Tapahtunut aiemmin syyskuussa
...Vitutuskäyrä kipusi tänään, kattoon naisten takia ja lähdin purkamaan paineita pihalle.
Katselin röökillä pitkässä nurtsissa makaavaa osaläjää ja päätin että nyt se on saatava johonkin tai ei tästä tule mitään.
Hetken salakavalasti tuumaillen avasin tallin oven ja sieltä paljastui tämmöinen sekamelska

Kuva ei tee oikeutta tilalle, sitä on enemmän kuten tota paskaakin.
No siinä hyvässä vitutuksessa sisuunnuin ja vedin korvalaput korville ja aherrus käyntiin.
Tallissa nähtiin esimerkiksi T-Tech versus 135 Hv:n johnson sarjassa yli 140 kiloset(no joo, ite en paina kuin 125) tyyliin tämä:

Joka sitten armottoman taistelun jälkeen möllikin kärryssä odottamassa kaatopaikalle vientiä. Paskiainen yritti vielä viimesillä voimillaan vielä tarrata kiinni oven alakarmiin mutta sekin petti raa´an voiman edessä ja tuli motin kanssa kokonaisena ulos :D
Useita tunteja riehuttuani, rupesi paikka näyttämään siistiltä ja kun vielä nostin pesukoneen vithuun tallin oven edestä niin meno oli jo voiton puolella.
Lopuksi pari kaveria tuli paikalle ja nurmikkoon uponnut golfin romu pukattiin sisälle suhteellisen ripeästi, btw ei muuten pahasti paina kun kaksi miestä jaksaa kantaa peräpäätä tarvittaessa sivulle, ja tässä se kiitos lepää:

Ton verran sinne keulan eteen jäi tilaa

[tuuumailua]
Onneksi isäntä ei ollu kotona niin sain kannettua sen vanhat paskat roskiin, kyllä se taas puurojaan keitteli kun olin kerennyt tuon sinne viedä ja se ei voi käyttää sitä yleisenä kaatiksenaan :D
[/tuumailua]
Faktaa projektista:
Vw Golf mk2 1984
1.8 16v kone, rakennettu 16v kannella ja golffin remmiahdetun version alakerralla(PG-moottori, yleisemmin G60) by Dona motorsport :D
Lohko KR ja kampiakseli
lohkosta plaanattu pari milliä pois jolloin puristus-suhde 8:1
Iskutilavuus: 1781cc
Moottorinohjaus VEMS
Omavalmiste välijäähdytin jonka mittoja en ikinä muista (pursopaska)
16v koneen käännetty imusarja
Syttypuolella on vakiopalikat mutta saattaa muuttua talven aikana
PO-Metalli 4-lapainen 228mm kytkinlevy
Vaihdelaatikkona vw:n 02A
Polttoainepuolella majailee Walbron 255l/h pumppu
Siemens Deka006 suuttimet 4kpl
BarryGrant(kari grandi) Efi polttoaineenpaineensäädin, good for about 2000hv :)
Ahtimena palvelee Holset H1D/E 50/55 garretin pakopesällä jossa sisäinen hukkaportti
Alustana palvelee vielä hetken jos toisenkin Weitecin TX-series iskunvaimentimet
Jousina taasen KW:n -60mm madallusjouset.
Se miksi iskarit ovat erimerkkiset kuin jouset, johtuu siitä että weitec sarja oli alunperin -80mm jousilla ja eissaatana sillä voinut ajaa.
Jarrut ja akselit ovat G60 golffista eli edessä 280mm ja takana 200 jotain milliä(piru kun ei muista ees enään)
Mahdollista päivitystä satuloitten suhteen etteen, saas ny nähä.(vittu me mitään päivitellä)
Tehotavoitteena semmoiset lain sallimat 192hv tieliikenteeseen, radalla ja suljetuilla alueilla saattaa olla ehkä muutama hevonen vähemmän ;)
Auto on nyt jonkun luolahiiren maalaama ja violetti-sini-musta värinen mutta tullaan vetämään takaisin ainoaan oikeaan väriin joka autossa voi olla: MUSTA ja silloin Black Bastard elää taas ;) (nyt sitä kutsun violet vaginaksi)