G2 Tdi ikuisuus projekti (ei välttämättä)
Valvoja: ffp jäsenet
G2 Tdi ikuisuus projekti (ei välttämättä)
Elikkäs tämähän projekti on käynnistynt silloin kun olin alle täysi-ikäinen eli vajaa neljä vuotta sitten.
Mutta viime talvena poistin tästä räppänästä isoimman käyntihäiriön, ja nakkasin 1.8 litraisen kaasutin moottorin oikean olkani ylitse läheisimpään jorpakkoon. No ei vaan laitoin sen siihen lattialle viettämään eläkepäiviänsä.
Tässä muutama kuva autosta kun se vielä liikkui(ehkä viimeisiä kertoja:)
Luiskalla
Takaapäin
Montussa
Niin ja sitten tuli aika repiä kone pois ja alkaa laittaa uutta tilalle.
ilmankonetta
uusi ja vanha kone
Kone istutettuna
Niin ja tämä häiritsee erittäin paljon harrastus toimintaa.
Ilmasta mainosta
On muuten sitten pojat tosi vanhoja kuvia ja uusia tulee ensi viikolla jos saataisiin taas lisäpotkua tähänkin projektiin...
Mutta viime talvena poistin tästä räppänästä isoimman käyntihäiriön, ja nakkasin 1.8 litraisen kaasutin moottorin oikean olkani ylitse läheisimpään jorpakkoon. No ei vaan laitoin sen siihen lattialle viettämään eläkepäiviänsä.
Tässä muutama kuva autosta kun se vielä liikkui(ehkä viimeisiä kertoja:)
Luiskalla
Takaapäin
Montussa
Niin ja sitten tuli aika repiä kone pois ja alkaa laittaa uutta tilalle.
ilmankonetta
uusi ja vanha kone
Kone istutettuna
Niin ja tämä häiritsee erittäin paljon harrastus toimintaa.
Ilmasta mainosta
On muuten sitten pojat tosi vanhoja kuvia ja uusia tulee ensi viikolla jos saataisiin taas lisäpotkua tähänkin projektiin...
Viimeksi muokannut Impi, 21.4.2007 16:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
miksu 87
No teho tavoitteista en puhu mitään kun en tiedä liikkuuko tuo edes enää mutta toivotaan että toi 1.9 Tdi laatikko saataisiin rikottua ensikesänä.
Niin ja uudet vanteetkin seisoskelee varastossa koko 9*15/9.5/15 näkö nährään sitten toisten...
Mutta viime talvena poistin tästä räppänästä isoimman käyntihäiriön, ja nakkasin 1.8 litraisen kaasutin moottorin oikean olkani ylitse läheisimpään jorpakkoon. No ei vaan laitoin sen siihen lattialle viettämään eläkepäiviänsä.
No teho tavoitteista en puhu mitään kun en tiedä liikkuuko tuo edes enää mutta toivotaan että toi 1.9 Tdi laatikko saataisiin rikottua ensikesänä.
Niin ja uudet vanteetkin seisoskelee varastossa koko 9*15/9.5/15 näkö nährään sitten toisten...
Ainaki asenne on kohdallaan, kun on alusta lähtien asennoiduttu siihen ettei auto enää koskaan liiku. :)
Asenne vamma mutta on se beemeri sullakin. Kun mopos meinaa ruveta liikkumaan niin myyt moottorin pois... :)
Jos olisin oikeen ahkera tänään voisin käydä kuvailemassa tallilla, vaika ei siellä nyt ole tapahtunut mutta on autoa siirretty.
No niin nyt siis olisi niitä kuvia pikkasen. Iso kiitos joukolle joka on ollut suurena apuna taas.
Pakosarja1
Pakosarja2
Pakosarja3
Konehuone
Siemenlinko ei perkele kun toi toi naftapumppu... :)
Elikä pakosarja on joukon käsialaa (itse en tuollaisiin saavutuksiin yllä) ja pumppu laitettiin yksi ilta paikoilleen sekin joukon avustuksella. Mutta kyllä olen itsekkin yrittänyt jotain tehdä en tiedä kyllä mitä mutta "olen mä siellä tallilla käynyt" :)
Pakosarja1
Pakosarja2
Pakosarja3
Konehuone
Siemenlinko ei perkele kun toi toi naftapumppu... :)
Elikä pakosarja on joukon käsialaa (itse en tuollaisiin saavutuksiin yllä) ja pumppu laitettiin yksi ilta paikoilleen sekin joukon avustuksella. Mutta kyllä olen itsekkin yrittänyt jotain tehdä en tiedä kyllä mitä mutta "olen mä siellä tallilla käynyt" :)
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 20.11.2006 21:32
OFFTOPIC
Bemarin sarja1
Bemarin sarja2
Bemarin sarja3
Tässä on joukon omasta 324td bemarista pakosarja ja lietso voimaa siellä on jonnin verran luoja tietää kuinka paljon..
Ei liity mitenkään tähän projektiin!!
Bemarin sarja1
Bemarin sarja2
Bemarin sarja3
Tässä on joukon omasta 324td bemarista pakosarja ja lietso voimaa siellä on jonnin verran luoja tietää kuinka paljon..
Ei liity mitenkään tähän projektiin!!
No niin autolle ei ole oikein tapahtunut mitään mutta vanteet sain maalarilta ja näppäsin ne kasaan pistetään kuvat tänne ja toivotaan että joskus tulisi kesä ja että golffi liikuisi...
Eli kaikkihan tietää bbs rs edessä 9*15 takana 9.5*15 ja et lukuja en enää muista
BBS RS kuva n.001
BBS RS kuva n.002
Ja koko sarja
Eli kaikkihan tietää bbs rs edessä 9*15 takana 9.5*15 ja et lukuja en enää muista
BBS RS kuva n.001
BBS RS kuva n.002
Ja koko sarja
Pitkään on ollut tallilla hiljaista mutta nyt olen saannut itsestäni sen verran irti että on jotain tapahtunutkin.
Pakosaraja tuli joukon osalta valmiiksi. Puhallettiin ja maalattiin.
Termotekkiä laitoin pakosarjan päälle suojaamaan maailman pahoilta asioilta.
Turbo, imusarja ja painekello kiinni ja siihen se taas jäi kun cooleri on vasta tulossa jossain
Tuon coolerin PITÄISI olla perillä alkuviikosta joten sitten jatketaan. Ahtoputket ja downpipe niin sitten kokeilemaan (toivottavasti)
Ps: Kun en osaa laittaa tuonne omatautotgalleriaan niin laitan tänne KÄYTTÖAUTO
Pakosaraja tuli joukon osalta valmiiksi. Puhallettiin ja maalattiin.
Termotekkiä laitoin pakosarjan päälle suojaamaan maailman pahoilta asioilta.
Turbo, imusarja ja painekello kiinni ja siihen se taas jäi kun cooleri on vasta tulossa jossain
Tuon coolerin PITÄISI olla perillä alkuviikosta joten sitten jatketaan. Ahtoputket ja downpipe niin sitten kokeilemaan (toivottavasti)
Ps: Kun en osaa laittaa tuonne omatautotgalleriaan niin laitan tänne KÄYTTÖAUTO
Tuo termotecci voi myös olla pahasta. Varo vaan ettei pala paskaraudasta tehty pakosarja puhki tuon termotecin alla. Mulla oli yks sarja, mikä oli puhki palanut ja syynä oli juurikin termotec-eristys. Oli vissiin luukutettu aika kovaa sillä.
Kovat ahdot + pieni ahdin voi olla suuri pakopaine.
Mutta miten on egt:t bensa versus diesel???
Kovat ahdot + pieni ahdin voi olla suuri pakopaine.
Mutta miten on egt:t bensa versus diesel???
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Thermotecci on siittä kätevää, että sillä voi peittää kätevästi rumat saumat! ;)
Niin, ei tohon hommaan välttämättä TIG:iä tarvi. Saa MIG:illäki nätin jäljen.
(Tai MAG:illa.) Ja kestää!!
Eikö se kannata pakosatsi tehä niin vahvasta värkistä, ettei se seuraavana suvena oo ruostunu puhki?? Tai haljennu sauman vierestä. Kuka sitä käskee huonekaluputkesta tehä?
Mielenkiintonen projekti. Thumbs up!
Niin, ei tohon hommaan välttämättä TIG:iä tarvi. Saa MIG:illäki nätin jäljen.
(Tai MAG:illa.) Ja kestää!!
Eikö se kannata pakosatsi tehä niin vahvasta värkistä, ettei se seuraavana suvena oo ruostunu puhki?? Tai haljennu sauman vierestä. Kuka sitä käskee huonekaluputkesta tehä?
Mielenkiintonen projekti. Thumbs up!
Viimeksi muokannut GTi-Perttu, 29.5.2007 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin nyt on autolla ajeltukkin jo muutamaan kertaan.
Kerta numero 1: Ei toiminut
Kerta numero 2: Ei toiminut
Kerta numero 3: Toimii mutta turbo sakkaa vaihtaessa ja kaasua nostaessa yli 1.5bar:in paineissa
Elikkä parilla ensimmäisellä kerralla oli ongelmana siivet eivät auenneet ja vetoja ei ollut pumppu ei laskenut kierroksia haluamallania tavalla ja paineita ei saatu nousemaan...
No nyt rupeaa pikkasen näkymään valoa tunnelin päässä. Paineet nousee kahteen kiloon ja suht rivakasti, eli siivet toimii suurinpiirtein oikein. Ongelma tähän löyty kun siirsin siipien ohjauksen imusarjasta kompuran viereen heti turbon jälkeen. Myös asennettiin "paineen säädin" siipienohjaukseen jona toimii painekello.
Kierroksetkin laskee nyt oikein kun kaveri huomasi että olivat pumppupajalla laittaneet kaasuvaijerin säädön aivan minimiin, eli kaasu ei mennyt kuin puoleenväliin. Tästä johtui että laitomme koko ajan vain lisää syöttöä koska vetoja ei ollut.
Myös asensin pakopaine mittarin jotta saa seurata pakopainenita:) Ja kyllähän nekin pysyvät kurissa...
Pitäisi varmaan niitä kuvia laittaa, mutta eihän sitä ole malttanut mitään kuvia ottaa kun on pitännyt testailla tiisseliä....
Kerta numero 1: Ei toiminut
Kerta numero 2: Ei toiminut
Kerta numero 3: Toimii mutta turbo sakkaa vaihtaessa ja kaasua nostaessa yli 1.5bar:in paineissa
Elikkä parilla ensimmäisellä kerralla oli ongelmana siivet eivät auenneet ja vetoja ei ollut pumppu ei laskenut kierroksia haluamallania tavalla ja paineita ei saatu nousemaan...
No nyt rupeaa pikkasen näkymään valoa tunnelin päässä. Paineet nousee kahteen kiloon ja suht rivakasti, eli siivet toimii suurinpiirtein oikein. Ongelma tähän löyty kun siirsin siipien ohjauksen imusarjasta kompuran viereen heti turbon jälkeen. Myös asennettiin "paineen säädin" siipienohjaukseen jona toimii painekello.
Kierroksetkin laskee nyt oikein kun kaveri huomasi että olivat pumppupajalla laittaneet kaasuvaijerin säädön aivan minimiin, eli kaasu ei mennyt kuin puoleenväliin. Tästä johtui että laitomme koko ajan vain lisää syöttöä koska vetoja ei ollut.
Myös asensin pakopaine mittarin jotta saa seurata pakopainenita:) Ja kyllähän nekin pysyvät kurissa...
Pitäisi varmaan niitä kuvia laittaa, mutta eihän sitä ole malttanut mitään kuvia ottaa kun on pitännyt testailla tiisseliä....
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa