Golf III Hellan IV-look umpiot
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Golf III Hellan IV-look umpiot
Huu... Löytyisikö jostakin päin kuvia Hellan mustista IV-look umpioista, en kohtalaisella guugletuksella löytänyt. Tai sitten jos jollakin on autossaan sellaiset niin voisko saada kuvaa? Tai sitten kommenttia, onko nuo mistään kotoisin. Ainakaan laatu ei ole varmaankaan alkuperäisasenteista huonompaa ja polttimotkin päivittyy H1 -> H7.
Eli mulla olisi tarkoitus laittaa Hellan IV-lookit omaan kolmosgolffiin ja kiinnostaisi tuo musta malli umpiosta. Hellan kuvaston kuvat ovat myös surkeat. Ainakin siinä pdf:ssä joka löytyy Örumilta. Näin maanantaina T:reella yhdessä valkoisessa Golfissa tuollaiset mustat iv-lookit eivätkä näyttäneet siihen mun maun mukaan oikein sopivan.. Painopiste hankinnalle mulla on enemmän käyttökelpoisuudessa, töhninkihengestä ei niin väliksi.
Mun Golf on väriltään sellainen tumma violetti, värin nimi on twilight violet. Eli josko tuohon se musta sopisi paremmin ja jos ei sovi niin laitan kromi/kirkas Hellat. En oikein ole noista annelinsilmistä, celisrenkaista, kiinnostunut, pitäkööt Bimmeristit ne.
Etupuskurin vilkkuhässäkkä olisi myös tarkoitus vaihtaa ja laittaa sumarit sinne? Vanhat on jo kovin perstaantuneet auringon paahteessa..
Entä mistä kannattaa purkhasoida sellainen merkitön etumaski, pelkkää rimaa ilman logoa..?
Eli mulla olisi tarkoitus laittaa Hellan IV-lookit omaan kolmosgolffiin ja kiinnostaisi tuo musta malli umpiosta. Hellan kuvaston kuvat ovat myös surkeat. Ainakin siinä pdf:ssä joka löytyy Örumilta. Näin maanantaina T:reella yhdessä valkoisessa Golfissa tuollaiset mustat iv-lookit eivätkä näyttäneet siihen mun maun mukaan oikein sopivan.. Painopiste hankinnalle mulla on enemmän käyttökelpoisuudessa, töhninkihengestä ei niin väliksi.
Mun Golf on väriltään sellainen tumma violetti, värin nimi on twilight violet. Eli josko tuohon se musta sopisi paremmin ja jos ei sovi niin laitan kromi/kirkas Hellat. En oikein ole noista annelinsilmistä, celisrenkaista, kiinnostunut, pitäkööt Bimmeristit ne.
Etupuskurin vilkkuhässäkkä olisi myös tarkoitus vaihtaa ja laittaa sumarit sinne? Vanhat on jo kovin perstaantuneet auringon paahteessa..
Entä mistä kannattaa purkhasoida sellainen merkitön etumaski, pelkkää rimaa ilman logoa..?
Tuossa ex-Ventossani:
Lisää kuvia kun selaa tuota rojektia:
http://pajalle.com/cars.php?id=010
Itse tykkäsin kyllä, valoa tuntui riittävän ainakin minun tarpeisiini. Omasta mielestäni edelleen yhdet parhaan näköisistä valoista mk3:een, vaikka onkin jo vuosikausia vanhaa mallia.

Lisää kuvia kun selaa tuota rojektia:
http://pajalle.com/cars.php?id=010
Itse tykkäsin kyllä, valoa tuntui riittävän ainakin minun tarpeisiini. Omasta mielestäni edelleen yhdet parhaan näköisistä valoista mk3:een, vaikka onkin jo vuosikausia vanhaa mallia.
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Itseänikin kiinnostaa kyseiset valot, omasta mielestä nuo on tyylikkään näköset.
Sitten asiaan. Onko noissa valoissa mahdollista asentaa tuo sähköinen valojen korkeuden säätö toimimaan? Uskoisin että on, mutta jos jollain varmaa tietoa olisi.
Niin ja merkittömän maskin tilasin itselleni muutama kuukausi sitten Kiiltovaunusta. Jom merkiltään.
Sitten asiaan. Onko noissa valoissa mahdollista asentaa tuo sähköinen valojen korkeuden säätö toimimaan? Uskoisin että on, mutta jos jollain varmaa tietoa olisi.
Niin ja merkittömän maskin tilasin itselleni muutama kuukausi sitten Kiiltovaunusta. Jom merkiltään.
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Kyllä korkeudensäädön pitäisi toimia noiden jälleenmyyjien tietojen mukaan. Sekin tieto on kyllä pihdattu Hellan kataloogissa.
Joissakin malleissa joutuu väkästelemään johtoliittimien ja adapterien kanssa ja reletauluun joutuu lisäämään jonkin liuskan. Mutta GTI:t sun muut joissa on tuplaumpio ja kahdet H1:set ei tarvi muutoksia. Jos mulla ilmenee adapteritarvetta, aion kyllä kikkailla johdot muuten, käsittääkseni se johtoadapteri maksoi 20exonia kappale... Releistys on kuitenkin ohjelmassa lähitulevaisuudessa.
No miten on tuon hintapolitiikan kanssa, kannattaako panna tilaukseen tuon kiiltovaunun kautta? Mulla on vahvempana oljenkortena kilautus kaverille jos se saisi jämyhintaan, mutta ei kaverikaan kuitenkaan pysty suoraan Örumilta tilaamaan firmaansa.
No, kai olet sen tilaamasi maskin jo saanut ;)
Joissakin malleissa joutuu väkästelemään johtoliittimien ja adapterien kanssa ja reletauluun joutuu lisäämään jonkin liuskan. Mutta GTI:t sun muut joissa on tuplaumpio ja kahdet H1:set ei tarvi muutoksia. Jos mulla ilmenee adapteritarvetta, aion kyllä kikkailla johdot muuten, käsittääkseni se johtoadapteri maksoi 20exonia kappale... Releistys on kuitenkin ohjelmassa lähitulevaisuudessa.
No miten on tuon hintapolitiikan kanssa, kannattaako panna tilaukseen tuon kiiltovaunun kautta? Mulla on vahvempana oljenkortena kilautus kaverille jos se saisi jämyhintaan, mutta ei kaverikaan kuitenkaan pysty suoraan Örumilta tilaamaan firmaansa.
No, kai olet sen tilaamasi maskin jo saanut ;)
Korkeudensäätö on kytke-ja-käytä.
Kolmosfarkussani oli nuo kirkkaat-kirkkaat IV-look valot ja täytyy sanoa, että eräät parhaista (lähi)valoista, mitä omassa autossani on ollut ja sentään neljännesvuosisadan autoilun aikana muutama kulkine on kokeiltu. Tammikuun ensimmäisillä rönttäkeleillä ajoin Turusta Mikkelin tienoille lähivaloilla, kun pitkiä ei lumentulon takia voinut käyttää.
Kannattaa ehdottomasti releyttää, mutta mielestäni ei missään tapauksessa laittaa molempia lankoja palamaan pitkillä. Tästä on taitettu peistä toisessa keskustelussa.
ovaali johtoliitinhän noissa umpioissa on.
Kolmosfarkussani oli nuo kirkkaat-kirkkaat IV-look valot ja täytyy sanoa, että eräät parhaista (lähi)valoista, mitä omassa autossani on ollut ja sentään neljännesvuosisadan autoilun aikana muutama kulkine on kokeiltu. Tammikuun ensimmäisillä rönttäkeleillä ajoin Turusta Mikkelin tienoille lähivaloilla, kun pitkiä ei lumentulon takia voinut käyttää.
Kannattaa ehdottomasti releyttää, mutta mielestäni ei missään tapauksessa laittaa molempia lankoja palamaan pitkillä. Tästä on taitettu peistä toisessa keskustelussa.
ovaali johtoliitinhän noissa umpioissa on.
Erittäin hyvät valot noi hellan IV lookit. 97 varianttiin ihan bolt-on homma ja liuskan joutui laittaa sulakerasiaan.
Korkeudensäätömoottori olikin vähän sorminäppäryyttä vaativa homma. Joutui pujottamaan ohuen langan, millä veti umpiossa olevaa osaa reikää kohti, että moottorin kara yletti ottamaan kiinni.
Korkeudensäätömoottori olikin vähän sorminäppäryyttä vaativa homma. Joutui pujottamaan ohuen langan, millä veti umpiossa olevaa osaa reikää kohti, että moottorin kara yletti ottamaan kiinni.
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Homma taitaa olla osaltani pihvi; olen päättänyt hankkia Hellan Uudistava päävalosarja 1DJ 008 187-811 musta, siinä ei ole mitään hehkuvia penisrenkaita eikä turhaa bling blingiä,... Merkitön maskikin löytyi Mdcomprexilta, aika näyttää mikä sen laadukkuus on.
Muuten, sattusiko jollakulla olemaan tiedossa VW:n osanumeroa sellaiselle Rabbit-merkille, jänön kuva, joita on näkynyt jenkeissä myytyjen Golffien persiissä? Helpottaisi em. kapineen hankintaa merkkiliikkeestä. Se ilmeisesti on tarrakiinnitteinen?
Muuten, sattusiko jollakulla olemaan tiedossa VW:n osanumeroa sellaiselle Rabbit-merkille, jänön kuva, joita on näkynyt jenkeissä myytyjen Golffien persiissä? Helpottaisi em. kapineen hankintaa merkkiliikkeestä. Se ilmeisesti on tarrakiinnitteinen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 11 vierailijaa