päivän naurut @ dynamiitti.com
Valvoja: ffp jäsenet
päivän naurut @ dynamiitti.com
http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=44634
oikeestaan tää olis kuulunu vitsit-topikkiin. lukekaa ja naurakaa. vtec kick you !!11 <3
oikeestaan tää olis kuulunu vitsit-topikkiin. lukekaa ja naurakaa. vtec kick you !!11 <3
-
- -
- Viestit: 274
- Liittynyt: 18.6.2004 4:29
Jutut alkaa vetää nykyään jo vertoja Suomi24 foorumille.
Välillä tuntuu että Suomi24:kin jää kakkoseksi. Käsittämättömän huono foorumi. Lasikuitu härpäkkeet on sitä kuuminta hottia =)
EDIT: Ei toki ole kyse yhdestä topickista, on minulla tuonne tunnarit ja pidempään olen seuraillut tuota. Foorumin taso on vain laskenut koko ajan.
Viimeksi muokannut EscMk3, 15.11.2007 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jopas nauratti, kun kaikki postaukset luki.
Millähän civikillä ne meinaa vettä alle "vajaan tuhannen euron läppäri-pasianssi-virityksellä" saman voiman mitä sillä vajaalla tuhannella eurolla saa jo tästä 1.8t koneesta? :D
Tuli väkisin mieleen, että 1000e rahaa 1.8t moottoriin ja voisin luvata ~250hevosta.
hyvällä tuurilla enemmänkin.
tohon saa jo tehtyä downpipen, ilmanotto uusiks ja lastu.
Mut entäs jos siitä halutaan volkkari mainen tasainen käyrä ilman niitä yläkierros piikkejä? No jäädään 210-220 hevoseen luultavasti, mut auto on mukava ajaa eikä ikinä tarvi ohitusta varten pienempää laittaa. hah :D
Millähän civikillä ne meinaa vettä alle "vajaan tuhannen euron läppäri-pasianssi-virityksellä" saman voiman mitä sillä vajaalla tuhannella eurolla saa jo tästä 1.8t koneesta? :D
Tuli väkisin mieleen, että 1000e rahaa 1.8t moottoriin ja voisin luvata ~250hevosta.
hyvällä tuurilla enemmänkin.
tohon saa jo tehtyä downpipen, ilmanotto uusiks ja lastu.
Mut entäs jos siitä halutaan volkkari mainen tasainen käyrä ilman niitä yläkierros piikkejä? No jäädään 210-220 hevoseen luultavasti, mut auto on mukava ajaa eikä ikinä tarvi ohitusta varten pienempää laittaa. hah :D
joo hauskaa luettavaa... vähän tuli semmonen olo että japsin virityksen helppoutta ei voita mitään... jotenki kummiski tulee prosenttuaallisesti parhaiten ja "helpoiten" (anteeksi mersun kunnioitus) mb 124 300td. mitä niistä nyt on otettu yli 400hv tehoja vakiosisuskaluilla... tosin eipä niitäkään nyt halvalla oo otettu
mutta itse olen täysi vagginisti
mutta itse olen täysi vagginisti
Ei hyvää päivää mitä tekstiä tuolla on.
Jotenkin alkaa tuntumaan siltä että ajokortin ja auton hankkiakseen pitäisi käydä psykologiset testit. En varmaan minäkään niitä läpäisisi, mutta...
Menee nuo mielipiteet pieninä annoksina, 3-sivua jaksoi lukea.
Pitäisköhän hämmentää sinne ja morkata kaikki riisipaahtimet alimpaan maanrakoon. Alkaa mesoamaan samalla lailla Amerikkalaisvalmisteisten autojen puolesta.
-mullapa on enemmän vääntöä ku sulla ja tuoreemmat wunikat ja uudet karvat bassolaatikossa. Ja 3.s vaihteella pääsen rekan ohi. Ja mulla on jalkatilassa p*lluvalot vakiona. Ja kaks pakoputkee... Tää on enempi tuning ku sun...
