Tuli tuollainen -95 80 TDI hankittua, ja varmaan ekana voisi tulppailla EGR:n.. Mitäs muuta tuolta konehuoneesta pitäis / kannattais tsekkailla? - Pikkuisen erinäköinen tuo pannuhuone kun moottori on pitkittäin, toisin kuin ex Passatissani.
EGR:n sijainti siis kiinnostaa. Kuvaa?
Audi 80 TDI 1z (EGR yms)
Valvoja: ffp jäsenet
Audi 80 TDI 1z (EGR yms)
Viimeksi muokannut weasel, 2.3.2007 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Normaalit tarkastelut, kuten öljyvuodot, pienien ja isojenkin ahtoletkujen kunto, sit vois kurkata jonkun ahtoputken sisälle että onko öljyä ja/tai karstaa jne
Olisko se siinä imusarjan takana, tähän tyyliin
Olisko se siinä imusarjan takana, tähän tyyliin
Ilmeisesti vikakoodeja ei ole lueskeltu?
Onko moottorin kierroksilla tai lämpötilalla vaikutusta asiaan?
Mun tdi on kahesti tehny hyvin pienen nyppäsyn, molemmilla kerroilla kone noin 70asteinen. Vikakoodi kertoi öljyn lämpötila-anturin olevan viallinen, eli kai se sitte johtuu siitä.
Mut sitä en tiedä onko sun autossa moista tunnistinta?
Ajoneston lukupään käämejä noista ekan sukupolven ajonestoista on joskus rikoutunut, ehkä sekin vois aiheuttaa pätkimisen kesken ajon?
Onko moottorin kierroksilla tai lämpötilalla vaikutusta asiaan?
Mun tdi on kahesti tehny hyvin pienen nyppäsyn, molemmilla kerroilla kone noin 70asteinen. Vikakoodi kertoi öljyn lämpötila-anturin olevan viallinen, eli kai se sitte johtuu siitä.
Mut sitä en tiedä onko sun autossa moista tunnistinta?
Ajoneston lukupään käämejä noista ekan sukupolven ajonestoista on joskus rikoutunut, ehkä sekin vois aiheuttaa pätkimisen kesken ajon?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa