aaz kytkin asiaa jälleen
Valvoja: ffp jäsenet
aaz kytkin asiaa jälleen
Elikkäs, hakuisallaan olisi jyväskylästä/luotettavasta nettikaupasta mahd. halvalla jokin muu kestävempi ratkaisu, kuin vakiokytkin+asetelma aaz koneiseen ventoon.
Huomannut noissa vakiokytkimissä sellaista, ettei tahdo oikein kestää...
Sintteri toisaalta kiinnostaisi, muttaa onko miten totaalinen ajaa? Meinaa, että pääseekö sillä lähtemään talviliukkailla ollenkaan varovasti risteyksistä?
Ja mitäs asetelmaa porukka on suosinut noissa vekottimissa ja onko minkälaisia kokemuksia?
Ja hinta ei saisi olla järjettömiä tietenkään...
Kiitos ja kumarrus.
Huomannut noissa vakiokytkimissä sellaista, ettei tahdo oikein kestää...
Sintteri toisaalta kiinnostaisi, muttaa onko miten totaalinen ajaa? Meinaa, että pääseekö sillä lähtemään talviliukkailla ollenkaan varovasti risteyksistä?
Ja mitäs asetelmaa porukka on suosinut noissa vekottimissa ja onko minkälaisia kokemuksia?
Ja hinta ei saisi olla järjettömiä tietenkään...
Kiitos ja kumarrus.
Mitenkäs sitten, onko porukalla kokemusta vakio asetelmasta ja sintteristä? Semmoista ehdottivat tuolta yhdestä putiikista, mutta kun ei oikein luota....
Lähinnä kaipaan kokemusta siitä sintteristä näissä, että tuleeko sillä toimeen näin käyttiksessä. En kyllä kaupunkiajoa hirveästi harrasta, mutta olisihan se mukavaa, kun edes vähän pystyisi luistattamaan.
Kyllähän niitä saschin paketteja saisi kätevästi, mutta kun tuppaa olemaan niin suolainen se hinta.
kokemuksia ja ehdotuksia?
Lähinnä kaipaan kokemusta siitä sintteristä näissä, että tuleeko sillä toimeen näin käyttiksessä. En kyllä kaupunkiajoa hirveästi harrasta, mutta olisihan se mukavaa, kun edes vähän pystyisi luistattamaan.
Kyllähän niitä saschin paketteja saisi kätevästi, mutta kun tuppaa olemaan niin suolainen se hinta.
kokemuksia ja ehdotuksia?
-
- -
noo mulla on kolmi lapainen sintteri vakioasetelmalla mutta auto on 1.6 td. 150hv/290nm pitää loistavasti eikä lipsu;)
alussa oli ihan hirvee ajettava,ravisti ihan homona ja muutenkin oli on/off tyylinen.vähän aikaa ajeli niin tasoittui huomattavasti.onhan se äkkisältään vähän hätäinen,mutta kyllä minä olen toimeen sillä tullut.tottumis kysymys;)
alussa oli ihan hirvee ajettava,ravisti ihan homona ja muutenkin oli on/off tyylinen.vähän aikaa ajeli niin tasoittui huomattavasti.onhan se äkkisältään vähän hätäinen,mutta kyllä minä olen toimeen sillä tullut.tottumis kysymys;)
Nonniin nyt on caddyn keulalla kytkin paikallaan ja hienosti tuntuu pelaavan .
Eli kytkimellä ei luistatella liikkeelle lähdössä mutta muuten ominaisuudet on käytössä kun vakiolla.
Tuntuu tarraavan kiinni niin että ei oo pelkoa luistosta.
Testattu 1,4 paineilla ja mustaa putken täydeltä koko kierros alueen läpi.
Eli kytkimellä ei luistatella liikkeelle lähdössä mutta muuten ominaisuudet on käytössä kun vakiolla.
Tuntuu tarraavan kiinni niin että ei oo pelkoa luistosta.
Testattu 1,4 paineilla ja mustaa putken täydeltä koko kierros alueen läpi.
Hmm....mites nyt tässä joku menee ristiin;
Luin tuolta vanhempia juttuja läpi ja siellä oli pitänyt vakio asetelmalla ja sintterillä.
Eikos tuo valeo nyt ole aika vakio asetelma, vai olenko kait väärässä?
tuossakin jetta td:ssä mikä ylempänä kirjoittaa, on 150 kaakkia ja pitää vakio asetelmalla...
Saas nyt nähdä että miten _caddy_:llä pitää tuo tai oikeastaan, kuinka pitkään se pitää....
Mutta tässä on paha sanoa, että minkä itse laittaisi, kun tulee ristikkäisiä kommentteja asiasta.....
Toinen sanoo että ei pidä YHTÄÄN ja toisella taas kestää 150hv/290nm.
Ota näistä nyt taas selvää :D
Luin tuolta vanhempia juttuja läpi ja siellä oli pitänyt vakio asetelmalla ja sintterillä.
Eikos tuo valeo nyt ole aika vakio asetelma, vai olenko kait väärässä?
tuossakin jetta td:ssä mikä ylempänä kirjoittaa, on 150 kaakkia ja pitää vakio asetelmalla...
Saas nyt nähdä että miten _caddy_:llä pitää tuo tai oikeastaan, kuinka pitkään se pitää....
Mutta tässä on paha sanoa, että minkä itse laittaisi, kun tulee ristikkäisiä kommentteja asiasta.....
Toinen sanoo että ei pidä YHTÄÄN ja toisella taas kestää 150hv/290nm.
Ota näistä nyt taas selvää :D
Mulla piti täyskaasulähdöissä erinomaisesti, normaaliajossa vähän huonommin (175hv/290nm). Levynä oli kolmelapainen 200mm levy ja käytetty vakioasetelma. Loppua kohti pito pikkuhiljaa parani (ehkä vajaa 10tkm oli), mutta käyttömukavuuden vuoksi vaihdoin isomman vakiopaketin. Olis ehkä kannattanut ajaa sorvissa vauhtipyörä suoraksi ja käyttäää uutta asetelmaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”