Kaistanvaihtovilkku
Valvoja: ffp jäsenet
Kaistanvaihtovilkku
Onko kukaan rakentanut itse tuota kaistanvaihtovilkutusta autoonsa? Eli siis tarkoitan tuota uusista autoista löytyvää toimintoa jossa yhdellä vilkun napsautuksella vilkauttaa kolme kertaa.
Luulisi ettei tuo kovin monimutkainen voi olla. Neloskoppasiinhan tuota näyttää olevan myynnissä, mutta vanhempiin en ole nähnyt. Onnistuuko esim. kolmoskoppaseen Golfiin tai Ventoon?
Luulisi ettei tuo kovin monimutkainen voi olla. Neloskoppasiinhan tuota näyttää olevan myynnissä, mutta vanhempiin en ole nähnyt. Onnistuuko esim. kolmoskoppaseen Golfiin tai Ventoon?
pitää sitä tikkua alhaalla 3:n räpsäyksen verran? emmä kyllä lähtis hirveesti tollaseen kikkailemaan, kuitenkaan siihen kikkailuun menevän ajan määrään nähtynä imho turha.
Tietenkin jos nyt absoluuttisesti tollasta tuntee tarvitsevansa, niin ei muutakuin tutkimaan miten se nelosessa toimii ja siitä sitten soveltamaan.
Tietenkin jos nyt absoluuttisesti tollasta tuntee tarvitsevansa, niin ei muutakuin tutkimaan miten se nelosessa toimii ja siitä sitten soveltamaan.
Mihin tollaista tarvii? Muistelen nähneeni slamitilla myynnissä jokin aika sitten kyseisen setin sekä rolle taisi olla omassa bubble rojektissaan laittamassa sitä paikalleen?
BTW: Mikä aiheuttaa vilkussa sen vittumaisen tiklatuksen? Onko siellä jokin kaiutin tsyteemi sisällä vai mistä se ääni tulee? Ku sen sais pois niin vois varmaan ainakin itellä vilkun käyttö lisääntyä nykyisestä. Tällä hetkellä tulee käyteltyä aikasta harvakseltaan.
BTW: Mikä aiheuttaa vilkussa sen vittumaisen tiklatuksen? Onko siellä jokin kaiutin tsyteemi sisällä vai mistä se ääni tulee? Ku sen sais pois niin vois varmaan ainakin itellä vilkun käyttö lisääntyä nykyisestä. Tällä hetkellä tulee käyteltyä aikasta harvakseltaan.
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Mäkin oon huomannut moottoripyörällä ajaessa että vilkkua tulee käytettyä huomattavasti enemmän kun ei kuule sitä ääntä. Joskus useampia kilometrejä putkeen...
Hah! Eukon perässä kun ajelin hänen ekoilla moottoripyöräreissuillaan, niin huomasi tosiaan tuon "kaistanvaihtovilkun". Mullahan se ei koskaan unohdu...
^^ uudemmissa Volvossa (bussi/kuorma-auto) on kojetaulun piirilevyllä summeri joka piipittää vilkun merkkivalon tahtiin :) , sen verran nostattaa niskakarvoja että todellakaan vilkku ei ylimääräisiä välähtele :) , piti kysyä koritehtaan pojilta että eikö sitä millään saa pois päältä... kuulemma ei :(
Volvo => Turvallisuus ennenkaikkea!
Volvo => Turvallisuus ennenkaikkea!
Palataksemme [Off Topic]:sta aiheeseen on varmaan jokseenkin turhaa analysoida/kritisoida Confortvilkun tarpeellisuutta kun kysytään sellaisen kyhäämisestä eikä haeta galluppia tarpeellisuudesta.
Tuolla kohdassa:
Näkyy kyseisen OEM paketin asennusta iv Golfiin ja
SeatKlubilla aiheesta jotain. (Huomaa: ei ole ylimääräistä kritiikkiä heti alkuunsa..)
Jos jollain olisi asennusohje ja/tai tuollainen sarja pöydällä voisi laittaa kuvia nähtäville niin voisi vaikka miettiä sellaisen asentamista esim. g3:een / Ventoon? Vai oliko idea nimenomaan rakentaa itse alusta asti? OEM srj. hinta (IV:een) n.60€
Edit:
VV-Auto
Tuolla näytti olevan s.15 valmista sarjaa vanhempiin vaggineisiin
"Vanhemmat Volkswagen mallit vm 1991-> 000998229 Svh.60€ +asennus"
Tuolla kohdassa:
Kolmas OEM- uudistus:
Näkyy kyseisen OEM paketin asennusta iv Golfiin ja
SeatKlubilla aiheesta jotain. (Huomaa: ei ole ylimääräistä kritiikkiä heti alkuunsa..)
Jos jollain olisi asennusohje ja/tai tuollainen sarja pöydällä voisi laittaa kuvia nähtäville niin voisi vaikka miettiä sellaisen asentamista esim. g3:een / Ventoon? Vai oliko idea nimenomaan rakentaa itse alusta asti? OEM srj. hinta (IV:een) n.60€
Edit:
VV-Auto
Tuolla näytti olevan s.15 valmista sarjaa vanhempiin vaggineisiin
"Vanhemmat Volkswagen mallit vm 1991-> 000998229 Svh.60€ +asennus"
Tuohon kolmesti vilahtavaan kun tottuu niin eipä juuri enää vilkkua näy tärkeissäkään paikoissa eri autolla. Pikkasen vaan vilahtaa ku tökkii vaan sitä keppä eikä paina kunnolla. Käsittääkseni se vilkun nakutus on pakollinen mutta eiköhän tuonkin pysty kikkailemaan pois tai vaimentamaan. Pistä teippiä sen "summerin" päällä niin johan vaimenee
000-998-229 sisällys:
000-971-123 relepohja piuhoineen
000-953 227A mukavuusmallin vilkkurele
5kpl putkiapikoja, mallia kutistuva
1kpl n. 20cm nippuside
asennusohje: mukavuusvilkkurele kytketään reletauluun 31,15,49a,49R,49L -rinnalle. Sepä oli siinä.
"Tee se itse" mies hakee tarvikeosana relepohjan, tallista johtoa ja kutistesukkaa ja marmoritiskiltä varaosanumerolla pelkän mukavuustoiminto releen :)
000-971-123 relepohja piuhoineen
000-953 227A mukavuusmallin vilkkurele
5kpl putkiapikoja, mallia kutistuva
1kpl n. 20cm nippuside
asennusohje: mukavuusvilkkurele kytketään reletauluun 31,15,49a,49R,49L -rinnalle. Sepä oli siinä.
"Tee se itse" mies hakee tarvikeosana relepohjan, tallista johtoa ja kutistesukkaa ja marmoritiskiltä varaosanumerolla pelkän mukavuustoiminto releen :)
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Laittakaa musiikki isommalle niin ei kuulu vilkun vieno tikitys enää :)
Mulla kerran yhestä autosta meni etulokasuojassa olevan sivuvilkun polttimo, sen huomas heti (ja tuntu oudolta) kun vilkkurele naksahti vain kerran ja jäi etu- ja takavilkku palamaan päälle siks aikaa että viiksi palautu keskelle.
En yhtäkkiä muista missä ko. autossa tuo vilkkurele sijaitsi, kuitenkaan ei ihan niin lähellä että pahasti olisi häirinnyt, mutta kyllä relettä voi koittaa hiljentää esim. vetämällä 2-puolista teippiä releen kotelon ympärille ja sitten sopiva suikale vaimennusmattoa päälle.
Jännä juttu että noita summereita ei muka sais pois? Miten tiiviisti ne on paketoitu ja mihin?
Mulla kerran yhestä autosta meni etulokasuojassa olevan sivuvilkun polttimo, sen huomas heti (ja tuntu oudolta) kun vilkkurele naksahti vain kerran ja jäi etu- ja takavilkku palamaan päälle siks aikaa että viiksi palautu keskelle.
En yhtäkkiä muista missä ko. autossa tuo vilkkurele sijaitsi, kuitenkaan ei ihan niin lähellä että pahasti olisi häirinnyt, mutta kyllä relettä voi koittaa hiljentää esim. vetämällä 2-puolista teippiä releen kotelon ympärille ja sitten sopiva suikale vaimennusmattoa päälle.
Jännä juttu että noita summereita ei muka sais pois? Miten tiiviisti ne on paketoitu ja mihin?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa