Passatin ehostusta *Patun* tyyliin.

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

Passatin ehostusta *Patun* tyyliin.

ViestiKirjoittaja *Patu* » 4.6.2007 0:33

Projektin kohteena Passat 1,9 TDi 81.kW Sedan, vuosimallia 1999.
Auto on ostettu alun perin Espanjasta josta sitten Suomalaisen eläkeläisen kautta kulkeutui suomeen ja parin omistajan vaihdoksen jälkeen minulle Syyskuussa 2006.
Alkuperäisinä varusteina autosta löytyy mm. Automaattinen ilmastointi, nahkaratti, hälytin, kauko-ohjattava keskuslukitus ym.

Auto tuli minulle tässä kunnossa. Edellinen omistaja oli ehtinyt paiskata alle Tomasonin TN1 vanteet kokoa 17x8 ja KW:n kai? -40.mm madaltavan alustasarjan joten ”pappa lookki” oli häivytetty jo näillä muutoksilla.

No syksy 2006 ajeltiin koskematta ulkokuoreen, mutta heti oston jälkeen ruvettiin parantelemaan hifi puolta. Powersetistä Pasin suosittelujen jälkeen tilattiin DLS:n MS6A joka iskettiin vaimennusten kera etuoviin. Sarja tuli tässä vaiheessa ilman vahvistinta Pioneer DEH-P77 perään. Samalla vaimenneltiin hieman takaluukkua.

No talvi meni ulkomailla töitä tehdessä. Talven aikana tuli tilattua Sebringin takapönttö joka keväällä sitten asennettiin auton alle.

Työkomennuksen jälkeen alkoi tuntua että jotain pitäisi auton ulkokuorellekin tehdä ja päätin yrittää tuoda passattia vähän ajan tasalle.

Aluksi asennettiin V6 mallin takavalot ja siistittiin takaluukku turhista merkeistä.

Sen jälkeen tilattiin eteen Depon xenon umpiot ja iskettiin 6300.kelvinin Xenonit umpioiden sisään. Halusin vielä etupään kliiniksi niin tilasin JOM:in merkittömän maskin keulille.

Tässä vaiheessa tilattiin sisälle myös pientä hilpettä. Slamitilta tuli OEM-rosteriset poljinpinnat ja se perinteinen W8 valo joka on kyllä vielä asentamatta.

Pitkään mua vaivasi että vanteet vois olla tuuman verran suuremmat ja ET:kin hieman sopivampi, kun renkaat jäi hieman syvälle lokasuojiin. No passatin keula suunnattiin Kauhajoelle M.Lähdesmäelle jossa alle asennettiin Tomasonin TN1 ”Stealt värillä” koossa 18x8 ET 30:lla. Näin vanteet saatiin aivan lokasuojan reunaan ja vanteiden kokokin on mielestäni nyt sopiva.

Tässä vielä pari yleiskuvaa
Kuva

Kuva


Seuraavaksi käydään varmaan poppiksien kuntoon ihan tosissaan. Laitteisto on jo hankittu, mutta ei siitä vielä sen enempää.

Myös ulkokuorta tullaan muuttamaan hieman vielä kesän kuluessa mutta ei mitään radikaaleja muutoksi ole luvassa enää tämän kesän aikana tai eihän sitä koskaan tiedä.

Odotan teiltä kommentteja ja kehitysideoita!

Ps.Ja muistutan vielä että tämä projekti ei ole vielä ohi ;)
Viimeksi muokannut *Patu*, 21.7.2007 17:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 4.6.2007 1:51

hyvän näköistä kehitystä tapahtunut. noin avonaiset vanteet kaipaisi vain vähän isommat jarrut kavereikseen.

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 4.6.2007 10:32

Kiva nähdä, että Ex-autoni jatkaa kaunistumistaan :) Yksi mitä itellä oli mielessä ja olisin tehnytkin mikäli autoa olisin pitänyt niin listat yms muut hilppeet korin väriin. Hyvältä näyttää.

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 4.6.2007 10:32

Jarrulevyt on kyllä naurettavat, mutta auto kokonaisuutena hieno. Musta/hopea tekee siittä hienon, älä vain maalaa helmoja tai listoja korinväriin.

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 4.6.2007 10:35

Vaikka ovilistat jättäisikin mustaksi, mutta maalaisi vain noi alalistat (puskurin alta ja helmat) niin saisi yleisilmettä optisesti matalemmaksi. Joko photosoppailija voisi tehdä kokeeksi kuvan miltä näyttäis :)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 4.6.2007 10:37

Helmat ja listat pysyy mustina, se luo vanteiden kanssa mun mielestä hyvän kontrastin tuon hopean värin kanssa.

Jarrut on kyllä aikast pienet (eli vakiot).
Reitettyjä tuning levyjä ei alle ole tulossa vaan pitäis saada vaikka jostain tehokkaammasta VAG:laisesta tehokkaammat ja isommat jarrut.

Tietääkö joku mistä mallista menis jarrut heittämällä alle?

Myös lasit tekis mieli tummentaa jollain hieman tummentavalla kalvolla, mutta en tiedä tuleeko sitten liian "teini look" ja virkavallan kanssa ongelmia.
Voi kun passattiin sais jostain tehdas tekosia savulaseja niin kuin vanhoihin kupliin :)

Kari.L
-
Viestit: 1746
Liittynyt: 23.7.2003 21:48

ViestiKirjoittaja Kari.L » 4.6.2007 12:21

Voi kun passattiin sais jostain tehdas tekosia savulaseja niin kuin vanhoihin kupliin :)


Rahallahan noita...

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 4.6.2007 13:21

Tummat lasit sopii hienosti hopeeseen autoon, mut vetäisin kaikki sivulasit haaleimmalla kalvolla ja takalasi sit astetta tummemmalla. Kysytäänkö Jonni mainostalo activelta kimppatarjous :) Bimmerin olisivat tummentaneet 300€:lla (kaikki sivut ja takalasi).

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 4.6.2007 18:52

Tummat lasit sopii hienosti hopeeseen autoon, mut vetäisin kaikki sivulasit haaleimmalla kalvolla ja takalasi sit astetta tummemmalla. Kysytäänkö Jonni mainostalo activelta kimppatarjous :) Bimmerin olisivat tummentaneet 300€:lla (kaikki sivut ja takalasi).


Voishan sitä kysyä. Takalasikin pitäis olla sitten kyllä sellasella kalvolla ettei erottuis kovin noista sivulaseista vaikka hieman tummempaa olisikin.

Miihkaeli
-
Viestit: 47
Liittynyt: 26.4.2007 17:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miihkaeli » 12.6.2007 19:33

Yleisesti siisti pirssi:) Nuo vanteet on kyllä just eikä melkein tuohon...

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 12.6.2007 21:15

Taas jotain pientä tapahtunut Passatin parissa.

Kirkkaat vilkut saatiin paikalleen, samalla kun tuli tilattua saksanmaalta suosikkibändin tavaraa niin passatkin sai samalla jotai pientä osakseen.
Kuva
Kuva
No en ole ihan täysin tyytyväinen noiden tarrojen kokoon joten korjausta niihin on varmaan luvassa.

Lisäksi Markun musiikista jäi käteen tämä 130.heppasen turbo vaikka huilu piti ensin ostaa.
Kuva
Luultavasti tästä mutkasta muokataan jonkin sortin hybridi.

Lisäks tuli sunnuntaina taas jatkettua hifeillä, taakse pujotettiin 3xRCA, sekä diskantin ja keskiäänen karvat.
Kuva
Kuten tarkimmat varmaan arvaavatkin niin luvassa on täysaktiivinen kolmitie järjestelmä. RCA johtoina käytettiin DLS:n PRO sarjan johtimia.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 20.7.2007 23:57

Rojektia vietu taas hieman eteenpäin. Takakopan asennukset alkaa olemaan pikkuhiljaa valmiit.

Tästä lähdettiin:
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4

Subbarikopan pohjan ja etylevyn tekoa. Subbarina DLS Nobelium 12, jolle tarkoitus oli rakentaa noin 28.litran kotelo:
Kuva 5
Kuva 6
Kuva 7

Itse kotelon tekoa (ruuvejakin ja sikaa tuli laitettua kunnolla) Kotelon sisälle laitettiin vielä "varmuuden vuoksi kerros vibroa. Pitäs olla ainakin tiivis ja tukeva kotelo.
Kuva 8
Kuva 9
Kuva 10
Kuva 11
Kuva 12
Kuva 13

Konkat asennettiin vahvareiden taakse:
Kuva 14
Kuva 15

Erillissarjalle vedettiin paksumpaa johtoa ja erillissarjan alkuperäiset jakosuotimet poistettiin koska jaot hoidetaan soittimesta käsin. Kaikki liitokset on suojattu kutistesukalla:
Kuva 16
Kuva 17