Ai hitto, eihän tää kierrä kun 5500rpm, eikä tässä ole turpoo. Tässä on vaan joku 6,5 litran kone missä on paljon sylintereitä. Tehookin on mitattu takapyöriltä vain 246hv. Niija tässä on automaatti ja tämä on farmarimallia. Eikä tähän saa teholastuu...
Yhyy, kyllä sun 1,5L turposuperhyperkiinankinkeli on sentään auto... Byääh...
No joo. Tai sitte antaa olla. Ei järkytetä niiden mielenrauhaa.
p.s. G2 Ei ole maailman paras auto.
-mutta näistä vanhoista käyttöromuista se antaa eniten vastinetta rahalle. Tarpeeksi yksinkertainen = helppo ja halpa korjata.
Jotenkin alkaa tuntumaan siltä että ajokortin ja auton hankkiakseen pitäisi käydä psykologiset testit. En varmaan minäkään niitä läpäisisi, mutta...
Menee nuo mielipiteet pieninä annoksina, 3-sivua jaksoi lukea.
Pitäisköhän hämmentää sinne ja morkata kaikki riisipaahtimet alimpaan maanrakoon. Alkaa mesoamaan samalla lailla Amerikkalaisvalmisteisten autojen puolesta.
-mullapa on enemmän vääntöä ku sulla ja tuoreemmat wunikat ja uudet karvat bassolaatikossa. Ja 3.s vaihteella pääsen rekan ohi. Ja mulla on jalkatilassa p*lluvalot vakiona. Ja kaks pakoputkee... Tää on enempi tuning ku sun...
Ai hitto, eihän tää kierrä kun 5500rpm, eikä tässä ole turpoo. Tässä on vaan joku 6,5 litran kone missä on paljon sylintereitä. Tehookin on mitattu takapyöriltä vain 246hv. Niija tässä on automaatti ja tämä on farmarimallia. Eikä tähän saa teholastuu...
Yhyy, kyllä sun 1,5L turposuperhyperkiinankinkeli on sentään auto... Byääh...
No joo. Tai sitte antaa olla. Ei järkytetä niiden mielenrauhaa.
p.s. G2 Ei ole maailman paras auto.
-mutta näistä vanhoista käyttöromuista se antaa eniten vastinetta rahalle. Tarpeeksi yksinkertainen = helppo ja halpa korjata.
Jaah, toi paskapoorti vaatii reggauksen, suomi24 ei vaadi. Eikös tää 1.8t tekniikka oo kuitenki aika idioottivarmaa, onhan sitä audissa ja seatissa identtisesti toteutettu. Kyllä se vaan niin on että vw on GTI käsitteen luonut, ja se käsite kuuluu golffille, hyvin pitkälti. Ei gti autot oo mitään sportteja, ne sitten erikseen, sportit on takavetosia, ei ole typerä sportti, ei ole golffi gti sportti. En tiedä miten paljon siitä hondan tuotoksesta saa irti, mutta eise 200heppaakaan paljoa ole niinkuin noi tuolla dynamiitissi kirjoittelivat, varsinkin toi moderaattori on hyvä tuolla, omistaa typerän ja sitten dissaa gti golffin 150heppaa ja siihen saatavaa 50hepan lastua... Itse ostin ton golffin ihan sen takia ettei sillä jää jalkoihin niiku mun edellisella sunnylla tuppas käymään.
Itseänikin huvitti että joku vetää rekan ohi kolmosella kun lasissa on 160km/h.
Itseänikin huvitti että joku vetää rekan ohi kolmosella kun lasissa on 160km/h.
Hyi, kylläpäs alko ärsyttämään tuo teksti vaikka kuinka läpällä yritti lukea. Itse olen niin pahasti uskollinen vag konsernin tuotteille, että en alitajuisesti halua tajuta niitä huonoja puolia näistä kikottimista ja kun niistä sitten lukee (faktaakin osin) niin alkaa syljettämään kamalasti. Hassu juttu.
Ohitelkoot vaan niillä kolmosvaihteillaan 160km/h tuolla tienpäällä, kun ei ne sitten seuraavaan ohitukseen samaa enää kestä :) Ja renkaan vaihdossakihan nuihin siisteihin sivikkeihin pitää laittaa trukkilava tunkin ja korin väliin ettei vaan painaha :D
Jos tehokkaan auton haluais niin ei se varmaan dieseli kakkis olis, mutta ku pitää olla varmatoiminen ja halpakulkuinen sekä edullinen ylläpidettävä niin eipä muita vaihtoehtoja paljon ole (tuossa hintaluokassa). Ja onhan tuolla 55 heppaisella tullu ohitettua kakskin peräkkäin 90km/h ajavaa rekkaa viitosvaihteella :)
Jos tehokkaan auton haluais niin ei se varmaan dieseli kakkis olis, mutta ku pitää olla varmatoiminen ja halpakulkuinen sekä edullinen ylläpidettävä niin eipä muita vaihtoehtoja paljon ole (tuossa hintaluokassa). Ja onhan tuolla 55 heppaisella tullu ohitettua kakskin peräkkäin 90km/h ajavaa rekkaa viitosvaihteella :)
Kuinkahan lujasti se herne lopsahtaa nenuun jos tämmöistä tekstiä tuonne menisi kirjoittamaan. Varsin on mielenkiintosta lukea tuota. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=85 ... ight=typer
Hmh. No, itse en niin vagisti ole, että tuo keskustelu olisi mitenkään käynyt häiritsemään. Onhan se totta, että kyllä noista riisikipoista (ei kaikista) saadaan helpostikin aika hemmetin nopeita. Ja volkkarit (ei kaikki) on taas jotenkin konservatiivisemman oloisia. Mutta onhan nuo japanilaiset sitten taas vastaavasti vähän rimpulamman oloisia.
Puolensa varmasti kummallakin, turhaahan noista on kiistellä. Mutta voi sitä silti harrastaa, noin ihan viihdemielessä :D
Puolensa varmasti kummallakin, turhaahan noista on kiistellä. Mutta voi sitä silti harrastaa, noin ihan viihdemielessä :D
No laitetaan vaikka verrokiksi Honda Type-R (edellinen korimalli)
Sitten Seat Leon (edellinen korimalli) 1,8T FR
__________Type-R_____Leon
Teho:______147kW____132kW
Omapaino:__1270kg____1364kg
Ilm. 0-100:___6,8s______7,7s
Tuommosta löytyi, kun nettiä vähän aikaa selaili.
EDIT: Ei oikein pysynyt muoto tuossa "taulukossa", piti improvisoida :D
Mutta kyllähän tuostakin jotain kai voi päätellä?
EDIT2: Tosin olisihan tuohon voinut laittaa tuon Cupra R:n, jossa on se 210 heppaa. Siinä taitaa 0-100 olla lähempänä seitsemää.
Sitten Seat Leon (edellinen korimalli) 1,8T FR
__________Type-R_____Leon
Teho:______147kW____132kW
Omapaino:__1270kg____1364kg
Ilm. 0-100:___6,8s______7,7s
Tuommosta löytyi, kun nettiä vähän aikaa selaili.
EDIT: Ei oikein pysynyt muoto tuossa "taulukossa", piti improvisoida :D
Mutta kyllähän tuostakin jotain kai voi päätellä?
EDIT2: Tosin olisihan tuohon voinut laittaa tuon Cupra R:n, jossa on se 210 heppaa. Siinä taitaa 0-100 olla lähempänä seitsemää.
Ei tolla mun borallakaan tarvi pienempää heittää, ellei ihan välttämättä halua.
Naurahdin tämän kohdalla hieman:)
En tarkoita pahalla, mutta ei siinä kyllä kiire minnekkään ole, jos 1.6:lla lähtee vitosella rekasta ohi menemään... Kukin menee liikenteessä tyylillään, itsellä tarkoitus tehdä "ripeitä" ohituksia ettei tarvitse siinä isomman rinnalla pitkään kikkailla.
P.S. Oli pakko kommentoida tätä, anteeksi...
Hieman aiheen vierestä, mutta sivuten sitä kuitenkin:
Eli tuosta ohittelusta vielä, niin tietenki jos hinkkaa siinä 10cm päässä rekan perästä omalla kiiturillaan viitonen silmässä ja lähtee siitä sitten pyrkimään rinnalle, niin ei varmasti tule kovin joutusaa ohitusta. Pitää sopivasti väliä ja kerää vauhdin valmiiksi sillä viitosella, niin ainakin tuolla omalla louskulla on jokainen ohitus sujunut näppärästi viitonen silmässä.
16v gti:llä oli ihan näppärä sitten ohitella ihan miten lystäsi, kun sitä tehoa piisasi. Tosin sillä pisti ihan mielellään pienempää pykälää, kun jotain tapahtuu yläkierroksilla. Muutenhan nää volsut vetää parhaiten siinä alle 4000rpm niin sillä ei tee tiukkaa viitosellakaan ohitella vaikka kuin olis 1.6 litrainen.
Eli tuosta ohittelusta vielä, niin tietenki jos hinkkaa siinä 10cm päässä rekan perästä omalla kiiturillaan viitonen silmässä ja lähtee siitä sitten pyrkimään rinnalle, niin ei varmasti tule kovin joutusaa ohitusta. Pitää sopivasti väliä ja kerää vauhdin valmiiksi sillä viitosella, niin ainakin tuolla omalla louskulla on jokainen ohitus sujunut näppärästi viitonen silmässä.
16v gti:llä oli ihan näppärä sitten ohitella ihan miten lystäsi, kun sitä tehoa piisasi. Tosin sillä pisti ihan mielellään pienempää pykälää, kun jotain tapahtuu yläkierroksilla. Muutenhan nää volsut vetää parhaiten siinä alle 4000rpm niin sillä ei tee tiukkaa viitosellakaan ohitella vaikka kuin olis 1.6 litrainen.
Kovia tietäjiä kyllä on tuolla ja ehkä paras on tämä heppu, kun on omien sanojen mukaan volkkareita huoltamassa jossain liikkeessä.
Mitä tuohon 1.6:sella ohittamiseen tulee niin, ei kyllä perkle ihan heti vitosella ohitella mitään rekkaa, kyllä siinä nelosta saa hakea kun teho on korkeilla kierroksilla.
Mitä tuohon 1.6:sella ohittamiseen tulee niin, ei kyllä perkle ihan heti vitosella ohitella mitään rekkaa, kyllä siinä nelosta saa hakea kun teho on korkeilla kierroksilla.
Ihan mukavasti tuo 77kw 1.6 bora ainakin repii alhaalta, niin en kyllä näkis mitään syytä miksei menis viitosellakin rekasta ohi jos vähänkään käyttää järkeä siihen ohitukseen (niinku ylempänä jo selvitin..).
66kw 1.8 kolmoskoppasellakin hoituu näppärästi viitonen silmässä ohitukset, oli rekka mikä tahansa ohitettavana.
Äitimuorin 2.0 16v 140hv Citroen C5 taas ei irtoa mihinkään ellei pistä kolmosta pesään. Siis jos 70-80 vauhtia ajellaan ja lähdetään ohittamaan.
Mutta joo, ei enempää tästä asiasta meikäläisen osalta :)
66kw 1.8 kolmoskoppasellakin hoituu näppärästi viitonen silmässä ohitukset, oli rekka mikä tahansa ohitettavana.
Äitimuorin 2.0 16v 140hv Citroen C5 taas ei irtoa mihinkään ellei pistä kolmosta pesään. Siis jos 70-80 vauhtia ajellaan ja lähdetään ohittamaan.
Mutta joo, ei enempää tästä asiasta meikäläisen osalta :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa