, en äkkiä älyä miten tuo parempi pito suoraan kiihdyttäessä voi olla mahdollista, mutta kaipa se sitten on.
Mielenkiintoinen tuo MikaJ:n viimeinen kommentti, en äkkiä älyä miten tuo parempi pito suoraan kiihdyttäessä voi olla mahdollista, mutta kaipa se sitten on.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa