G2 Tdi ikuisuus projekti (ei välttämättä)

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

G2 Tdi ikuisuus projekti (ei välttämättä)

ViestiKirjoittaja Impi » 24.10.2006 18:09

Elikkäs tämähän projekti on käynnistynt silloin kun olin alle täysi-ikäinen eli vajaa neljä vuotta sitten.
Mutta viime talvena poistin tästä räppänästä isoimman käyntihäiriön, ja nakkasin 1.8 litraisen kaasutin moottorin oikean olkani ylitse läheisimpään jorpakkoon. No ei vaan laitoin sen siihen lattialle viettämään eläkepäiviänsä.

Tässä muutama kuva autosta kun se vielä liikkui(ehkä viimeisiä kertoja:)

Luiskalla
Takaapäin
Montussa

Niin ja sitten tuli aika repiä kone pois ja alkaa laittaa uutta tilalle.

ilmankonetta
uusi ja vanha kone
Kone istutettuna

Niin ja tämä häiritsee erittäin paljon harrastus toimintaa.

Ilmasta mainosta

On muuten sitten pojat tosi vanhoja kuvia ja uusia tulee ensi viikolla jos saataisiin taas lisäpotkua tähänkin projektiin...
Viimeksi muokannut Impi, 21.4.2007 16:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 24.10.2006 18:12

maavara kunniaan =DD aika härskin matala, mutta todella tyylikäs vehje.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 24.10.2006 18:12

Jeesus että on tyylikäs kakkis!

(Ja anteeksi turha postaus, pelkkä oossomi ei ole kovin rakentavaa projektikeskustelua.)

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 24.10.2006 18:19

Niin ja pistetään nyt vielä pikkasen tulevasta

Lietso

Niin ja käyttis tietenkin

Passat
Viimeksi muokannut Impi, 25.10.2006 7:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 24.10.2006 18:32

käyttiski on hemmetin tyylikäs, mutta millaisia lukemia tosta kakkiksesta ruvetaan hakee vai laitetaan kiinni ja katotaa sit ? =>

Johny Kidd
-
Viestit: 95
Liittynyt: 20.9.2005 14:14

ViestiKirjoittaja Johny Kidd » 24.10.2006 22:28

Classicit näyttää istuvan todella nätisti:) Onnea rojektille, näyttää varsin lupaavalta!

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 24.10.2006 22:41

todella asiallisen näköinen ja korkuinen! kiinnostaisi kyllä teho tavoitteet...??

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 24.10.2006 22:58

hieno peli,,, eikö se ollu jo viime talvena tollasessa kunnossa

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 25.10.2006 7:17

Ainekset on asialliset ja kuulostaa lupaavalta.
Hyvännäköstä!

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 25.10.2006 7:23

miksu 87
Mutta viime talvena poistin tästä räppänästä isoimman käyntihäiriön, ja nakkasin 1.8 litraisen kaasutin moottorin oikean olkani ylitse läheisimpään jorpakkoon. No ei vaan laitoin sen siihen lattialle viettämään eläkepäiviänsä.



No teho tavoitteista en puhu mitään kun en tiedä liikkuuko tuo edes enää mutta toivotaan että toi 1.9 Tdi laatikko saataisiin rikottua ensikesänä.

Niin ja uudet vanteetkin seisoskelee varastossa koko 9*15/9.5/15 näkö nährään sitten toisten...

beemer
-
Viestit: 36
Liittynyt: 2.6.2004 15:23

ViestiKirjoittaja beemer » 15.11.2006 13:03

Niin ja uudet vanteetkin seisoskelee varastossa koko 9*15/9.5/15 näkö nährään sitten toisten...


No rumat ne on, jos vanhat merkit paikkaansa pitää... ;)

Ainaki asenne on kohdallaan, kun on alusta lähtien asennoiduttu siihen ettei auto enää koskaan liiku. :)

sdracing
-
Viestit: 104
Liittynyt: 31.12.2005 15:11

ViestiKirjoittaja sdracing » 15.11.2006 16:01

Minkäs ikäisestä sekä mistä autosta tekniikka? Itellä ois hieman samanlainen urakka edessä...Sekä paljonko oot puottanu tuota golffia?

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 17.11.2006 14:59

Ainaki asenne on kohdallaan, kun on alusta lähtien asennoiduttu siihen ettei auto enää koskaan liiku. :)


Asenne vamma mutta on se beemeri sullakin. Kun mopos meinaa ruveta liikkumaan niin myyt moottorin pois... :)


Jos olisin oikeen ahkera tänään voisin käydä kuvailemassa tallilla, vaika ei siellä nyt ole tapahtunut mutta on autoa siirretty.

Isokoski
-
Viestit: 75
Liittynyt: 9.9.2005 16:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja Isokoski » 17.11.2006 17:47

ippe älä lannistu sen kans...=) kyllä täällä mun kainalossa on tilaa sullekki..
Ei auto on hieno, olen nähnyt sen liikenteessä ja toivottavasti nään myös enskesänäki...=) "pieni on todellakin kaunista"

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 17.11.2006 19:03

No niin nyt siis olisi niitä kuvia pikkasen. Iso kiitos joukolle joka on ollut suurena apuna taas.

Pakosarja1
Pakosarja2
Pakosarja3

Konehuone

Siemenlinko ei perkele kun toi toi naftapumppu... :)

Elikä pakosarja on joukon käsialaa (itse en tuollaisiin saavutuksiin yllä) ja pumppu laitettiin yksi ilta paikoilleen sekin joukon avustuksella. Mutta kyllä olen itsekkin yrittänyt jotain tehdä en tiedä kyllä mitä mutta "olen mä siellä tallilla käynyt" :)

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 18.11.2006 14:13

Vitun asiallinen pako-sarja

boosted.fun
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 20.11.2006 21:32

ViestiKirjoittaja boosted.fun » 20.11.2006 22:45

No ensinnäki ei saa arvostella vaiheessa olevaa sarjaa. Katsotaan sit ku se on valmis.

Toisekseen: Impi oothan sä keittäny mulle kahvia!

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 22.11.2006 22:35

OFFTOPIC


Bemarin sarja1
Bemarin sarja2
Bemarin sarja3

Tässä on joukon omasta 324td bemarista pakosarja ja lietso voimaa siellä on jonnin verran luoja tietää kuinka paljon..

Ei liity mitenkään tähän projektiin!!

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 12.1.2007 22:16

No niin autolle ei ole oikein tapahtunut mitään mutta vanteet sain maalarilta ja näppäsin ne kasaan pistetään kuvat tänne ja toivotaan että joskus tulisi kesä ja että golffi liikuisi...

Eli kaikkihan tietää bbs rs edessä 9*15 takana 9.5*15 ja et lukuja en enää muista

BBS RS kuva n.001
BBS RS kuva n.002
Ja koko sarja

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 12.1.2007 23:42

Kivan näköiset. Onko nuo pultit siis maalattu vai "kullitettu" ;)?

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 12.1.2007 23:48

siiikoossoommm

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 13.1.2007 0:18

Tämä alkaa näyttämään erittäin lupaavalle!

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 13.1.2007 1:21

Kai ne on "kullitettu"....

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 13.1.2007 10:53

Hieno satsi vanteita,onko mitkä RS:t alunperin,siis mallinumeroltaan??

Isokoski
-
Viestit: 75
Liittynyt: 9.9.2005 16:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja Isokoski » 13.1.2007 13:44

Helppohan se on esitellä... ku joku toinen tekee työn...=*) ei hienot niistä tuli.. kolopallon allekko nää nyt sit tulee??

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 13.1.2007 13:54

Hieno satsi vanteita,onko mitkä RS:t alunperin,siis mallinumeroltaan??


Noi on rs054 7*15 5*112 et28 muistakseni

Ja ville kyl noi nyt on ihan omaa käsialaa niin paljon kuin vain voi... Ja golffiin noi tulee..

Isokoski
-
Viestit: 75
Liittynyt: 9.9.2005 16:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja Isokoski » 13.1.2007 13:58

Juu kyllä mä tiedän...=) hienot ne on...

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 15.1.2007 14:51

lupaavalta näyttää, onnee rojektiin =)

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 21.4.2007 16:25

Pitkään on ollut tallilla hiljaista mutta nyt olen saannut itsestäni sen verran irti että on jotain tapahtunutkin.
Pakosaraja tuli joukon osalta valmiiksi. Puhallettiin ja maalattiin.
Termotekkiä laitoin pakosarjan päälle suojaamaan maailman pahoilta asioilta.
Turbo, imusarja ja painekello kiinni ja siihen se taas jäi kun cooleri on vasta tulossa jossain
Tuon coolerin PITÄISI olla perillä alkuviikosta joten sitten jatketaan. Ahtoputket ja downpipe niin sitten kokeilemaan (toivottavasti)


Ps: Kun en osaa laittaa tuonne omatautotgalleriaan niin laitan tänne KÄYTTÖAUTO

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.4.2007 20:53

Miks te hyvät ihmiset ette hitsauta noita pakosarjojanne jossain, jos ette omista ticciä. Noi micillä hitsatut sarjat ei vaan taho kestää vaikka ne tukis kuinka hyvin kiinni.
Ei millään pahalla, vaan kokemuksella :)

ruffrider
-
Viestit: 39
Liittynyt: 8.10.2004 13:31

ViestiKirjoittaja ruffrider » 22.4.2007 12:00

Kyllä siitä hyvä tulee (ehkä) t: goldlake

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 22.4.2007 17:54

Tuo termotecci voi myös olla pahasta. Varo vaan ettei pala paskaraudasta tehty pakosarja puhki tuon termotecin alla. Mulla oli yks sarja, mikä oli puhki palanut ja syynä oli juurikin termotec-eristys. Oli vissiin luukutettu aika kovaa sillä.

Kovat ahdot + pieni ahdin voi olla suuri pakopaine.

Mutta miten on egt:t bensa versus diesel???

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 23.4.2007 20:31

Thermotecci on siittä kätevää, että sillä voi peittää kätevästi rumat saumat! ;)

Niin, ei tohon hommaan välttämättä TIG:iä tarvi. Saa MIG:illäki nätin jäljen.
(Tai MAG:illa.) Ja kestää!!

Eikö se kannata pakosatsi tehä niin vahvasta värkistä, ettei se seuraavana suvena oo ruostunu puhki?? Tai haljennu sauman vierestä. Kuka sitä käskee huonekaluputkesta tehä?

Mielenkiintonen projekti. Thumbs up!
Viimeksi muokannut GTi-Perttu, 29.5.2007 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 29.5.2007 16:19

No niin nyt on autolla ajeltukkin jo muutamaan kertaan.
Kerta numero 1: Ei toiminut

Kerta numero 2: Ei toiminut

Kerta numero 3: Toimii mutta turbo sakkaa vaihtaessa ja kaasua nostaessa yli 1.5bar:in paineissa

Elikkä parilla ensimmäisellä kerralla oli ongelmana siivet eivät auenneet ja vetoja ei ollut pumppu ei laskenut kierroksia haluamallania tavalla ja paineita ei saatu nousemaan...

No nyt rupeaa pikkasen näkymään valoa tunnelin päässä. Paineet nousee kahteen kiloon ja suht rivakasti, eli siivet toimii suurinpiirtein oikein. Ongelma tähän löyty kun siirsin siipien ohjauksen imusarjasta kompuran viereen heti turbon jälkeen. Myös asennettiin "paineen säädin" siipienohjaukseen jona toimii painekello.
Kierroksetkin laskee nyt oikein kun kaveri huomasi että olivat pumppupajalla laittaneet kaasuvaijerin säädön aivan minimiin, eli kaasu ei mennyt kuin puoleenväliin. Tästä johtui että laitomme koko ajan vain lisää syöttöä koska vetoja ei ollut.
Myös asensin pakopaine mittarin jotta saa seurata pakopainenita:) Ja kyllähän nekin pysyvät kurissa...

Pitäisi varmaan niitä kuvia laittaa, mutta eihän sitä ole malttanut mitään kuvia ottaa kun on pitännyt testailla tiisseliä....


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa