Wolfsburg edition nippeleitä
Valvoja: ffp jäsenet
Wolfsburg edition nippeleitä
Onko täällä kiinnostusta kyseisiä heebeleitä kohtaan? Esim vaihdekepinnuppeja, lattiamattoja, lukkotappeja jne.
Saako näitä muuten mistään Suomesta suoraan? Ajattelin kun ite haluisin näitä vähän ja mulla on kaveri Saksassa jonka kautta voisin näitä tänne koto-Suomeen hoitaa... Samassa paketissa niitä sitten tulee muillekkin halukkaille. Ilmoittautukaa vaikka mulle privalla ni rupeen kattelemaan hintoja ja suunnittelemaan mahdollisesti jotain kimppatilausta.
Saako näitä muuten mistään Suomesta suoraan? Ajattelin kun ite haluisin näitä vähän ja mulla on kaveri Saksassa jonka kautta voisin näitä tänne koto-Suomeen hoitaa... Samassa paketissa niitä sitten tulee muillekkin halukkaille. Ilmoittautukaa vaikka mulle privalla ni rupeen kattelemaan hintoja ja suunnittelemaan mahdollisesti jotain kimppatilausta.
-
- -
Kyseisistä tavaroista löytyy kuvia esim. www.hoffmann-speedster.com tai www.volkswarenhaus.de sivuilta.
tuolla hoffmanilla täytyy sivujen kieli pitää saksassa jos aikoo kattoo palikoita muihin ku ilma jäähy autoihin.
itselle kelpais noi warehausin kangasmatot mk3 golffiin.
tuolla hoffmanilla täytyy sivujen kieli pitää saksassa jos aikoo kattoo palikoita muihin ku ilma jäähy autoihin.
itselle kelpais noi warehausin kangasmatot mk3 golffiin.
Kiinnostusta selkeesti siis löytyy. Hyvä hyvä... Tuolta Hoffmannilta niitä palikoita suunnittelin. Käykää sieltä kattomassa ja laittakaa vaik privaan jotain tuotenumeroita tjv. Itse en halua olla vastuussa siitä minkänäköistä palikkaa sieltä tulee, joten niillä tuotenumeroilla olisi ihan hyvä pelata. Lähden tästä parin tunnin sisällä takas Upinniemeen eli olen armeijan leivissä, joten hirveen nopeasti en pysty asiaa hoitamaan, mutta sanotaanko että tyyliin jos parin kuukauden sisään olisi osat jo jaossa Suomessa...
-
- -
Mulla olisi tarvetta tavaralle kummastakin paikasta. Jos jotakuta kiinnostaa tilata tavaraa tuolta Volkswarenhausista niin privaa tulemaan.
Tarkoitus olisi laittaa tilaus sisään loppuviikosta. Katsotaan jos saadaan kimppakivaa tilausta aikaiseksi. Itsellä ainakin aikomus tilata kromipeilit ym. pikkunippeliä mitä ei tuolta Hoffmanilta saa...
Tarkoitus olisi laittaa tilaus sisään loppuviikosta. Katsotaan jos saadaan kimppakivaa tilausta aikaiseksi. Itsellä ainakin aikomus tilata kromipeilit ym. pikkunippeliä mitä ei tuolta Hoffmanilta saa...
-
- -
Minähän voisin ostella nuita hiluja passattiin kun siinä on alkuperäinen Wolfsburgin logo ratin keskiössäkin ja kiesi on tehty Wolfsburgissa ;) Täytyy tutustua tarjonaan, mitään tuninghenkistä hilpettähän en ole ostamassa mutta blingbling kiinnostaa. Muistaakseni Dopilla oli Wolfsburg Edition -lukkonuppeja myynnissä taannoin...
^oli... ja sieltä on tullut ikkunaveivejä,vaihdekepin nuppia,lukkonuppia,ratinkeskiöt,mattoja jne...
eli www.mdcomprex.com
eli www.mdcomprex.com
skandit puuttuu...
Joltain sallilta taalta tilasin muinoin tuollaiset lattiamatot kuplaan, mutta ei oo nakyny viela =)
Eli kiinnostusi ei ole reilussa vuodessa hiipunut. Sellaiset kelpais.