Virtaa vahvareille syötetään 2x33mm2 kaapelin kautta, kuva pääsulakkeista:
Kuva 18

Kotelon etulevyn päällysmateriaali on siis 7.millin laminaattia. Eli kotelon kokonais seinämateriaalin paksuus on edessä 32.mm, sivuilla 41.mm, katossa 41.mm, lattiassa 41.mm ja takaseinä 16-32.mm. Koteloon tehtiin pleksi ikkuna kahdesta 8.millii paksusta pleksin palasta. Kotelon sisälle asennettiin myös punaista valoletkua.
Kuva 19
Kuva 20
Kuva 21

Vahvareille tuli paikka kotelon viereen (2.kpl DLS Genesis Q-200X):
Kuva 22

Takapeitelevyn hahmottelua ja viimeistelyä:
Kuva 23
Kuva 24

Ja tällainen siitä sitten tuli (Kuvasta puuttuu vielä listat joten ei se ihan tollaseksi jää)
Kuva
Kuva

Huomenna olis tarkoitus rakentaa vielä tuo takakopan pohja, asentaa kaikki listat paikoilleen ja parantaa keskiäänien asennuksia, mutta noista lisää sitten myöhemmin.

Sen verran ollaan säätöjä haettu että bassot toistuu tosi mallikkaasti, vaikka subin sisäänajovaihe vielä meneillään. myös midbasarit läiskii mallikkaasti. Keskiääni on se suurin ongelma tällä hetkellä. Tuntuu kuin laulaja istuis jossain esiripun takana laulamassa. Tää ongelna kenties johtuu alkuperäisistä kaiutin ritilöistä ja siitä että kaiuttimet on syvällä ovissa. Tää homma koetetaan saada korjattua pikaisesti. Diskantit toimii ihan mallikkaasti mutta sellanen lämpönen soundi puuttuu. Diskantit pitäs vaihtaa ilmeisesti hieman laadukkaampiin ja suunnata paremmin. Ja erillissarjana on siis tuo DLS MS6A

Jaot on nyt tällaiset:
Subi= 63.Hz 24.db/okt alipäästö
Midbasso/keskiääni= 63.Hz 24.db/okt ylipäästö ja 4000.Hz 24.db/okt alipäästö
Diskantit=ylipäästö 4000.Hz 12.db/okt

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 21.7.2007 14:21

siistin näkönen kontti, pistä kuvaa valmiista

Gloid
-
Viestit: 282
Liittynyt: 19.12.2004 15:32

ViestiKirjoittaja Gloid » 21.7.2007 16:47

Komea kontti on tulossa! Muuten ei toimi nuo ensimmäisen postauksen kuvalinkit.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 21.7.2007 19:17

Minkälainen kaveri se M. Lähdesmäki on? Olen kuullut kyseisestä paikasta vähän ristiriitaisia kommentteja... Raha on vähän tiukalla joten sieltä kuulemma saisi halvalla kesäkumia.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 21.7.2007 20:37

En mä ite M.Lähdesmäestä osaa samoa mitään, mutta kyseisessä liikkeessä palvelu oli todella hyvää. Ilman veloitusta sain mm.lyhkäsemmän venttiilit gummeihin ja paremman näköiset keskiöt vanteisiin.

Hinnatkin on mun mielestä kyseisessä liikkeessä kohdallaan.

torre
-
Viestit: 182
Liittynyt: 19.1.2006 15:38

ViestiKirjoittaja torre » 23.7.2007 17:24

Puhutaanko nyt kauhajoella sijaitsevasta liikkeestä?

Jos niin , omasta mielestä ollut parasta palvelua ainakin omasta mielestäni, kateelliset haukkuu mustalaiseksi vaikka mustalaisen sukua löytyy ilmeisesti vain vaimosta joka myöskin on erittäin mukava ja rehellinen kaupantekijä, rehellisen ja hyvän palvelun lisäksi, todella hyvät hinnat, tarkoitus olisi sieltä hakea leonnin vanteet ensi kesäksi, muita liikkeitä en edes ole ajatellut..

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 23.7.2007 17:34

Hyvältä näyttää projekti. Kanssa muutaman kerran asioinut kyseisessä liikkeessä ja palvelu on pelannut.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 23.7.2007 20:20

Puhutaanko nyt kauhajoella sijaitsevasta liikkeestä?

Kyllä. Olen itsekin kuullut tuota mustalaisjuttua mutta en ole ikinä liikkeessä asioinut niin en sitten tiedä. Kauhajoella oli kuulemma JH Renkaalla joku loppuerä 195/50R15 Nokian NRVi:tä halvalla... pitäisi hakea pois kun olisi juuri oikeaa kokoa.

MarkusR
-
Viestit: 221
Liittynyt: 6.12.2003 13:22

ViestiKirjoittaja MarkusR » 25.7.2007 22:38

Mistä oot hankkinut nuo umpiot ja paljon tuli kustantamaan?

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 26.7.2007 15:40

http://www.xenonautovalot.fi

Hinta jottain ~500€

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 26.7.2007 20:45

Rupes myyjä mulle änkyttelee asioita nii jätän suosiolla ite ton puljun rauhaa. Myi romuja sytkäreitä ja ostajan pitäis maksaa iha kaikki postikulut ja kaikki perkelee kulut.. Kuulostaa melko reilulta kauppiaalta, ei niin. Itse en enää _koskaan_ tilaa ko. puljusta piste. Enkä sitä puljuu aio ainakaan suositella kenellekkään. Onneksi xenonledistä saa samoja kamoja niin ei tarvi tolta jästipäältä tilailla mitään :D Mutta anteeksi avautuminen. Et nielssile vaa terveisii.

Patun autosta: Kyl o komiata on nii komiata :) Täs o juur sen näköne pasuuna mimmosta itekki himottais! Mitä tollaset kirkkaat sivuvilkut maksaa ?

PKo
-
Viestit: 246
Liittynyt: 23.7.2003 15:14

ViestiKirjoittaja PKo » 26.7.2007 21:38

Mainostetaan nyt kaveria. Tämä firma ainakin toiminut jo monta vuotta ja tiedän monta tyytyväistä asiakasta:

http://www.xenonvalot.com

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 26.7.2007 21:52

Kirkkaat sivuvilkut:

www.slamit.net

Hinta jottain:~50€/pari

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 26.7.2007 22:36

Nuo Meccatunen Xenonit on kuulemma vähän sekundaa. Lisätään nyt vielä yksi linkki soppaan, http://www.katuauto.fi. Noiden myymä AMP-Xenonsarja näyttää laadukkaalta enkä ole siitä kuullut pahaa sanottavaa. Ei ole ainakaan hinnalla pilatut.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 22.8.2007 20:53

Projekti taas edistynyt jonkun verran.

Popit saatiin valmiiksi takaluukussa ja tällainen siitä sitten tuli:
Kuva
Pimeässä:
Kuva
Ohjaamon puolelta:
Kuva

Lisäks kun alkuperäiset takaiskarit sylkäs öljyt pihalle niin päätettiin alusta laittaa kerralla kuntoon ja alle laittaa KW Variante 2 setti. Takapää setistä saatiin auton alle viime viikonloppuna ja säädettiin noin 60.mm madallukselle ja etupää setistä saataneen alle ens viikonloppuna.

Tänään tuli vielä postissa tämä:
Kuva

Konehuoneeseen on tulossa uutta ilmettä ja osien osto meneillään, mutta siitä sitten lisää myöhemmin.

Tori_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 5.9.2008 16:05

ViestiKirjoittaja Tori_ » 5.9.2008 16:09

Löytyhän se edellisten omistajien alottama passatti yritän jatkaa ku vaan kukkaro antaa myöden!!

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 5.9.2008 19:54

Aika korkea jako tolla subilla? Miten toimiii. Heitä vähän päälle 50 hz tai alemmas niin alkaa kuulostamaan IMO paremmalta. Itsellä jako 36 hz ja kuulostaa aika namulta. Mutta miten siellä?

Markus Ruhl
-
Viestit: 72
Liittynyt: 16.9.2007 12:09

ViestiKirjoittaja Markus Ruhl » 6.9.2008 6:59

Jaot pitää laittaa kuuntelemalla kohdilleen. Kontti näyttää tosi hienolta!

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 15.9.2008 0:19

No nuo kuvan laitteistot tuli purettua kun myin auton, mutta Subia en saanut oikein kunnolla koskaan soimaan. Taisi tehon puute vaivata kun oli antaa vaan 2x220W Subille ja subi tuntui kaipaavan enemmän.

Alla nyt hieman uudempi farkku passat 1,9Tdi 96.kW 4.motion VM.2002. Nyt aattelin keskittyä ensiksi ulkonäköön ja siirtyä sitten poppeihin.

Onneksi tämä pasuuna meni maakuntaan joten ei kovin kauaksi karannut.
Tomi: Laita sitten kuvaa myös tänne foorumille kun ruuvaat alsutan tappiin.

Lahtis
-
Viestit: 1190
Liittynyt: 29.6.2004 18:16
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lahtis » 15.9.2008 18:04

mistä toi tarra tuli?

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 22.9.2008 14:51

Jostain jenkki nettikaupasta se tuli. Ei pysty enää vaan muistamaan mistä.

LeZero
-
Viestit: 96
Liittynyt: 21.4.2008 21:54

ViestiKirjoittaja LeZero » 22.9.2008 21:08

Tuolta noita ainakin saa.. Volkswagenstickers

Tori_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 5.9.2008 16:05

ViestiKirjoittaja Tori_ » 22.9.2008 21:10

Lähetetty: 14.9.2008 23:19 Viestin aihe:

No nuo kuvan laitteistot tuli purettua kun myin auton, mutta Subia en saanut oikein kunnolla koskaan soimaan. Taisi tehon puute vaivata kun oli antaa vaan 2x220W Subille ja subi tuntui kaipaavan enemmän.

Alla nyt hieman uudempi farkku passat 1,9Tdi 96.kW 4.motion VM.2002. Nyt aattelin keskittyä ensiksi ulkonäköön ja siirtyä sitten poppeihin.

Onneksi tämä pasuuna meni maakuntaan joten ei kovin kauaksi karannut.
Tomi: Laita sitten kuvaa myös tänne foorumille kun ruuvaat alsutan tappiin.






Juu laitetaan kuvia ku ruuvaillaan!! =)
Ny on vaan pasuunassa semmonen vika et:
Kun ilmastointi on päällä niin moottorista toinen tuulettimista siin syylärin takana (se pienempi) vikisee!! ja luultavasti tullu tiensä päähän huomenna olis tarkotus ettii et mitä maksaa!!! ja mun tuurilla HUNAJAAAA ja sehän vasta kallista nykyään on!!! =(

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 15.10.2008 4:18

Vähän ehkä myöhässä kyselen, mutta kuinka lähellä lokasuojan kaarta rengas oli kun pyörät olivat suorassa ? Pähkäilen omien vanteiden kanssa kun kaikki tarjoaa 8x18 ET35 joka jo tulee mielestäni liian lähelle kaarta.

Tori_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 5.9.2008 16:05

ViestiKirjoittaja Tori_ » 15.10.2008 15:17

lähellähän toi kummi menee loksua mut ei oo kertaakaa viä raapaissu toki sieltä on se kantti mankeloitu läjään!! mut hyvin pyörii vaikka tontissa onki.... =)

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 15.10.2008 15:29

Eli ET35 mahtuis pyörimään ilman kaarien pokkauksen mankelointia ? Tosin tuokin onnistuu kyllä erittäin helposti yhden tutun luona :)

Tori_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 5.9.2008 16:05

ViestiKirjoittaja Tori_ » 16.10.2008 18:20

Eli mulla ET 30 ja kaaret mankeloitu mut voihan ne jättää mankeloimatta ja kokeilla ensin mut mul noi ei kyl edestä kunnolla pyöris jos ei olis mankeloitu!! =)

odeski
-
Viestit: 22
Liittynyt: 24.11.2008 11:37

ViestiKirjoittaja odeski » 24.11.2008 12:31

Powersetistä Pasin suosittelujen jälkeen tilattiin DLS:n MS6A joka iskettiin vaimennusten kera etuoviin.


Päädyin ihan samaan ratkaisuun etukajarien suhteen. Kuinka korkeat korotuspalat nuo vaati? Helpottaa asennusta jos paikalla valmiiksi oikean paksuista vaneria.

Kokeilitko asentaa diskantteja piiloon alkueräiselle paikalle?

Mistä kannattaa hankkia tuota vaimennus mattoa? bitumi tiataa vaimentaa ihan yhtä hyvin vaikka päällä olisi Bilteman tarra. Tarkoitus olisi saada perus kamaa kohtuu hintaan.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 25.12.2008 12:35

Oliskohan ollut 35.mm korotuspalat. Vaimennukseen käytin Vibroplastia jota tilasin Powersetiltä.Diskantit ei olis sopinut alkuperäisiin paikkoihin, kokeilin kyllä.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa