Vw Golf III Variant

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

Vw Golf III Variant

ViestiKirjoittaja manninen » 3.9.2007 22:34

Kesäkuussa tuli parin Hondan jälkeen siirryttyä takaisin Vw leiriin.
Auto on loppuvuodesta 1994 käyttöönotettu 1.8 bensakoneella oleva Variantti Golf.
Perus Cl ostovaiheessa, sisustaa myöten.

Autovaruste.netistä tilasin ratin heti ostopäivänä, mutta sitä ei ole näkynyt vieläkään. Modernimpi ratti on peräisin kakkosGolfista.

Perästä lähti Golf Cl merkki ja kuvasta poiketen myös takalasinpyyhin. Kilven kehyksen maalasin korinväriin. Pakoputkeen tuli hillitty ulostulo putken korjauksen yhteydessä.

Päättötyötä väsätessä tuli irroitettua muutama sisustan osa.


Klik
Klik2
Päättötyönä siis hälyttimen asennus.

Hifeinä ei ole vasta kuin Jvc:n cd-soitin, orkkisetukajarit ja bassolaitteisto

Autossa on varusteina sähköpeilit, ohjaustehostin, vakiononopeudensäädin, häly ja keskuslukitus kauko-ohjauksella. Autolla ajettu 172tkm, huoltokirja löytyy.
Kalvot oli jo ostohetkellä ikkunoissa. Takaovissa on 20% kalvot ja kontin ikkunoissa 5% kalvot.

Palautetta otetaan vastaan, projekti jatkuu pikkuhiljaa. Itsellä jo toinen puskuri, joka täytyy korjata ja sit poistaa lampunpesurit ja vähän muutakin siistiä sitä.
Huomenna koko autosta toivottavasti parempia kuvia.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 5.9.2007 17:51

Tuli rassailtua vetokoukku pois. Puskurin alta paljastui n. kämmenen kokoinen alue, joka vaatii hitsaustoimenpiteitä. Puskurit, ovenkahvat ja kylkilistat tuli käsiteltyä mustavahalla, konepellistä häivensin hiomavahalla isompia naarmuja ja sit vahasin koko auton. Perä

Saako mittaristoa purettua sillain, että pääsisi käsiksi mittaripohjiin?
Helppoja vinkkejä otetaan vastaan, miten saan mittarivalaistuksen punaiseksi tai siniseksi. Huput lamppuihin, maalilla vai ledeillä?

Mallailin kaverin Audin vannetta Golfiin:


Kuva

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 12.9.2007 17:11

Eilen hitsasin takapuskurin alta ruostereijät umpeen. Pohjaan vetäisin kerroksin Würthin alustamassaa, samaa tököttiä laitoin takapyörän koteloihin.
Takakontin luukkuun ja oviin tuli ruiskittua Würthin kotelonsuoja-ainetta. Viikonloppuna jos kelit sallii, niin jonkinlaisia kuvia autosta.

mätää


Konepellissä oli edellisen omistajan toimesta naarmut.

Hiomatahnan jäljiltä pelti näyttää jo paremmalta.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 28.9.2007 17:36

Me toteutettiin minun golffiin mittarivalaistus 2kpl superkirkasta lediä.. Ota ohjeet mittariston purkuun ffp:n sivuilta. Samalla purettiin mittarit ja skannattiin kiekot jonka jälkeen uutta väriä pintaan ja takas.. Ledien päät kannattaa sitten hioa tylpäksi jolla saadaan aikaan levämpi valokuvio

Tulokseksi tuli tuollaiset:

http://koti.mbnet.fi/rrt/golfIII/mittarit.jpg
http://koti.mbnet.fi/rrt/golfIII/mittaritpimea.jpg

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 28.9.2007 21:00


manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 29.9.2007 12:38

Mittariston olen kyllä saanut irti, mutta en ole saanut purettua sitä niin paljoa että pääsisi noihin taustoihin käsiksi. Tarvitseeko se etulevy jotenkin rassata irti vai tarviiko mittaristo purkaa takakautta?

Juissi
-
Viestit: 429
Liittynyt: 5.4.2005 13:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juissi » 29.9.2007 13:22

corradossa ainakin oli tuo etupleksi kahdella ruuvilla sivuista kiinni, sen jälkeen nuo hakeset ympäriltä lähtevätkin aika herkästi irti.

Tuon jälkeen pitäis olla jo aika selkeä homma.

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 29.9.2007 14:12

Tuossa huono kuva mittaristosta takaa päin

http://mikhauta.pp.fi/muut/g3mittaristotakaa.jpg

Ruuvit pois noista punaisten ympyröiden kohdalta ja etulevy irtoaa.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 29.9.2007 14:41

Asiallista jälkeä, hyvi menee mut menkööt :) Peukut täältä.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 29.9.2007 16:24

Pitikö irroittaa ratti et sait mittariston pois? Mulla piti mutta olen lukenut monesta paikasta että sen saa pois ilmanki.. En tiiä sitte..

Tuning_golf2
-
Viestit: 211
Liittynyt: 14.9.2005 14:23

ViestiKirjoittaja Tuning_golf2 » 29.9.2007 16:55

Ei taida oikein saada muuten pois.On siellä kummiskin niin ahtaat välit

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 29.9.2007 17:24

ei ainakaa mulla tarvinu golfista.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 29.9.2007 18:28

Mikko Hautamäki: Kiitoksia kuvasta, nyt alkoi selkiytymään.

Antto-: Kiitoksia :D

Ei tarvitse rattia irroittaa mittariston takia, tosin helpommin sen saa jos irrottaa.
Muttei siis välttämättömyys.

Saakos jostai ledejä ihan tolla samalla kannalla mitä noi orkkismittariston valot on, vai tarviiko alkaa tinailemaan ja miettii vastuksia?

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 29.9.2007 19:05


LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 29.9.2007 19:27

Niin ja monesta muustaki paikasta.. Kannattaa vaihtaa myös ne kellon ja trip/koko valot.. Ota sieltä mittarien(mulla valkoinen)laatikon sisältä sellainen vihree varjostin pois..

Näkyy oikeet värit eikä sellainen ihana sekoitus..:D

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 30.9.2007 0:15

Demon, kiitos linkistä :D

Eli vissiinkin nämä:

- Kanta: T5+B8.5D
- Sama kuin edellinen, mutta muovisella kannalla
- 1 kpl tasapäinen LED
- Värivaihtoehdot: Punainen, keltainen, vihreä, sininen, valkoinen
- Esim. mittaristo
- Tilaus: T5-B8.5D - väri

Käy tuonne mittaristoon?
Täytynee pistää tilaukseen.

Meneekö tuonne vaan kaksi lediä, vai tarvitseeko niitä enenmpää?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 30.9.2007 2:43

Älä nyt hyvä mies laita sinne mitään valkoisia mittarinpohjia - niistä huutaa se AMIS kilometrien päähän ja näyttävät muutenkin ihan törkeiltä. Alkaa vaan vituttaa sitten parin kuukauden päästä kun niihin kyllästyy.

(Tämä on siis tottakai vain oma mielipide (jeesustelijoiden varalta).)

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 30.9.2007 3:29

Kieltämättä koska sisustassa ei muuta valkoista ole, niin voihan se näyttää aika oudolta.. Saa nyt nähdä mitä sille tekee, vai tekeekö mitään.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 30.9.2007 13:00

Onko normaalia että tuo Golf syö öljyä aika reilusti? Kesäkuussa vaihdettu öljyt, kk jälkeen ei tikku kastunut. Silloin laitoin uudet öljyt koneeseen ja taas on öljyt loppu. Mihinkään ne ei vuoda sieltä, mutta silti sitä kuluu..

Muistaakseni jostain olen lukenut että jotkut öljylaadut kuluu jotain laatua nopeammin?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 30.9.2007 13:08

Muistaakseni litrasta viiteen litraan kymmenellä tuhannella kilometrillä on normaalia kulutusta valmistajan mukaan.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.9.2007 13:25

Älä nyt hyvä mies laita sinne mitään valkoisia mittarinpohjia

Ei kai se nyt ihan noinkaan ole. Vanhassa Audi S4:ssä, jossa on muutoin täysin tumma sisustus, on noin monta valkoista mittaria jo tehdasvarusteena.
Omat golffit ei ole paljoa vuotaneet eikä kuluttaneet ja enimmillään on ajettu +300tkm. Ei saata olla ihan normaalia. Joskus pari vuosikymmentä sitten käytin täyssynteettistä, mutta tahtoi hieman enemmän tihkua pihalle, joten nykyään käytän hieman paksumpia aineita.

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 30.9.2007 19:16

Omasta ABS-koneisesta passatista vuotaa ilmeisesti virranjakajan akselin stefalta öljyä. Ei nyt ihan noin runsaasti kuin sinulla mutta vuotaa kuitenkin.

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 30.9.2007 20:22

Maalaappa muuten noi kahvat ja puskurien alaosat korin väriin. Paremman näkönen imho.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 1.10.2007 13:41

Onko normaalia että tuo Golf syö öljyä aika reilusti? Kesäkuussa vaihdettu öljyt, kk jälkeen ei tikku kastunut. Silloin laitoin uudet öljyt koneeseen ja taas on öljyt loppu. Mihinkään ne ei vuoda sieltä, mutta silti sitä kuluu..

Muistaakseni jostain olen lukenut että jotkut öljylaadut kuluu jotain laatua nopeammin?


Teetä koneeseen Forte huuhtelu. Minulla söi ylärajasta alarajaan 10tkm vaihtovälillä, Forte huuhtelun jälkeen ei ole hävinnyt tippaakaan.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 1.10.2007 17:09

Älä nyt hyvä mies laita sinne mitään valkoisia mittarinpohjia - niistä huutaa se AMIS kilometrien päähän ja näyttävät muutenkin ihan törkeiltä. Alkaa vaan vituttaa sitten parin kuukauden päästä kun niihin kyllästyy.


No jaa..
En nyt menis puhumaan mistään amiksesta jos ne tekee kunnolla.. Ja paremmalta ne näyttää ku ne vakiot mustat IhQ vihreillä valoilla..:D

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 1.10.2007 17:12

Quote:
Älä nyt hyvä mies laita sinne mitään valkoisia mittarinpohjia - niistä huutaa se AMIS kilometrien päähän ja näyttävät muutenkin ihan törkeiltä. Alkaa vaan vituttaa sitten parin kuukauden päästä kun niihin kyllästyy.


No jaa..
En nyt menis puhumaan mistään amiksesta jos ne tekee kunnolla.. Ja paremmalta ne näyttää ku ne vakiot mustat IhQ vihreillä valoilla..:D


Ot:
Minusta ne mustat on kaikista parhaimman näköiset kun ne ei hypi silmille.
Mut mielipiteitä on yhtäpaljon kuin ihmisiäkin.