Eli kiinnostusi ei ole reilussa vuodessa hiipunut. Sellaiset kelpais.
Lukkonupit (010 3106-7, 8,00€) ja Matot (200 6148, 42,50€) kiinnostais, laitan viel privana saman tulemaan..
mitä ihmettä?
Kuka kaivo tän topicin esiin? miten te nyt taas tästä innostuitte? Yksi tilaus on jo tehty ja tullut ja jaeltu maailmalle vuosi sitten!
Kyllähän voin uudelleenkin tilata. Nyt vaan sopii paremmin tuo volkswarenhaussi. Katelkaa sieltä ja ilmotelkaa mitä haluutte. Pistän ylös ja tilaan porukan puolesta pois.
Sovitaan vaikka että keräilen tilauksia viikon loppuun asti ja ens maanantaina lähtee tilaus. Jakelu suomessa matkahuollon bussiennakolla. Se joka ei nouda kamoja saa turpaan ;-)
Niin ja volkswarenhaussilta voi tilata sitten paljon muutakin kuin wob-nippeleitä...
Kyllähän voin uudelleenkin tilata. Nyt vaan sopii paremmin tuo volkswarenhaussi. Katelkaa sieltä ja ilmotelkaa mitä haluutte. Pistän ylös ja tilaan porukan puolesta pois.
Sovitaan vaikka että keräilen tilauksia viikon loppuun asti ja ens maanantaina lähtee tilaus. Jakelu suomessa matkahuollon bussiennakolla. Se joka ei nouda kamoja saa turpaan ;-)
Niin ja volkswarenhaussilta voi tilata sitten paljon muutakin kuin wob-nippeleitä...
Onko lisää kiinnostuneita
Nyt on sen verran porukkaa kasassa, että tilaus alkuviikosta lähtee mutta lisää osallisujia ei tekisi mitenkään pahaa. Vielä ehtii mukaan. Privaan vaan ilmoitukset mitä haluaa.
Nostetaan kissa takaisin pöydälle...
Nyt kun on vuosi ja muutamia kuukausia päälle kulunut viime tilauksesta, niin onko foorumille ilmestynyt uusia asiasta kiinnostuneita?
Pidemmän aikaa on jo mielessä ollut jos jostain WE lattiamatot saisi hommattua ja ehkä jotain pientä muutakin:)
Joltain jos löytyy kokemusta etukäteen, voisi ottaa vetovastuun tilauksesta, kun itse olen täysin kokematon ulkomailta tilaamisessa.
Nyt kun on vuosi ja muutamia kuukausia päälle kulunut viime tilauksesta, niin onko foorumille ilmestynyt uusia asiasta kiinnostuneita?
Pidemmän aikaa on jo mielessä ollut jos jostain WE lattiamatot saisi hommattua ja ehkä jotain pientä muutakin:)
Joltain jos löytyy kokemusta etukäteen, voisi ottaa vetovastuun tilauksesta, kun itse olen täysin kokematon ulkomailta tilaamisessa.
Itseasiassa nyt kun puheeksi tuli, niin matot voisin ehkä tilata. Noi Simoniracingit mitkä tuli auton mukana lähinnä vituttaa :D Ja lukkonupitkin vois olla sellaset mitä haluis. Perhana kun olis veivi ikkunat niin tollaset veisitkin olis kyllä makeet... Mullako Wolfsburg Edition, no ei, mutta kai mä silti uskallan moiset tavarat hankkia.
Löytyisiköhän minkä verran porukkaa kasaan tilaamaan moisia nippeleitä ja riepuja?
Edit. Niin ja tuolla noita torven "nappeja" näyttäs olevan Momon ratteihin. Itseä on tuo keltanen momon lätkä häirinnyt aikalailla joten tollasenkin voi tilata. Olen jäässä, en ymmärrä eroa, auttakee... "Horn button with rounded border for "MOMO"- and "RAID"-steering wheels without spoke-cover ("lie on")." ja "Horn button with even border for "MOMO"- and "RAID" steering wheels with spoke-cover ("embeded")." :D
Edit2. Ja voishan noi venttilinhatutkin tilata. :D
Löytyisiköhän minkä verran porukkaa kasaan tilaamaan moisia nippeleitä ja riepuja?
Edit. Niin ja tuolla noita torven "nappeja" näyttäs olevan Momon ratteihin. Itseä on tuo keltanen momon lätkä häirinnyt aikalailla joten tollasenkin voi tilata. Olen jäässä, en ymmärrä eroa, auttakee... "Horn button with rounded border for "MOMO"- and "RAID"-steering wheels without spoke-cover ("lie on")." ja "Horn button with even border for "MOMO"- and "RAID" steering wheels with spoke-cover ("embeded")." :D
Edit2. Ja voishan noi venttilinhatutkin tilata. :D
^ No onko se sun ratti semmoinen että siinä puolat on esillä eli pelkästään keskellä olevan reijän päällä on torvenpainike, vai onko siinä puolien päällä jonkunsortin pehmuste?
Ehkä jopa tällainen.
Ehkä jopa tällainen.
Vastuunkantaja tilaukselle on saatu, joten kaikki kellä on mielenkiintoa osallistua, voi pistää tilauksensa(tuotekoodi, kappalemäärä sekä yhteystiedot) minulle privana. Näin saadaan kartoitettua osallistujien määrää, jotta kulut eivät nouse aivan pilviin per sierainpari...
Ja tarkoitus on tilata volkswarenhausesta...
http://www.volkswarenhaus.de
Lisää infoa myöhemmin
Ja tarkoitus on tilata volkswarenhausesta...
http://www.volkswarenhaus.de
Lisää infoa myöhemmin
^ No onko se sun ratti semmoinen että siinä puolat on esillä eli pelkästään keskellä olevan reijän päällä on torvenpainike, vai onko siinä puolien päällä jonkunsortin pehmuste?
No nyt meikäläinenkin ymmärtää :) Kiitän! Eli tollainen 1. without spoke-cover ("lie on") se siis on.
Mikähän on kun tuolta volkswarenhausesta mä en löydä noita Wolfsburg Edition tavaroita millään?
Prkl, tässähän tulee olo, että en mitään osaa :D
E. Kas, sieltähän saisi takavalojakin aikalailla edukkaasti...
Noniin. Ajattelin ilmoittautua tänne, koska olen "tilausvastuun kantaja". Tuolta Volkswarenilta olen parit kerrat tavaraa tilannut ja kaikki on toiminut pääasiassa hyvin. Sieltä voi tilata kaikkea muutakin kuin WOB-tavaraa ja kun sivuja selaa saksan kielellä niin tavaraa löytyy hieman enemmän.
Toimituskulut on melko pienet, joten ei ole pakollista mitään hirveää porukkaa kerätä, mutta toki mitä enemmän osallistujia niin rahdit pienenee... Tavallaan koska paino kuitenkin kasvaa. Jos tilauksesta tulee liian suuri, eikä Visani luottoraja riitä sitä postista lunastamaan, joudutaan keräämään pieni ennakkomaksu kaikilta osallistujilta.
Sellasia pohjatietoja...
_Joona_
Toimituskulut on melko pienet, joten ei ole pakollista mitään hirveää porukkaa kerätä, mutta toki mitä enemmän osallistujia niin rahdit pienenee... Tavallaan koska paino kuitenkin kasvaa. Jos tilauksesta tulee liian suuri, eikä Visani luottoraja riitä sitä postista lunastamaan, joudutaan keräämään pieni ennakkomaksu kaikilta osallistujilta.
Sellasia pohjatietoja...
_Joona_
Ei niitä tunnu enää kiinnostavan vastata sähköposteihin. Menee ilmeisesti liian hyvin firmalla kun ei tarvii ulkomaalaisia asiakkaita enää palvella. Eli en tiedä varmaksi toimittavako Suomeen, mutta en lähde vetämään enää mitään kimppatilausta ainakaan tällä haavaa kun toiminta tuntuu olevan mitä on....
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”