kokemuksia honda vtr 1000
Valvoja: ffp jäsenet
kokemuksia honda vtr 1000
eli vaikka tämä ei motaripalsta olekaan olisin kysynyt mielipiteitä/kokemuksia honda vtrstä
eli lyhyesti: olisi tarve päivittää pyörä.
kriteerit:
2 ihmistä pystyttävä matkustamaan
teho/vääntöreserviä oltava.
voi ajaa myös yksin kovaa (radalla;))
teho/painosuhde ei saa nousta vakuutusmaksujen myötä korkeaksi. tyyliin hayabusa,tms
eli lyhyesti: olisi tarve päivittää pyörä.
kriteerit:
2 ihmistä pystyttävä matkustamaan
teho/vääntöreserviä oltava.
voi ajaa myös yksin kovaa (radalla;))
teho/painosuhde ei saa nousta vakuutusmaksujen myötä korkeaksi. tyyliin hayabusa,tms
VTR:stä ei ole kokemuksia, mutta suosittelen joka tapauksessa Ducatin V2-koneista SS 800/1000
1. Pienempi teho/painosuhde = halvemmat vakuutukset
2. V-kone vääntää paremmin, ei tarvitse normaali-olosuhteissa ohittaessa tiputella vaihteita alaspäin
3. Hyvä ajaa radalla, taittuu mutkiin kuin unelma
4. Kaksi henkeä ei ongelma
5. Ducati on aina Ducati, ja ne äänet <3
1. Pienempi teho/painosuhde = halvemmat vakuutukset
2. V-kone vääntää paremmin, ei tarvitse normaali-olosuhteissa ohittaessa tiputella vaihteita alaspäin
3. Hyvä ajaa radalla, taittuu mutkiin kuin unelma
4. Kaksi henkeä ei ongelma
5. Ducati on aina Ducati, ja ne äänet <3
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
VTR:ssä on melkein pakko ruuvata tyhjäkäyntiä ohjearvoja isommaksi, sillä lämpimällä koneella liikennevaloihin pysähdyttäessä tuppaa tyhjäkäynti notkahtamaan ja kone stumppaa. Todettu varsin monessa vieterissä. Pieni, mutta kiusallinen juttu. Matkaominaisuuksia haittaa janoinen moottori ja IMO huonosti painoa kestävä alusta. Tekniikaltaan vähän ehkä vanhanaikainen kaasuttimineen (tosin ei ole tullut vastaan vielä nykimätöntä ruiskukonettakaan...)
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
henk.koht.kokemukset f-mallista
Ajoasento ok. Kun vauhtia on yli 80 ei ota ranteisiinkaan. Hyvä kyydittää, ainakin eukko tykkää olla kyydis enemmän kuin banditin kyydis. Kulkee hyvin, yli 250. Kiihtyy paremmin ohituksiin kuin RSV 1000 aprilia samoilla vaihteilla. Keulii kakkosella. Rataakin on tullut tahkottua, jo
ssa kuskin taidot loppuvat ennemmin kuin pyörän ominaisuudet.(tämä todistettu). Vakuutusmaksu täyskaskolla pohjolassa 540/vuosi.
Ittellä myynni
ssä tollanen nettimotossa ID:491690. Ota yhteyttä. [email protected]
ssa kuskin taidot loppuvat ennemmin kuin pyörän ominaisuudet.(tämä todistettu). Vakuutusmaksu täyskaskolla pohjolassa 540/vuosi.
Ittellä myynni
ssä tollanen nettimotossa ID:491690. Ota yhteyttä. [email protected]
budjetti on n 8000e
tiedän joo saa sillä jo kohtuuhyvän 1100xx mutta vakuutusmaksut nousevat tuossa jo eri lukemille (162hv/220kg)
vtr tai vfr kyllä kiinnostaisi. onko muilla merkeillä kriteerejä täyttävää pyörää.
suzuki tellu tai sv olisi V2 koneen puolesta maittava mutta matkustajan penkki taitaapi olla jo siinä aika lätty
tiedän joo saa sillä jo kohtuuhyvän 1100xx mutta vakuutusmaksut nousevat tuossa jo eri lukemille (162hv/220kg)
vtr tai vfr kyllä kiinnostaisi. onko muilla merkeillä kriteerejä täyttävää pyörää.
suzuki tellu tai sv olisi V2 koneen puolesta maittava mutta matkustajan penkki taitaapi olla jo siinä aika lätty
Suosittelinin 750cc gixeriä tai tonnista pyörää yleisesti jos vain
rahkeet antaa myöten. Kaupungissa juuri twini on hankalin, varsinkin
nestekytkimellä. Twinin omistaneen voin allekirjoittaa tämän.
Yleensä kytkin on twineissä aikasta paljon raskaampi ja niin rasittaa
enemmän liikennevaloissa istuskelua. Itse en tule twiniä enään ostamaan.
Kahden suuren sylinterin kuluminen on kuitenkin suurempaa kuin neljän pienen.
Millään noista 2003-> sporttipyöristä ei ole mukava ajaa matkaa
kaksipäällä, mutta kaikilla se onnistuu. Matkapyörät erikseen.
Eikä ne vakuutuksetkaan enää nykyään niin hirvittäviä ole,
itsellä meni 1/4 osaan kun tänävuonna laitoin toiseen firmaan.
Mielipideasioita.
rahkeet antaa myöten. Kaupungissa juuri twini on hankalin, varsinkin
nestekytkimellä. Twinin omistaneen voin allekirjoittaa tämän.
Yleensä kytkin on twineissä aikasta paljon raskaampi ja niin rasittaa
enemmän liikennevaloissa istuskelua. Itse en tule twiniä enään ostamaan.
Kahden suuren sylinterin kuluminen on kuitenkin suurempaa kuin neljän pienen.
Millään noista 2003-> sporttipyöristä ei ole mukava ajaa matkaa
kaksipäällä, mutta kaikilla se onnistuu. Matkapyörät erikseen.
Eikä ne vakuutuksetkaan enää nykyään niin hirvittäviä ole,
itsellä meni 1/4 osaan kun tänävuonna laitoin toiseen firmaan.
Mielipideasioita.
Ärrätellu muuten hyvä mutta 2-päällä ajamiseen en suosittele. Vaihdat vaan pikkurosvon uudempi runkoiseen isoonrosvoon niin kaikki tiellä ajokriteerit täyttyy hyvin ja radalle kohtalaisesti. Radalla häviää kyykyille , mutta tiellä tod.näk ajat enemmän. Voimaa saa helposti lisää (omassa 145hp/124nm) ja alustaa voi parannella miten haluaa. Aiemmin itsellä oli muutamia pääedellä ajettavia tubbervaaroja ja nykyään suorasarvinen ison naku ja takaisin en vaihda !
Ite on tullu kolme kesää VeTuRilla ajeltua ja omasta mielestä oikein mukava peli. Tosin 20 tkm kohdalla nokkaketjunkiristin pätkähti mutta ei tullu mitään isompaa vaurioo. Ratastuksia tuli muutettua hivenen kun tuntui että 6 vaihdetta ei kannata laittaa ennen kun on 120 km/h vauhtia mittarissa. Ja kulutushan noissa on aika suuri n. 7l/100km matka-ajossa.
Vajaassa kesässä kyllästyin itse kyseiseen pyörään. En pitänyt moottorista, joka värisi alhaalla eikä venynyt ylös. Oli myös jotenkin raskaskeulainen, vaikkakin nousi pystyyn 3-vaihteella kaasusta... Omassani oli 250 RM:n tanko, joka teki pyörästä hieman siedettävämmän.
Nestekytkin ei myöskään vakuuttanut.
Kyytiläisiä ei ollut, joten siitä ei ole kokemusta.
Itsellä verroikkeina 750 gsx-r vuosilta -93, -96 ja -00, sekä gsx-r 1000 -07.
Suosittelen tekemään koeajokierroksen, monta merkkiä ja mallia. Itselle ei esim. kyykky-Kawa sovi käteen ollenkaan, mutta z-1000 teki suuren vaikutuksen ajettavuudellaan tuon -00 Gixxerin jälkeen.
Nestekytkin ei myöskään vakuuttanut.
Kyytiläisiä ei ollut, joten siitä ei ole kokemusta.
Itsellä verroikkeina 750 gsx-r vuosilta -93, -96 ja -00, sekä gsx-r 1000 -07.
Suosittelen tekemään koeajokierroksen, monta merkkiä ja mallia. Itselle ei esim. kyykky-Kawa sovi käteen ollenkaan, mutta z-1000 teki suuren vaikutuksen ajettavuudellaan tuon -00 Gixxerin jälkeen.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa