käännösapua kirjeeseen mutta mistä?
Valvoja: ffp jäsenet
käännösapua kirjeeseen mutta mistä?
tarvis käännösapua kirjeelle joka sattui tulemaan ruotsin poliisilta ja nyt ongelmana on se että tarvis saada jossain käännettyä tuo koko kirje ruottista suomeksi mutta mikäköhän taho tässä asiassa vois auttaa?
edit: kenties suomen poliisi vois auttaa? siis olen asianomistaja tässä tapauksessa
edit: kenties suomen poliisi vois auttaa? siis olen asianomistaja tässä tapauksessa
-
- -
Oletettavasti kuulut meihin, jotka maksaa tuosta palvelusta ;)
Siinä tapauksessa sinne. Muussa tapauksessa tuonne =D
-
- -
- Viesti:
Lainaus:
Oletettavasti kuulut meihin, jotka maksaa tuosta palvelusta ;)
Siinä tapauksessa sinne. Muussa tapauksessa tuonne =D
no no.. jouduin siis rikoksen uhriksi ja tarvis saada tuon hurjalandian kielellä kirjotetun kirjeen suomennettua..
pitää talssia paikalliselle poliisilaitokselle ja pyytää apua koska tuosta googlen kääntämisestä ei saanu juurikaan tolkkua :S
Eikö tosiaan tällä hetkellä valloilla olevan pakkoruotsin aikakautena perhe/tuttava/kaveripiiristä löydy ketään joka edes sen verran osaisi, että yhden kirjeen saisi käännettyä ,vaikkapa sanakirjaa apuna käyttäen? Olen hämmästynyt ja sanaton....
No mikäpä minä olen sanomaan, ei se minultakaan oikein taivu ja kusessa ollaan pakollisen ruotsin kurssin takia :D
No mikäpä minä olen sanomaan, ei se minultakaan oikein taivu ja kusessa ollaan pakollisen ruotsin kurssin takia :D
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”