AH
-
Viestit: 176
Liittynyt: 28.2.2005 17:23

ViestiKirjoittaja AH » 2.10.2007 0:33

Itsellänikin on työn alla variantti ja ainakin omaan silmään istuu nuo mustat mittarinpohjat aika hyvin. Valaistuksen värin vaihdolla tekee ihmeitä. Itse vaihdoin koko valaistuksen näyttöjä myöten punaiseksi(pun. auto) niin on aika bueno.

Puskurien alaosien ja helmojen maalausta kannatetaan myös täällä.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 2.10.2007 15:59

Miekin olen noiden alaosien ja helmojen maalaamisen kannalla..
Ne maalaamattomat lipat ja yms näyttää aika karuilta.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 2.10.2007 21:00

Pistetään vielä vähän offtopicia kehiin; mittarivalaistushan on sen takia vihreä, että ihmisen silmä on herkin vihreälle valolle. Tuli ihan näin ohimennen mieleen. Audeissahan on punaiset mittarivalot mutta niistä ei ole sen kummempaa kokemusta... yhtäkkiä kuviteltuna vaikeampilukuiset pimeällä kuin vihreät.

Jarok
-
Viestit: 355
Liittynyt: 5.8.2006 1:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 2.10.2007 23:59

Omaan kakkikseen olen modannut kaikki kojelaudan valot punaisiksi, kuten mittarinvalotkin. Ovat hieman vaikeampilukuisia pienemmillä kirkkauksilla, mutta rasittavat vähemmän silmää.

Tosiasiahan se on, että ihmisen silmä reagoi keltaiseen ja keltavihreään valoon herkimmin, joten valaistuksen ei tarvitse olla läheskään yhtä voimakas, kuin muilla väreillä. Sininenhän se huonoin vaihtoehto on. Punaisen etuja on se, ettei se pimeällä ajaessa tuhoa tappisoluja samaan tahtiin kuin muunlainen valaistus.

Mutta kaikenkaikkiaan, mittaristossa kaksi mattapintaiseksi ja tylpäksi hiottua superkirkasta punaista lediä 1k etuvastuksella valaisee mittariston niin hyvin, että minkäänlaisia erottamisvaikeuksia ei pimeässä ole, eikä valo silti ota silmiin. Tosin seuraaviin versioihin lisää etuvastusta, niin vaikuttaa se kirkkauden säätökin joten kuten. Nyt se ei juuri vaikuta, vain pilkkopimeässä huomaa eron suurimman ja pienimmän kirkkauden suhteen.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 3.10.2007 9:13

Audeissahan on punaiset mittarivalot mutta niistä ei ole sen kummempaa kokemusta... yhtäkkiä kuviteltuna vaikeampilukuiset pimeällä kuin vihreät.

Mainitussa audissa, jossa oli valkoiset mittaripohjat, oli myös punainen valaistus. Lötkössä, jossa on ihan perusmustat pohjat, on myös punainen valaistus ja se on hyvin selkeä ja miellyttävä, mutta tuo urssin (C4) valaistussysteemi oli tosi outo: valoisalla siitä toki näki kaiken ja ihan pimeällä, kun lisäsi mittarivalaistusta riittävästi, mutta hämärässä ei numeroita tahtonut erottaa millään.

Sinisestä valosta sen verran, että joku vuosi sitten ostin Photon -avimenperävalon sinisellä ledillä. Se oli pakko myydä pois, kun remppahommissa jne. ei tullut hommista mitään, kun syvyysnäkö sekosi sinisessä valossa. Ostin kirkkaan tilalle, hieman parempi.
Caravellessa on edestä valaistu mittaritaulu sinisillä ledeillä ja se kyllä toimii ja vaikka valaistuksen kirkkauden säätöä ei niihin ole kytketty, ei sitä kaipaakaan.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 3.10.2007 23:01

Tuli sitten vaihdettua mittarinpohjat valkoisiksi. Otin sen vihreän kalvon pois mittaristovalojen edestä, eli nyt on kirkkaat mittariston valot, ainakin omaan silmään on siisti noinkin. Siniset ledit kyllä tulee loppuviikosta paikoilleen, saahan ne vaihdettua jos ei silmiin sovi.
Samalla täytyy saada vaihdettua kaikki muutkin valot sinisiksi sisätiloista.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 3.10.2007 23:07

Hyvältä kuulostaa muistahan napsia kuvia meidän iloksemme kiitoksia paljon! :)

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 5.10.2007 12:55

Niiden muiden valojen esim. valokatkasin vaihdossa on se huonopuoli että jos et tykkää tinailusta niin älä vaihda...
Onko kenelläkään hyvää neuvoa siiihen miten tuon puhalluksensäädön kaikki rinkulat saataisiin näkymään sinisinä.. (ei ne kyllä näkynyt alkuperäisenäkään kuin se keskimmäinen)?
Se hehkulamppu (Muillakin vain 1kpl?) on vaihdettu 5kpl superkirkkaita ledejä)
Tuosta valojen väristä vaan että onhan ne siniset pornoimmat..:D

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 5.10.2007 20:33

Näyttää mannisen farkku olevan yhtä hirvittävän vehreä kun tuo omakin:

http://s7.photobucket.com/albums/y275/a ... G_0014.jpg

No itellä ei ollut valinnanvaraa ostaessa ja on jo kolmas vehreä kulkine meikäläisellä.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 6.10.2007 17:49

^ Juuri tuollaiseksi kun saisi omankin auton, ainakin keulan osalta.

Tänään tuli aloiteltua pikkuprojekti kuljetuskapasiteetin heikontaan, eli takakonttiin subbarikotelointia. Tuli laitettua yksi kotelo 10" subille ja toinen kotelo 12" subbarille, koteloiden päälle laitoihin tein pöydät vahvistimille.
Vielä tarviis hankkia subbarit ja viimeistellä & verhoilla tuo kotelo. Koteloiden väliin jätin n. 8cm raon, eli kotelot ei ole kiinni toisissaan vaan eripuolella konttia.


EDIT: tuo ylläoleva kotelosysteemi jätetään suunnittelun/rakentelun alle, sillä lunastin kaverilta halvalla 12" subin tehdastekoisine koteloineen.
Viimeksi muokannut manninen, 6.10.2007 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 6.10.2007 17:52

Kaksi erikokoista subbaria? Mahtaa olla mielenkiintoisen kuuloinen yhdistelmä. Ei varmasti soi samaan aikaan ja muutenkin erinlainen sointi. Jos ei oo subbarit jo hankittuna, niin mitä järkeä on koteloita tehdä? Vaikea etsiä koteloon sopivaa subia. Mieluummin niin, että subit ensin, sitten niille sopivat kotelot. Ja joko yksi hyvä 12" tai kaksi samanlaista subia. No jokainen tyylillään.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 6.10.2007 18:13

Itsellä oli nuo kotelot jo valmiina. Jos se ei soi kunnolla, niin sit tekee uudelleen. Täytyy vaan testata tuollaista systeemiä. =)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 6.10.2007 19:37

Itellä on kontin sivulla Peerless R10. Kotelo on kokonaan 18mm vaneria ja myös se entinen tavaralokero on hyödynnetty kotelon tilavuudessa. Maalasin kotelon pensselillä mustaksi koska käyttöautohan tuo on ja jatkuvasti roinaa kyytissä.

Vahvarina Spl Dynamics tc 1002 ja oli alunperin varapyöräkotelossa mutta lämpeni turhan paljon joten siirsin takapenkin selkänojaan.

http://s7.photobucket.com/albums/y275/a ... ota001.jpg

http://s7.photobucket.com/albums/y275/a ... ota002.jpg

Nokalle pitäisi vielä merkitön maski vaihtaa, samalla maalauttais tuon lipan kunnolla kun nyt on spreillä vaan vedetty, samalla värjäyttäis takapuskurin mustan alaosankin ja peilit väriin ja miksei myös jonkinlaiset hillityt helmatkin menisi ja konepellin jatkekin kiinnostaa mutta laadukaat ja järkevän hintaiset maalarit on kiven alla.. Alkuperäiset umpiot on loppu ja jotain powerlookkia/neloslook ehkä tulee jos edullisesti sais.
Vilkkujen alle puskuriin tulee Hella comet 300 -sumarit.

marcou
-
Viestit: 568
Liittynyt: 26.6.2004 13:25

ViestiKirjoittaja marcou » 8.10.2007 18:51

ruisku kauniiseen kouraan vaan :) meinaan sellaisia osia että onnistuu itekkin. ite maalasin samanvärisestä golffista ite mm. takaluukun listan, valoluomet ja jotain pikkuosia korin väriin. uskokaa tai älkää, niin paukkupullolla kunnon lakkakerroksen kanssa ja tuli oikeasti tasainen pinta. mutta kyllä isommat osat kannattaa ruiskulla maalata, etuspoikassa ei kestänyt spraymaali lakan kanssa, vaikka oli tehty kaikki vesihionnat, rasvanpoistot, muovitartunnat, yms. ja hiontaväri hiottu kunnolla, eli ns. viimeisen päälle.

nykyisestä autosta tuli maalattua kaikki listat ite ruiskulla, ei häpeä tehdaspintaa.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 10.10.2007 22:51

Nyt on siniset mittariston ledit paikoillaan. Kivan näköiset tuli, ei ajossa häiritse ollenkaan. Täytyy vaan saada nyt jotenkin muokattua loputkin kojetaulun valot sinisiksi. Kuvia loppuviikosta.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 11.10.2007 19:58

En kyllä suosittelis kenellekkään tuota vanerin kayttöä koteloissa. Mdf:stä tulee kuitenki aina parempi ja samahan se on tehä hyvä kun aloittaa..:)
Laitahan tosiaanki kuvia meidän iloksi että voi itekki "lainata" ideoita omaa rojektiin..:)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 12.10.2007 9:28

Pönttö kun pönttö, materiaalia kun löytyi niin siitä tehtiin. Pöntön sisäpinnoissa on parin millin vahvuinen piki (vanhaa varastokontin lattiaa) ja koko komeus on koottu liimalla ja ruuveilla.

Muijan ventossa on 10" putkisubbari jonka kotelon vahvistin 1kg hartsilla. Tuollainen kotelohan on pahvikartonkia jossa lastulevypäädyt. ääni muuttui kummasti kunhan tukin refleksiputken. Vielä olis suunnitelmissa vaihtaa parempi elementti.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 12.10.2007 10:31

Autohifiharrastus kun ei kuitenkaan ole persaukisten hommaa, se kotelo kannattaa samoin tein valmistaa filmivanerista, niin tulee kerralla säänkestävä. Tavan vanerilla ja MDF:llä on paha tapa imeä itseensä kosteutta.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 13.10.2007 15:21

Kuva
Nyt on peilit korinvärissä ja Anttilan aluvanteet alla.

http://www.gti.fi/images/galleria/orig/ ... 278682.jpg
Aiheeseen kuuluvia tarroja.

