
kiitokset kuvasta http://eriknygren.com/
Auto siis on jetta GLI 87´ Califonian myyntiversio, joka on kohtuu harvinainen näillä leveysasteilla. Alkupään malli, joka on kuitenkin wolfsburgissa valmistettu, eikä Amerikassa niin kuin myöhemmät. Autolla on ollut kaksi naisomistajaa ennen meikäläistä. Yksi jenkeissä ja yksi Suomessa.
Tehtaan lisävarustelistalta on ruksittu aikoinaan kaikki mitä tähän malliin on ollut saatavilla (paitsi automaattivaihteisto) perusvarusteiden lisäksi. Ilmastointi, kattoluukku, sähköikkunat edessä ja takana, sähkösäätöiset ja lämmitettävät peilit, vakionopeudensäädin, keskuslukitus, puolnahka/plyysi- sisusta gti penkeillä, nahkaiset hallintalaiteet sävylasit ja .... suksipussi :P Mittaristossa on vaihtovalo, ja tietysti mailimitari. Ajotietokone näyttää fahrenheiteja ja mpg kulutusta. Turvavyön ja valojen muistutus- musiikit löytyy :D
Tekniika on 1.8 8v (107) RD KE-jetronic ruiskulla lamdalla ja katilla. vaiteisto käsivalinta 5v 020 9A, jossa on aika tiuhat välitykset ainakin moottoritiellä ylinopeutta ajamiseen. Alusta ja ja jarrut vastaavat gti:tä
Ulkoisia eroja euromalliin on jenkkien tuhdimmat törmäilypuskurit, joissa ei ole edessä kilvenpaikkaa ja äärivalot. Liimalasi niin kuin g60:essä

Vanteet ovat Ronal turbo phase1 culttivanteet 87-vuodelta 15x7, kiillotettuina
Auto oli täysin alkuperäiskunnossa kun sen ostin ja tarkoitus on pitää OEM- luukki sopivasti maustettuna. Väri on LP7V.
Alusta on mallia gewinde ~ 8-10 cm.
short shifter ja mk3 vaihdevivuston paino
muovikaaret, ylimääräiset teippaukset ja kylkilistat poistettu
kaaria muokattu
puskurit silotettu ja maalattu
tummaoptiikka etuvalot
etc.
perä
stance
sisusta
sisusta2
jetta gli
Suunnilleen tästä lähdettiin, vauhtimallin muovikaaret jo poistettu
rumajaruosteinen