Golf III -96 keskuslukitus sähköt...?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Hebster52
-
Viesti:

Golf III -96 keskuslukitus sähköt...?

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 7.3.2007 12:37

Mulla on ongelmia Kolopallon keskulukitus sähkökaapeleiden kanssa... Sekä kuskin että apukuskin puoleiset kaapelit ovat lähes kaikki katkeneet oven ja tolpan välistä koska kaapeleiden suojamuovi on kovettunut ja haljennu...

Oliko noita keskuslukitus järjestelmiä usempia eri malleja tuon vuosimallisissa Golfeissa? Löytyyköhän uusia kaapeleita vielä noihin?

TerZi1982
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 7.3.2007 14:21

eikös niissä kaikissa oo paineilmalla pelaava... ellei sitten oo jälkeeppäin laitettu jotain muuta.. en oo kyllä ton ikästä golffia nähny misä ei olis keskuslukkoo vakiona =)

Hebster52
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 7.3.2007 14:30

Joo, paineilmalla kyllä mutta johdot menee myös tuonne lukkopesään jotka aktivoi sen paineilmajutskan... Mulla on ollu nyt pari vuotta silleen että kuskin puolelta saa kaikki ovet lukittua mutta ei avattua. Joten piti avata apparin puolelta. Nyt tänä talvena kun oli tää toinen kova pakkanen apparin puolen lukon akseli katkes. (Golfvika nro 1... Vaihdettu se akseli kaksi kertaa kuskin puolella...) Joten pitäis ehkä saada koko systeemi taas korjattua..

eeropoeka
-

Golffissa outo keskuslukitus vika?

ViestiKirjoittaja eeropoeka » 10.5.2007 14:27

Eli mulla on vuoden -92 golffi III ja kaukokeskuslukituksella asennettu kait jälkeenpäin kun boksissa lukee 16/9 -93 ja merkki on jkoku dont touch my car ja kissalogolla. Kuitenkin ongelma on tämänlainen. Jokaisesta ovesta kuuluu ääni että menisi komeasti lukkoon, mutta mitään ei tapahdu kun parissa ovessa kerrallaan. Esim kun painaa ovet lukkoon kaikista kuuluu ääni,mutta vain yksi etuovi ja takaovi lukkiutuvat, sitten kun aukaisee ne jäävätkin pohjaan vaikka ovista aukaisuun viittaava ääni kuuluukin, seuraavalla kerralla toimivat ne ovet mitkä eivät viimeksi toimineet. Eli ikäänkuin auto suorittaisi arpomisen mitkä napit painuvat ja mitkä ei. Missä vika, voiko johtoja epäillä kun kuitenkin ääni kuuluu kaikista ovista kun nappia painaa ja kaikki ovet toimivat mutta satunnaisesti eikä ikinä yhtäaikaa.

manu67
-

ViestiKirjoittaja manu67 » 10.5.2007 16:49

^ Saman tyyppinen vika omassa, vika löytyi oven ja korin välisestä liittimestä.
Siellä liitimessä on jatkos tolle paineletkulle (kuminen letkun pätkä, johon paine letkut yhtyy) Oveen menävä letku oli irronnut / huonosti paikallaan. On muuten v-mäinen osa toi liitin oven ja korin välissä :-(

Heksi
-

ViestiKirjoittaja Heksi » 26.4.2008 22:13

Pitäisikö Golfissa keskuslukon toimia myös takaluukun lukkopesästä käyttäen? Entä voiko sisävalojen toimimattomuus liittyä keskuslukon toimimattomuuteen? Mulla ei Cabriossa keskuslukko inahdakaan, pitäis sitä joskus ihmetellä...

samza
ffp jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 27.4.2008 1:53

^3:s golffin keskuslukkoa ei voi ohjata takaluukusta, toimii kyllä mukana ovista/kauko-ohjaimesta käännettäessä. Sisävalolla ei ole tietääkseni mitään tekemistä keskuslukituksen kanssa, ainoastaan ovikytkimien toiminta/toimimattomuus voisi edes hitusen viitata siihen suuntaan. Eipä mulle ainakaan tule mieleen että näillä vioilla olisi yhtenäistä nimittäjää, ellei sulake sitten..

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”