Palautetta saapi antaa. Lisää kuvia tämän päivän aikana mm. mittarinpohjista/valoista.

Kuva
Mittaristosta kuvaa. Hieman heilahtanut/epätarkka, ku piti ilman salamaa kuvata.

Ovipahvit stage1:

Kuva

Peilit stage1

Kuva


Jos on liikaa kuvia, niin voin modata linkeiksi..

Jope pro
-
Viestit: 13
Liittynyt: 9.5.2007 21:03

ViestiKirjoittaja Jope pro » 13.10.2007 19:31

Eikös peileissä pitäis olla lakka pinnassa..??Aika matta pintaset..

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 13.10.2007 20:06

Iha samanlaiset noi mittarit ku mulla.. Eikö oo siistit?:)
Ei noi minusta ihan lukion käyneenä näytä yhtään amikselta..:D

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 13.10.2007 22:20

Ulkokuori huutaa tuuninkia, näyttää ihan äiteen perhefarmarilta. Kirkasoptiikka -vilkut ja merkitön maski l+ gti/vr6 -lippa öytyy edullisesti huutonetistä ja ajovalot vaikkapa www.autovaruste.net.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 13.10.2007 22:35

Peileissä ei ole lakkaa, koska ne täytyy maalata viel uudestaan. Nykyinen maalipinta ei vielä miellytä itseä tarpeeksi. Kyllähän tuota rakentelis, jos olis vaan rahhoo :D Opiskelijabudjetti on uskomattoman rajallinen..

Rasvanakki
-
Viestit: 248
Liittynyt: 18.9.2007 20:46

ViestiKirjoittaja Rasvanakki » 14.10.2007 2:20

Vähän on diskantti oudossa paikassa vai mikä mokkula tossa ovipahvissa on tos kädensian vieressä?

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 14.10.2007 11:43

Disuhan se ja nyt kun on tuon kokoiset ovikajarit niin ei sovi kajareiden omat eikä volsunkaan verkot. Joudut korottamaan kajaria korotusrenkaalla että saat verkon päälle.
Olisit laittanu diskantit a-pilariin ja mun mielestä niitä ei tarvita jos kojetaulun alkuperäiset on käytössä, ja saahan sinnekin sovitettua diskantit.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 17.10.2007 17:20

En vielä niin hyvin hallitse rakentelua, että olisin a-pilareihin diskantteja väsännyt, enhkä stage2 versiossa sitten. Maanantai-aamuna tilasin Mdcomprex:ilta merkittöman maskin, eilen se tuli matkahuoltoon ja äsken kävin sen noutamassa. Loistavan nopeaa palvelua, sähköposteihin vastattiin valoa nopeammin :D Ei voi olla kuin tyytyväinen ko. paikan toimintaan. *thumbs up*

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 18.10.2007 18:30

Kuva

Maski paikoillaan 8) Täytyy tilata samasta paikasta sit tässä joskus vähän vilkkuja yms sälää.
Maski tuli siis MdComprexilta.
Viimeksi muokannut manninen, 19.10.2007 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 18.10.2007 18:59

suorastaan huutaa ohkasia kromilistoja tohon :D polar autovarusteessa oli 17euroo 2 metrii semmosta nättiä listaa.. ittehän tein isännän autoon normi 3b pasuunan maskista kromimaskin ja tuli tosi komia :)


Nii ja semmosta että ku seuraavan kerran otat kuvan nii ota se pliis valosan päivän aikana tai valosassa hallissa tai jossain :) ei oo kovi edustavaa jos o tommosia ns. "keikkaus" kuvia ;)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 18.10.2007 19:22

Maalaa nyt hyvä mies tuo maski.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 18.10.2007 21:13

Valosa ehti loppua ennenkuin sain kameran käsiin, enkä malttanut odottaa huomiseen :D

En aio maalata maskia, omaan silmään se käy hyvin mustana, koska puskurikin on tumma.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.10.2007 21:18

Hopeanvärinen koristeteippi keventää maskia kummasti.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 18.10.2007 21:20

^ Näinpä. Kun saisi oman auton keulan vastaamaan tuota sun ex Golfias, niin olisin tyytyväinen..

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 18.10.2007 21:57

En aio maalata maskia, omaan silmään se käy hyvin mustana, koska puskurikin on tumma.


Kyllä se paremmalta näyttäisi maalattuna, otappa valoisampia kuvia niin kokeillaan photarilla, miltä se näyttää.

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 18.10.2007 22:29

Maalais vihreäksi ton alimmaisen pitkän osan. Ja jättää mustaksi noi ohuemmat kaksi ripaa...

Matti M
-
Viestit: 1410
Liittynyt: 23.7.2003 11:52

ViestiKirjoittaja Matti M » 19.10.2007 11:30

Mulla on ollu merkitön maski maalattuna kahdella tavalla. Golffissa oli kokonaan ja ventossa vain alalista. Tuosta voi katsoa kumpi on parempi tapa:

http://s165.photobucket.com/albums/u80/Perse_arska/?action=view&current=keulat.jpg

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 22.10.2007 14:51

Tänään asensin Hellan IV-look valot keulalle. Yhden H4 polttimon tilalle 2xH7, luulis näkevän pimeällä..

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 22.10.2007 15:03

Sähköjen puoleenhan tehot ei vaihdossa muutu. Kaukovalotkaan eivät Hellan IV-lookeissa kovin mairittelevat olleet, mutta lähivalot olivat tosi hyvät.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 25.10.2007 22:10

Nyt tarvitsisi hieman asiantuntijoilta neuvoa. Golfin jarrut pitäis päivittää hiukka paremmiksi.

Seuraavanlaista setup:pia olen miettinyt:
- Eteen jäähdytetyt levyt
- Taakse levyjarrut

Meneekö taakse levyjarrut esim 2.0 Ventosta, tai käykö taakse jarrut vaikka Mk2 GTi:stä?
VR6:n navat olis kans tosi jees, niin olisi vannevaihtoehtojakin hiukka enemmän, mutta käykö VR6:n navat eteen ja taakse mitenkään helposti?

Sitten toinen asia. Puskurit pitäis maalailla korin väriin. Kuinka paljon maalia puskurit vaatii? Ajattelin itse kokeilla ruiskulla maalata, joten väriä saa olla varmaan reilusti, koska ei se kuitenkaan ekalla kerralla onnistu. Samalla poistuisi etupuskurista valonpesurit.

Te ketkä olette laittaneet VR6:n etulippaa puskuriin, niin miten se kiinnittyy, mistä niitä saa (Suomesta) ja mikä on hintataso? Vissiin kannattaa ostaa ihan orkkis VW osa, sillä muistan lukeneeni että tarvikelipalla olisi taipumus herkempiin hajoamisiin.

Rasvanakki
-
Viestit: 248
Liittynyt: 18.9.2007 20:46

ViestiKirjoittaja Rasvanakki » 25.10.2007 22:51

Ite ostin etupuskuriin ja helmoihin jotaki 0,5 litraa+ohenne ja kovete ja jäi vielä joku reipas desi sitä maalia niin ja lakkaa siihen päälle tietty. et aika vähän sitä menee loppuunsa. ja se puskureiden maalaus ruiskulla ei kovin vaikea nakki ole jos on vähänkin kokemusta maalaamisesta ja on pohjat kunnossa.

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 25.10.2007 23:19

Kyllä minulla on ainain näin kesällä Dopilta tilattu vr6 lippa kestänyt vaikka on raapinutkin maata... En sitten tiedä mitenkäs talvella et haurastuuko muovi pakkasessa.

Rasvanakki
-
Viestit: 248
Liittynyt: 18.9.2007 20:46

ViestiKirjoittaja Rasvanakki » 25.10.2007 23:31

kestäähän se halpis lippakin kai ku ei penkkoihin ajele useesti :) ja ei ihan linttaan autoo pistä talveksi.

AH
-
Viestit: 176
Liittynyt: 28.2.2005 17:23

ViestiKirjoittaja AH » 26.10.2007 0:47

Mulla myös Dopilta lippa ja hyvin on kestänyt melko kovatkin kosketukset. Sehän kiinnittyy niihin samoihin uriin kuin vakio lippakin. Tietysti se vanha pitää ottaa ensin pois. =) Itse tosin varmistin kiinnityksen parilla itseporautuvalla puskurin takapuolella kun vaikutti hieman löysältä kiinnityksistään.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 26.10.2007 7:37

Golfin jarrut pitäis päivittää hiukka paremmiksi

If it ain´t broken, don´t fix it.
Ottaen auton voimavarat huomioon, en oikein näe mielekkyyttä moisessa. Etujarrujen päivitys jäähdytetyiksi ei ole kummoinen homma, mutta napojen vaihto VR6 mallisiksi edellyttää sitten vanteitten vaihtoakin.

Meidän taloudessa on ollut kaksikin kolmosmallin golffia ja kummassakaan ei ole koskaan ollut pienintäkään ongelmaa taka(rumpu)jarrujen kanssa. Itse olen sen sijaan rempannut kolmesta eri vag- pohjaisesta vehkeestä levyjarrut takaa ja voin kertoa, että ei ole ihan helppoa eikä aina halpaakaan (verrattuna rumpujarruremppaan). Levyjen vaihdossa taakse näen vain yhden positiivisen puolen: avonaisista vanteista on kivempi katsella levyjä kuin rumpuja. 200 mm rummussa riittää kyllä jarrutusvoima siinä missä levyissäkin.

Tuossa kikottimessa oli MKII:n modattu, joustava etulippa, joka oli maalattu auton väriin. Samaamateriaalia kuin kolmosen orkkis. Hyvin kesti talviajossa.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 26.10.2007 8:02

Muista pohjustaa muoviosat ennen maalausta jottei tule ylläriä ekan painepesun jälkeen.
Volsussa on 4*100 jako jolla kyllä vannetta luulisi löytyvän ja ihan turhaan suunnittelet jarrujen muutoksia.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 26.10.2007 8:34

Itse asiassa tuota samankokoista 4x100, 13 mm paksua levyä löytyy eteen jäähdytettynä 20 mm koossa, joka käsittääkseni ei vaadi muutakuin palojen vaihdon ohuempiin. Maksaa orkkiksenakin vain 50€/kpl.
Kädiin meinsin aikanaan vaihtaa jäähdytetyt levyt eteen, mutta en jaksanut odottaa palojen kulumista, että olisi saanut levyt mahtumaan 8)

Matti M
-
Viestit: 1410
Liittynyt: 23.7.2003 11:52

ViestiKirjoittaja Matti M » 26.10.2007 10:16

Eikös nuo puskurit ole röpelö pintaiset? Eli vaatii hionta pohjamaalia aika reilusti ja hiontaa välissä.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 26.10.2007 11:55

Jarrut kyllä riittää noille tehoille, mutta hidastuvuus ei riitä minulle :D

Kuva

Kuva

Muutama kuva kertonee missä mennään tällä hetkellä..

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 26.10.2007 17:26

Mistä hommasit valot ja mitä kustansi? Surkeathan noi volsun jarrut on mutta kyllä se pysähtyy kun jarrupolkimella seisoo.

Puskureissa tosiaan on hommaa kun joudut röpelöpinnan tasoittamaan, aikoinaan maalattiin kaverin kadetin puskurit ja tasoittamiseen käytettiin vanhoja automaaleja täytteenä eli praimeri alle ja siitä ruiskuttelemaan.
Pitää kans ite vissiin yrittää sotkea kun ei järkevän hintaista maalaria löydy, maski, peilit ja lippa kaipaa maalia.

Habbo
-
Viestit: 397
Liittynyt: 13.9.2005 19:48

ViestiKirjoittaja Habbo » 26.10.2007 19:14

VR6 on eri vetoakseli eli nekin menee vaihtoo jos alkaa napoja vaihtamaan, hanki ennemmin uudet etunavat ja koneista niihin 5x100 jako tai sitten hanki etupäähän G60 satulanrunko ja asenna G:n etulevy on VR:n kanssa saman kokoinen. Takapäässä suurin ongelma taitaa tulla käsijarruvaijereiden kanssa, mulla ei ole tieton onko noita variantteja ollut takalevyjarruilla

jamppav
-
Viestit: 8
Liittynyt: 29.5.2005 11:27

ViestiKirjoittaja jamppav » 26.10.2007 20:30

no onko se pakko ajaa niin lujaa et pitää polkimen päällä seisoa, että saa pysähtymään.no ite olen kans ajellu raskaalla kaasulla, mut nyt olen aika vasta alkanu ajamaan rauhallisemmin, ja olen huomannu et yhtä nopiaa olen perillä ku aikasemminki, ja jarrutki säästyy.menihän siihen opetteluun 9 vuotta:)

Matti M
-
Viestit: 1410
Liittynyt: 23.7.2003 11:52

ViestiKirjoittaja Matti M » 26.10.2007 20:55

Jospas vaihtaa vain saman kokoiset jarrulevyt eteen, mutta jäähdytettynä. Ei ilmeisesti vaadi muuta kuin satuloiden kelkan hiomista hieman leveämmäksi palojen pidikkeen kohdalta?


[ot]Viikon pirkka niksi: mitä vähemmän joutuu käyttämään jarrua sitä vähemmän menee bensaa. [/ot]

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 26.10.2007 23:06

Laita tuohon se 20€ valoluomi.. Tulee paljon pornonman näköisempi ku jätät senkin mustaksi ellet aio maalata maskiakaan...

Ainaki tuossa omassa se miellyttää ihan silmää ku ois vaan jonkunlaiset vanteetkin alla..

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 27.10.2007 14:24

no onko se pakko ajaa niin lujaa et pitää polkimen päällä seisoa, että saa pysähtymään.no ite olen kans ajellu raskaalla kaasulla, mut nyt olen aika vasta alkanu ajamaan rauhallisemmin, ja olen huomannu et yhtä nopiaa olen perillä ku aikasemminki, ja jarrutki säästyy.menihän siihen opetteluun 9 vuotta:)

Eihän volsulla edes pääse lujaa ja 10 vuoden aikana totuin 4 x levyjarruihin jotka löytyvät erään automerkin malleista jo 70 -luvulta.

Ajele vaan manninen alkuperäisillä jarruilla ja satsaa vanteisiin mutta jos jäähdytetyt levyt kiinnostaa niin työkaverilla olis vähän käytetyt edullisesti jos samat kuin -91 jetassa.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 27.10.2007 15:33

^ Toi Golfi ei meinaa pysähtyä edes 50 km/h nopeudesta ilman että seisoo molemmilla jaloilla jarrupolkimen päällä.. Edellinen Honda pysähtyi paljon paremmin, kun siinä oli jäähylevyt edessä ja myös levyt takana.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 27.10.2007 20:32

Tarkista että ei ole etujarrusatulat jumissa vaan että liukutapit liikkuu. Mulla oli omas ongelmana reilu liike jarrupolkimessa että otti, päivän käytin vian etsimiseen ja ruuvasin kaikki jarrut auki, 1 liukutappi edestä oli jumissa mutta muuten kaikki ok, ilmattiin kaikki mutta jarrut ei juurikaan muuttunut mihinkään mutta tuo mun farkku taitaa olla joku maanantai kappale kun kaikenlaista ihme vikaa jatkuvasti.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 6.11.2007 22:58

Tänään ruli vaihdettua 'kaasarin' ja imusarjan välinen laippa.. Osas olla kallis palikka, 63 euroa. Sitten yksi alipaineletku tuli vaihdettua ehjään ja nyt meni jopa päästöistä läpi.


OT: kiva kun lunta sataa ja on liukasta :D

hepe
-
Viestit: 29
Liittynyt: 21.2.2005 17:35

ViestiKirjoittaja hepe » 8.11.2007 14:25

Aika paljon kyllä maksoit siitä kumilätkästä, itse hain sen tarvikkeesta hintaan 32€ tai jotain.
Hämärästi muistan täällä jonkun kirjoittaneen, että joku myy sitä jollain parilla kympillä.
En vain löytänyt sitä postausta enään...

Siisti farkku kyllä. Korinväriset puskurit sopisi mielestäni tuohon.

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 8.11.2007 15:11

Kaveri osti samaisen laikan tarvikkeesta ja kesti viikon. Vaihtoi uuteen ja kesti myös viikon.
Sen jälkeen marmoritiskiltä uus.

Itsekkin ostin suoraan marmoritiskiltä hintaan 50€ kovan tinkimisen jälkeen. Lähtö hinta tais olla jotain 72€

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 8.11.2007 17:58

Mistä hommasit nuo ajovalot? Hellan tekeleet? Paljonko maksoi?

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 8.11.2007 19:42

Piritek verkkokauppa - VW G3 Hellan kirkasoptiikka ajovalot
Tuskimpa nuita mistään kovin halvemmalla saa..

Slamit.net - Verkkokauppa
Halvempi annelinsilmä versio.

(Jos ajaa korttelirallia nii annelinsilmäthän on ihan must! Jos EI niin sillon varmaan nuo hellat o paremmat, ja varmaan muutenki ne on paremmat :))

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 9.11.2007 14:31

Hellan valmistamat, käytettynä ostin. Maksoi huimat 45 euroa pari..

Tämän auton jatkaminen on hiukka vaakalaudalla, varmaankin vaihdetaan siskon kanssa autoja, joten tilalle tulee legendery kakkoskoppa :D

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 9.11.2007 18:55

Myy mulle nuo valot. Voin maksaa enemmän kuin 45€ :)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 9.11.2007 20:47

Nettivaraosassa Hellan 4-lookit 180e ja Autovarusteelta FKn Powerlookit eri sävyisenä 140e, anneli -mallisena jotain 160e.

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 28.11.2007 11:48

Itellä on noi Fk Powerlook annelit ja onhan ne siistit mut suosittelen esim FKn http://www.autovaruste.net/files/prod_j ... RL5995.jpg sumareita lisäksi jos ajat matka-ajoa ku ei noilla powerlookeilla näe mitään..

Mut onhan ne hienot..

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 28.11.2007 12:53

Kannattais jotkut laadukkaammat umpiot hommata eikä tehdä väsäyksiä.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 28.11.2007 14:17

Etkö sinä ole Juice tiennyt, että OEM-lamput ei ole hienon näköiset. Pitää katsos olla tummapohjaiset enkelin silmät, että saa sitä rispektii. No kumpi sitten on parempi se, että ei näe sitä hirveä vai se, että valot on hienon näköiset ja siinä on sellaiset hienot parkkirinkulat (mieluiten vielä vaikka sinisinä).

Itse erehdyin kerran ostamaan jotkut halppistuningvalot Golfin nokalle ja toista kertaa en sitä virhettä tee. Ok, hienon näköiset, jos ei oteta huomioon sitä akvaarioefektiä ja valokuvion surkeutta. No oli se kieltämättä parempi kuin alkuperäisillä kiven ja hiekan syömillä lampuilla, mutta jos olisi ostanut uudet orkkikset, niin olisi varmasti ollut vielä parempi.

ps. ja kyllä niistä OEM-lampuistakin löytyy hienoja. Ja Hellan lamput ovat varmasti toimiva vaihtoehto.

manninen
-
Viestit: 253
Liittynyt: 31.12.2005 14:30

ViestiKirjoittaja manninen » 28.11.2007 16:40

Enpä hommaa tommosia valoja, ku ei ne kakkakoppaan käy ;)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 28.11.2007 17:33

Ebayssä noita erilaisia Hellan valoja on montakin myynnissä ja hinta noin 150e eli noin 100e alle Suomen hinnan.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 28.11.2007 19:16

Tilasin just Hellan Iv-lookit. Uudet, hintaan 199€

[url=http://www.nettivaraosa.com/simple_dealer/viewPart.php?id_part=552406&id_template=1&sitelang=2&PN[0]klik[/url]
Hella teksti lukee umpiossakin.
Hinta oli ihan kohdallaan suomen hinnaksi, ja toimitus oli nopea =)

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 28.11.2007 21:54

Joo noi on ollu pitkään myynnis.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 28.11.2007 22:04

Joo noi on ollu pitkään myynnis.


No kai nyt, jos on liike kyseessä. Vai ajattelitko, että niillä vain yhdet olis?

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 29.11.2007 16:42

Tuolla liikkeellä on aina vaan muutama tuote myynnissä ja ne vaihtuvat melko tiheästi eli ei ole mikään completos mutta noita tuning kamojen myyjiä tulee kokoajan lisää.
Laita escmk3 kokemuksia valotehosta ja kuviosta onko parempi verrattuna alkuperäisiin? Releytitkö ajovalot?

LordOfWar
-
Viestit: 32
Liittynyt: 19.7.2007 19:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja LordOfWar » 9.12.2007 18:59

Onhan niissä ainakin fk:n valmistamana heikko toi valoteho.. Eiköhän sitä autoa madalletaki sen takia et se olis hieno jolloin ajettavuus laskee?

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 9.12.2007 19:28

Laita escmk3 kokemuksia valotehosta ja kuviosta onko parempi verrattuna alkuperäisiin? Releytitkö ajovalot?


Valokuvio on hyvä, ja valoteho parempi kuin alkuperäisissä.
En releyttänyt, vaan laitoin Xenonit paikalleen.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa