Mistäs kohti sitä kannattaisi alkaa nostelemaan hallitunkilla? Ajattelin hommata sellasen kumitutin siihen väliin vähän painoa jakamaan. Ylettääkö ihan rungosta helposti nostamaan?
Ainakaan edellinen patonki ei kestänyt siitä oem tunkin nostopaikasta nostamista vaan helma vähän muutti muotoa...:)
Saakohan esim. Biltemasta tai Motonetistä niitä kumeja siihen väliin??
Golffin tunkkaaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Itselläni on ollut bilteman jackpad käytössä jo pitkään. Vaikka hallitunkin lautanen ei ole ihan tasainen, ei tyyny ole mennyt juurikaan rikki vaikka se noston jälkeen saattaa näyttäkin aika rivolta.
Ohjekirja näyttää nostokohdat.
Joskus olen tosin kyllä nostanut myös helmaan merkityistä paikoista.
Yleensäkin kun nostaa tyynyllä, niin pitää tarkkaan katsoa että tyyny on kaikin puolin keskellä tunkkia ja muuta!!
Tyyny säästää huomattavasti ikäviltä skaaduilta, jotka saatta ennemmin tai myöhemmin ruostua.
Itse en enää ole pitkiin aikoihin nostanut autoa ilman tyynyä, en harrasteromuja enkä käyttöautoa.
En ymmärrä miten olen ennen elänyt ilman jackpadiä ;-)
Ohjekirja näyttää nostokohdat.
Joskus olen tosin kyllä nostanut myös helmaan merkityistä paikoista.
Yleensäkin kun nostaa tyynyllä, niin pitää tarkkaan katsoa että tyyny on kaikin puolin keskellä tunkkia ja muuta!!
Tyyny säästää huomattavasti ikäviltä skaaduilta, jotka saatta ennemmin tai myöhemmin ruostua.
Itse en enää ole pitkiin aikoihin nostanut autoa ilman tyynyä, en harrasteromuja enkä käyttöautoa.
En ymmärrä miten olen ennen elänyt ilman jackpadiä ;-)
Ei oikein onnistu, takapalkki on liian kaukana alla jotta siihen hallitunkilla ylettyis ja onhan se muutenkin löysä ja sama juttu etupäässä, laatikko ym kaukana alla.
Ite oon nostanu hallitunkilla edestä sivulta tukivaren kiinnityskohdasta ja takaa sivulta keskipalkin alkupäästä.
Velipojan gt venton kanssa on ohjelmaa kun pitää ajaa renkaat kakkosnelosten päälle että mahtuu tunkki alle.
Ite oon nostanu hallitunkilla edestä sivulta tukivaren kiinnityskohdasta ja takaa sivulta keskipalkin alkupäästä.
Velipojan gt venton kanssa on ohjelmaa kun pitää ajaa renkaat kakkosnelosten päälle että mahtuu tunkki alle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”