A6 2.5 TDI BDH-koneella, virittelyjä?
Valvoja: ffp jäsenet
A6 2.5 TDI BDH-koneella, virittelyjä?
Mulla on vm.2003 A6 avant quattro joka on BDH-tyypin 2.5 TDI V6 koneella eli legendaarisia nokkaongelmia ei kai pitäis olla? Manuaalilaatikollakin vielä... Yritin tuota hakua käyttää mutta en löytäny mitään hakusanalla BDH. Ko. koneeseen voinee kuitenkin soveltaa eri merkinnällä olevien koneiden virioppeja? Tarkoitus olis vaihdella jossain vaiheessa turboa, suuttimia jne. Käykö tehojen suhteen verrokkimalliksi bensakoneiset, vai saako tuota viritellä vain dieselmallien tehojen mukaan?
Kyllä ohjelmoijilta ainakin yleensä saa nykyään nuo todistukset laillisuudesta olisikos termi laajempi (TUV) ja päästöistä/tehoista. Niistä tulee ilmetä auton runkonumero, moottorin tyyppi jne.
Tällöinhän kyseessä on kokonaan uusi tyypitys, joka on aivan yhtä kelvollinen kuin tehtaankin tekemä alkuperäinen tyypitys.
vat täysin kelpoja suomalaisilla konttoreilla ja jos inssi murisee ettei kelpaa, ei hän ehkä ole asioista perillä, mutta asiaankuuluvat dokumentit on syytä ottaa mukaan konttorille. Esim. oman autoni muutoskatsastin jarruineen ja uusine koneineen ja samalla myös saksalaiselta viripajalta saamani tuv-todistuksella coolerin ja ahtimen joilla he ovat osoittaneet että määräykset täyttyvät ja alunperin 74kw golf muuttui laillisesti 142kw:ksi. Perheellisenä ei laittomalla pirssillä ainakaan meikäläinen uskalla päristellä. Todistus maksoi erikseen tilattuna n.180e.
Tällöinhän kyseessä on kokonaan uusi tyypitys, joka on aivan yhtä kelvollinen kuin tehtaankin tekemä alkuperäinen tyypitys.
vat täysin kelpoja suomalaisilla konttoreilla ja jos inssi murisee ettei kelpaa, ei hän ehkä ole asioista perillä, mutta asiaankuuluvat dokumentit on syytä ottaa mukaan konttorille. Esim. oman autoni muutoskatsastin jarruineen ja uusine koneineen ja samalla myös saksalaiselta viripajalta saamani tuv-todistuksella coolerin ja ahtimen joilla he ovat osoittaneet että määräykset täyttyvät ja alunperin 74kw golf muuttui laillisesti 142kw:ksi. Perheellisenä ei laittomalla pirssillä ainakaan meikäläinen uskalla päristellä. Todistus maksoi erikseen tilattuna n.180e.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa