vw golf 19 r/f
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf 19 r/f
tässä aloittelin uutta projektia vw golf olis tarkoitus tehdä.
kori on hankittu ja hyväksi todettu
no siitä se sitten lähti
kaikki irtoava purettu paitsi akselit. sen jälkeen käytetty hiekkapuhalluksessa, olin kyllä yllättynyt positiivisesti kun kävimme hakemassa hakkaraiselta korin,muutama pieni reikä löytyi.
esim lattiat ja takapää täysin ehjiä varapyörän kotelossa on suurin reikä noin kämmenen kokonen. tänään aloitettu vahvikehitsaus.
tästä jatketaan .lisäilen tänne tarinaa ja kuvia kun projekti etenee
myös olisi tarkoitus vanhasta golffista tehdä sprintti auto.
korihan on vielä kuitenkin hyvä siinäkin.mutta vetotapa tulee muuttumaan taka päähän ,jos jollain hyviä ehdotuksia moottorista ja laatikoista sun muusta siihen liittyvästä asiasta niin ideoita otetaan mielusti vastaan
tässä näin aluksi
kori on vuosimallia 85 ajettu noin 400tkm
tekniikka 8 tai 16 venttiilinen molemmat löytyvät
laatikko on 4 vaihteinen vw motorsportin tekele ainakin näin aluksi
tarkoitus olisi laittaa passatin suorakytky aski
kori on hankittu ja hyväksi todettu
no siitä se sitten lähti
kaikki irtoava purettu paitsi akselit. sen jälkeen käytetty hiekkapuhalluksessa, olin kyllä yllättynyt positiivisesti kun kävimme hakemassa hakkaraiselta korin,muutama pieni reikä löytyi.
esim lattiat ja takapää täysin ehjiä varapyörän kotelossa on suurin reikä noin kämmenen kokonen. tänään aloitettu vahvikehitsaus.
tästä jatketaan .lisäilen tänne tarinaa ja kuvia kun projekti etenee
myös olisi tarkoitus vanhasta golffista tehdä sprintti auto.
korihan on vielä kuitenkin hyvä siinäkin.mutta vetotapa tulee muuttumaan taka päähän ,jos jollain hyviä ehdotuksia moottorista ja laatikoista sun muusta siihen liittyvästä asiasta niin ideoita otetaan mielusti vastaan
tässä näin aluksi
kori on vuosimallia 85 ajettu noin 400tkm
tekniikka 8 tai 16 venttiilinen molemmat löytyvät
laatikko on 4 vaihteinen vw motorsportin tekele ainakin näin aluksi
tarkoitus olisi laittaa passatin suorakytky aski
Viimeksi muokannut Sulo, 29.7.2007 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vw golf 19 r/f
oisin laittanu kuvia mutta en osaa
juu keula ja perä vahvistetaan muuten kaarilla tuetaan
juu keula ja perä vahvistetaan muuten kaarilla tuetaan
teet tunnukset www.photobucket.com sivulle, siirrät kuvat sinne ja laitat linkit tähän topicciin =) saa helposti ja ilmaiseksi kuvat näkyviin.
Nokian ostama Twango vaikuttaa myös varsin pätevältä, mutta ei nyt sotketa enempää näitä kuvapalveluja tähän topiciin, niistä voidaan keskustella muualla (kuten on jo tehtykin).
Tuota tuota...autosta on tulossa takavetoinen, mutta laatikkona VW Motorsportin 4 vaihteinen.
Tuo laatikkohan on mitä suurimmalla todennäköisyydellä 020 tyyppinen, eli etuvetoisen laatikko, koska VWM ei juurikaan ole harrastanut takavetoisia kilpureita jos ei jotain formuloita ja Dakar Touaregia lasketa. Ja niissäkään laatikot eivät ole nelivaihteisia.
Mielenkiinnosta vaan hämmästelin, jotta mitä ihmettä?
Tuo laatikkohan on mitä suurimmalla todennäköisyydellä 020 tyyppinen, eli etuvetoisen laatikko, koska VWM ei juurikaan ole harrastanut takavetoisia kilpureita jos ei jotain formuloita ja Dakar Touaregia lasketa. Ja niissäkään laatikot eivät ole nelivaihteisia.
Mielenkiinnosta vaan hämmästelin, jotta mitä ihmettä?
kori on kyllä oikeasti helmi... no massojen poistossa on ihan hirveä työ mutta onhan sitten tehty käsitöinä
kuvissa olevasta autosta tulossa ihan etuvetoinen f ryhmän ralli peli ja mikä tällä hetkellä ajossa niin siitä ois tarkoitus tehdä takavetoinen sprintti auto
mutta siitä sitten tarkemmin kun on ajan kohtainen
tämän edistystä tässä nyt kirjoittelen
vahkike hitsaukset jo hyvällä mallilla
uusia kuvia tulee kun kerkeän laittamaan
kuvissa olevasta autosta tulossa ihan etuvetoinen f ryhmän ralli peli ja mikä tällä hetkellä ajossa niin siitä ois tarkoitus tehdä takavetoinen sprintti auto
mutta siitä sitten tarkemmin kun on ajan kohtainen
tämän edistystä tässä nyt kirjoittelen
vahkike hitsaukset jo hyvällä mallilla
uusia kuvia tulee kun kerkeän laittamaan
Tuollaisella DBS 3500:lla tai vastaavalla. Myös koko korin vesipuhallus on aika kovasana :)
Korimassat lähtee tosiaan n.1000bar vesipesulla näppärästi, toimiva keino on myös lämmittää toholla kevyesti putsattava kohta mielellään vastapuolelta ja taltalla tai vastaavalla ensin(parimillisestä rst levystä kun terottaa sopivan aseen niin toimii) mekaanisesti kaapimalla ja loput sitten harjalaikalla...
Useamman satasen maksaa, en tiedä tarkkaan kun tuo tuli meille käytettynä. Paikallisessa "halpahallissa" oli vähän vastaava muistaakseni hintaan n. 250 euroa. Ja siis paineilmakäyttöinen, vaatii aika tehokkaan kompuran tehokkaaseen kaapimiseen. Meilläkin on aika iso kompura, ja koko ajan se käy kun tuota käyttää.
Rälläkkäänkin jotain piikkilaikkoja on, mutta ei mitään noin kestävää ja tehokasta.
Rälläkkäänkin jotain piikkilaikkoja on, mutta ei mitään noin kestävää ja tehokasta.
vw golf 19 r/f
tämä jäi nyt sitten ylimääräiseksi
tämäkin edistyy hiljaksee nyt on alusta happo ja pinta maalattu
konehuone maalattu
tästähän tulee sitten ferrarin punainen ylet ympäriinsä
kuvia laitan kun opin käyttämään konetta
silti vielä kaupan...................... tekis vielä vaikka siviili auton jos haluja riittää
päivitettyjä kuvia netti autos id 1623268
konehuone maalattu
tästähän tulee sitten ferrarin punainen ylet ympäriinsä
kuvia laitan kun opin käyttämään konetta
silti vielä kaupan...................... tekis vielä vaikka siviili auton jos haluja riittää
päivitettyjä kuvia netti autos id 1623268
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa