Tulipa portteriin välipäivinä 3" rosteriputki ahtimelta taakse sekä uudet ahtoputket. Joitain kuviakin tuli näpättyä. Edellinen putki olikin vain 2,25" ja takapöntöt ahtaat, joten saattoi jopa ahistaa.
Bilteman joustopala ja pari hassua saumaa...
http://i16.tinypic.com/2ez61kl.jpg
Valmiin alkuputken ympärille höyryputken eristämiseen käytettävää nauhaa ja alumiiniteippiä pitämään konehuone viileänä. Nauhan ja teipin yhdistelmää jatkettiin vielä metri seuraavaankin putkeen. Myös pakopesä saa hupun päällensä. Alkuputken sovittaminen eristettynä (=paksumpana) paikalleen oli ahdasta kuin ihmisen teko toisen sisään, mutta onnistuihan se lopulta.
http://i13.tinypic.com/2vki9h2.jpg
Takapää hepattuna kasaan. Ulostulot 2 x 3,5". :)
http://i16.tinypic.com/44uizhl.jpg
Valmista tuli. Noi "lieskapellit" eivät ole pelkästään ulkonäkökysymys. Nimim. yhden puskurin sulattanut...
http://i16.tinypic.com/3ywbmtg.jpg
Alituiset sähköviat kiusaavat projektia, mutta paikka kerrallaan tulee kuntoon.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
T4 EVO ja 3" ränni
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
T4 EVO ja 3" ränni
Viimeksi muokannut valonviejä, 2.1.2007 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Auto taas ajossa. Joitain asioita tuli huomattua. Ensinnäkin nyt ottaa kierroksia selvästi nopeammin paikallaan. Toiseksi ajossa ahdot tippuivat 110kmh vauhdissa 0,68 -> 0,50bar. Kolmanneksi auto vetää selkeesti paremmin 1000-2000rpm välillä, jossa ei ole ahtoa nimeksikään. Ahtoalueella en pysty sanomaan onko huononpi tai parempi, koska oli jo ennenkin hyvä. Täytyis kait kokeilla oikein kelloa vastaan.
Äänet hiljentyivät ainakin hyttiin. Johtuu todennäköisesti siitä, ettei uusi putki kolise mihinkään.
Äänet hiljentyivät ainakin hyttiin. Johtuu todennäköisesti siitä, ettei uusi putki kolise mihinkään.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa